ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
Merida CROSSWAY 300-LADY - šedá 2020
Merida CROSSWAY 300-LADY - šedá 2020
Tabulka velikosti k postavě
Video

Merida CROSSWAY 300-LADY - šedá 2020

Hodnocení(0x)

Merida CROSSWAY 300-LADY - model dámského trekingového kola s osazením od Shimana Deore a odpruženou vidlicí Suntour. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
20 990.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE ZÍTRA, DORUČÍME POZÍTŘÍ

20 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 5 dní, DORUČÍME za 6 dní

CENA BEZ DPH
17 347.0 Kč | DPH 21 %
20 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
51614

Detailní informace k produktu Merida CROSSWAY 300-LADY - šedá 2020:

Merida CROSSWAY 300-LADY - model dámského trekingového kola s osazením od Shimana Deore a odpruženou vidlicí Suntour.

SNÍŽENÁ HORNÍ RÁMOVÁ TRUBKA
Pro splnění požadavku na lehčí nastupovaní a vystupování z kola jsou téměř všechny modely CROSSWAY dostupné i ve verzi se sníženou horní rámovou trubkou. Díky tomu poskytují možnost výběru vhodného modelu bez kompromisů na komponentech nebo funkcionalitě.

CROSSWAY TFS FRAME
Rám z double butted trubek z hliníkové slitiny 6061 tvarovaných technologií Technoforming. Lanka jsou vedeny pod dolní rámovou trubku ukryté v integrovaném kanálu. Kónická hlavová trubka a elegantní a čistý design díky hladkým svarům. Vybaven montážními body pro blatníky, nosiče a stojan.

KOMFORT
Pro vyžehlení jakýchkoliv nerovností na silnici jsou modely CROSSWAY vybaveny odpruženými vidlicemi a na většině modelů i odpruženými sedlovkami. Některé modely mají i představce s nastavitelným sklonem, díky čemuž je možné nastavit požadovaný posed pro maximální komfort na kole. Výjimkou jsou sportovněji orientované modely, které jsou vybaveny pevným typem sedlovky i představce.

BEZPEČNOST NA PRVNÍM MÍSTĚ
Všechna kola CROSSWAY od modelu 100 až po XT-EDITION mají pláště s reflexními prvky na boční straně, čímž zvyšují viditelnost cyklisty na cestách.

PŘIZPŮSOBIVOST
Na všechny modely CROSSWAY lze namontovat blatníky, nosiče zavazadel a boční stojany. Zvyšuje se jejich rozsah využití a praktičnost pro každodenní nasazení.

Parametry u produktu

Barva
šedá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Hmotnost (kg)
13,5
Kliky
FSA Alpha Drive
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
Shimano CS-HG500
Pastorky - rozsah zubů
11-34
Pláště
Maxxis Overdrive
Počet převodů
3x10 (30)
Pohlaví
Dámské
Představec
Merida Comp CC
Přehazovačka (měnič)
Shimano Deore
Přesmykač
Shimano Deore
Převodníky počet zubů
48-36-26
Průměr pláště (palce)
i
28
Ráfek
Merida Comp SL
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Al 6061
Rám - velikosti
L, M, S, XS, XXS
Rám - velikosti (cm)
39, 43, 47, 51, 55
Rám - velikosti (palec)
15,5, 17, 18,5, 20, 22
Řazení
Shimano Deore
Řídítka
Merida Expert CC
Sedlo
Merida Comp CC
Sedlovka
Merida Comp CC
Styl jízdy
Rekreační jízda
Vidlice
SR Suntour
Vidlice - provedení
Pružina
Zdvih vidlice (mm)
63

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Vidlice - provedení - Pružina

Jde o konstrukčně nejjednodušší vidlice. Pružení vidlice zajišťuje pružina/elastomer. Vidlice lze v nastavovat na patroně vidlice šroubem. V případě, že vidlice je moc měkká nebo tvrdá lze v servise vyměnit ve vidlici pružinu za tvrdší nebo měkkčí.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Informace o výrobci Merida:

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Krosová a trekingová kola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Ne: zavřeno
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.