ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
Merida ONE-FORTY 700 - červená 2020
Merida ONE-FORTY 700 - červená 2020
Merida ONE-FORTY 700 - červená 2020
Tabulka velikosti k postavě
Video

Merida ONE-FORTY 700 - červená 2020

Hodnocení(0x)

Merida ONE-FORTY 700 - model 2020 v novém svěžím vzhledu, se zdvihy 140/150 mm, s pevnými osami a teleskopickou sedlovkou. Zobrazit celý popis.
Není k dispozici
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
48799
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu Merida ONE-FORTY 700 - červená 2020:

Merida ONE-FORTY 700 - model 2020 v novém svěžím vzhledu, se zdvihy 140/150 mm, s pevnými osami a teleskopickou sedlovkou.

RÁM ONE-FORTY
Rám z triple butted trubek z lehké hliníkové slitiny 6016 tvarovaných pomocí technologie Hydroforming a svařované s využitím technologie hladkých svarů Smooth Welding. Kónická hlavová trubka a osy kol se standardem Boost pro precizní ovládání. Vnitřní vedení lanek s použitím Smart Entry pro tichý provoz.

ODPRUŽENÍ FLOAT LINK
Spodní úchyt tlumiče se pohybuje spolu se zadní stavbou, díky čemuž je pružení při šlapání plynulé a efektivní. Naši konstruktéři vědí přesně navrhnout pákový poměr a progresivitu tlumení, díky čemuž je systém "Float Link" velmi citlivý a poskytuje skvělou podporu uprostřed zdvihu a zdvih se pocitově zdá být téměř bezedný přičemž ve stoupáních zůstává perfektně pod kontrolou.

MODERNÍ TRAILOVÁ GEOMETRIE
Geometrie modelu ONE-FORTY je z velké části ovlivněna jeho větším bratrem ONE-SIXTY, kde vychází z jeho super krátké zadní stavby (spodní vzpěry 435 mm) pro lepší obratnost a hravost na trailech. Dlouhý rám a nízké těžiště v kombinaci s krátkým představcem a širokými řídítky dodávají kolu zábavou nabité a sebevědomí inspirující ovládání.

TRUNNION MOUNT
Tlumič trunnion mount poskytuje našim konstruktérům lepší flexibilitu při návrhu rámu díky použití kratšího těla tlumiče s větším zdvihem. V kombinaci s kuličkovými ložisky horního úchytu je zvýšená citlivost tlumiče a lze jej perfektně nastavit.

NAVRŽENO PRO PŘEVODY 1x
Moderní trailová kola jsou zejména o jednoduchosti, odolnosti a efektivnosti a proto převody 1x nabízejí obrovský rozsah převodů při zachování jednoduchosti systému. Rámy specificky navržené pro systém 1x umožňují zachovat krátkou zadní stavbu, což zlepšuje obratnost a hravost kola. Perfektní pro dnešní náročné traily.

PROSTOR PRO PLÁŠTÉ
Model ONE-FORTY má prostor v rámu pro pneumatiky až do šířky 2,6", díky čemuž je v rámu dostatek místa pro výběr těch správných plášťů na zvolenou trasu. Extra široké pláště poskytují lepší přilnavost a trakci v drsnějších a náročnějších podkladech, což značně zlepšuje ovladatelnost a zážitek z jízdy.

SMART ENTRY
Lanka, bowdeny a brzdové hadičky jsou uchyceny v napnutém stavu, aby se předešlo jejich klepání při jízdě v náročném terénu. Všechny vstupy se dají vyměnit, aby bylo možné vést Di2, hydraulické hadičky, brzdové hadičky, řadící lanka apod.

Parametry u produktu

Barva
červená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano M7120 SLX
Hmotnost (kg)
14,3
Kliky
Shimano SLX
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Shimano SLX
Náboj - zadní
Shimano SLX
Pastorky
Shimano CS-M7100 SLX
Pastorky - rozsah zubů
10-51
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Maxxis Minion DHF
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
Merida Comp CC
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M8100 XT
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
32
Průměr pláště (palce)
i
27,5
Ráfek
Merida Comp SL
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Al 6061
Rám - velikosti
L, M, S
Rám - velikosti (cm)
41, 44, 48
Rám - velikosti (palec)
16, 17, 19
Řazení
Shimano XT
Řídítka
Merida Expert GR
Sedlo
Merida Comp CC
Sedlovka
Merida Comp CC
Styl jízdy
Rekreační jízda, Sportovní jízda, Závodní jízda
Technologie
-
Tlumič
Rock Shox Deluxe
Tlumič - zdvih
140 mm
Vidlice
Rock Shox Revelation
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
150

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Styl jízdy - Závodní jízda

Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Informace o výrobci Merida:

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Celoodpružená kola
Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Půjčovna Po-Pá: 7-18, So: 9-12
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.