ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
Merida MISSION J.CX - zelená 2020
Merida MISSION J.CX - zelená 2020
Tabulka velikosti k postavě

Merida MISSION J.CX - zelená 2020

Hodnocení(0x)

Merida MISSION J.CX - dětské cyklokrosové kolo na 26 kolech. Zobrazit celý popis.
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 3 dny , DORUČÍME za 6 dní
CENA BEZ DPH
21 479.5 Kč | DPH 21 %
25 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
48830

Detailní informace k produktu Merida MISSION J.CX - zelená 2020:

Merida MISSION J.CX - dětské silniční kolo na 26" kolech.

Rám: MISSION J. ROAD LITE; MAT aluminium; 26" WHS; 100x9/135x9 AST; BSA BBR
Vidlice: MISSION J. ROAD LITE; Tapered; MAT aluminium
Brzdové páky: Sram Apex 1
Brzdy přední: Promax MTD; Mechanical disc
Brzdy zadní: Promax MTD; Mechanical disc
Brzdový kotouč přední: Promax G160; 160mm
Brzdový kotouč zadní: Promax G160; 160mm
Řetěz: KMC X11
Kliky: FSA Tempo; 34 ATC
Přehazovačka: Sram Apex1
Kazeta: Sunrace CSMS8; 11-42 ATC; 11 GER
Řídítka: MERIDA EXPERT SL; MAT aluminium
Představec: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; -6 ASD
Hlavové složení: MERIDA M2331 Neck
Náboj přední: Joytech D481SBT-SC; 100x9 WHF; 32 SPH; 6 SBD
Náboj zadní: Joytech D482TSBT-SC; 135x9 WHR; 32 SPH; 6 SBD
Ráfky: MERIDA MISSION J CX; 20 IWR; 17 HRI; MAT aluminium
Sedlo: MERIDA Expert JR
Sedlovka: MERIDA COMP ROAD; MAT aluminium; 27.2 DSP; 12 SSB
Řazení zadní: Sram Apex 1
Paprsky: Black stainless
Plášť přední: Kenda K1047; 559x38C; Wire
Plášť zadní: Kenda K1047; 559x38C; Wire

Parametry u produktu

Barva
modrá, zelená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Promax
Hmotnost (kg)
13,9
Kliky
FSA Tempo Adventure
Modelový rok
2020
Pastorky
Sunrace
Pastorky - rozsah zubů
11-42
Počet převodů
1x11 (11)
Pohlaví
Dětské/Juniorské
Přehazovačka (měnič)
Sram Apex
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
i
26
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Al 6061
Rám - velikosti (palec)
15,5
Vidlice
Pevná
Zdvih vidlice (mm)
-

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Informace o výrobci Merida:

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Dětská kola
Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Půjčovna Po-Pá: 7-18, So: 9-12
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.