ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
-13%
Merida ONE-TWENTY 9.7000 - červená 2020 (29)
Merida ONE-TWENTY 9.7000 - červená 2020 (29)
Tabulka velikosti k postavě
Video

Merida ONE-TWENTY 9.7000 - červená 2020 (29)

Hodnocení(0x)

Merida ONE-TWENTY 7000 - skvělý kompromis mezi vrchařskými vlastnostmi a obratností na trailech. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
94 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 5 dní, DORUČÍME za 6 dní

CENA BEZ DPH
78 504.0 Kč | DPH 21 %
CENA BĚŽNÁ
107 990.0 Kč
SLEVA
13 000.0 Kč
 
94 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
48815

Detailní informace k produktu Merida ONE-TWENTY 9.7000 - červená 2020 (29):

Merida ONE-TWENTY 7000 - skvělý kompromis mezi vrchařskými vlastnostmi a obratností na trailech.

RÁM ONE-TWENTY CFA
Karbonový hlavní rámový trojúhelník s aplikovanou technologií "Nano Matrix" pro výjimečnou odolnost vůči nárazům zkombinovaný se zadní stavbou vyrobenou z triple butted a technologií Hydroforming tvarovaných trubek z hliníkové slitiny 6066. Vnitřní vedení lanek s použitím "Smart Entry" pro bezhlučný provoz. Super tuhý přenos síly a obratné ovládání zajišťuje kónická hlavová trubka, standard osek Boost a pevné osy přispívají ke tuhosti rámu. Plovajíc uložený tlumič pracuje při 120 mm zdvihu zadní stavby.

JEDNODUCHÉ UTAHOVÁNÍ
Vybrané šrouby se utahují pouze na jedné straně pomocí klíče Torx 30, bez rizika, že se vám opačná strana posune nebo otočí, díky čemuž je dotahování podstatných komponent rychleji a přímočařejší.

ODPRUŽENÍ FLOAT LINK
Spodní úchyt tlumiče se pohybuje spolu se zadní stavbou, díky čemuž je pružení při šlapání plynulé a efektivní. Naši konstruktéři vědí přesně navrhnout pákový poměr a progresivitu tlumení, díky čemuž je systém "Float Link" velmi citlivý a poskytuje skvělou podporu uprostřed zdvihu a zdvih se pocitově zdá být téměř bezedný přičemž ve stoupáních zůstává perfektně pod kontrolou.

TRUNNION MOUNT
Tlumič trunnion mount poskytuje našim konstruktérům lepší flexibilitu při návrhu rámu díky použití kratšího těla tlumiče s větším zdvihem. V kombinaci s kuličkovými ložisky horního úchytu je zvýšená citlivost tlumiče a lze jej perfektně nastavit.

TELESKOPICKÁ SEDLOVKA
Teleskopická sedlovka umožňuje jezdci odklidit sedlo z cesty ve chvílích, kdy cesta začne směřovat strmě dolů, čímž mu přidá více místa pro manévrování a lepší kontrolu kola. Osazené teleskopické sedlovky jsou vybaveny vnitřním vedením kabelů a dálkovým ovládáním, díky čemuž má kolo čistší vzhled a úprava výšky sedla během jízdy je jednodušší.

MODERNÍ TRAILOVÁ GEOMETRIE
Vycházejíc ze základů už i dosud velmi všestranné geometrie předchozího modelu ONE-TWENTY, jsme ještě více snížili výšku rámu v místě obkročení, co poskytuje jezdci více prostoru k manévrování. Rovněž jsme zmenšili úhel hlavové trubky a zkrátily zadní stavbu o 10 mm, díky čemuž je kolo ještě hravější a nabízí skvělý kompromis mezi skvělými vrchařskými vlastnostmi a obratností na trailech.

Parametry u produktu

Barva
červená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano XT
Hmotnost (kg)
13,5
Kliky
Shimano XT
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Shimano
Náboj - zadní
Shimano
Pastorky
Shimano XT
Pastorky - rozsah zubů
10-51
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Maxxis Minion DHF
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
Merida Expert CC
Přehazovačka (měnič)
Shimano XT
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
32
Průměr pláště (palce)
i
29
Ráfek
Merida Expert CC
Rám - materiál
Karbon
Rám - model
ONE-TWENTY CFA
Rám - velikosti
L, M, XL
Rám - velikosti (cm)
44, 48, 52
Rám - velikosti (palec)
17, 19, 20,5
Řazení
Shimano XT
Řídítka
Merida Expert GR
Sedlo
Merida Comp CC
Sedlovka
Merida Comp CC
Styl jízdy
Rekreační jízda, Sportovní jízda, Závodní jízda
Technologie
-
Tlumič
Rock Shox Deluxe
Tlumič - zdvih
120 mm
Vidlice
Rock Shox Pike RC
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
130

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Karbon

Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Styl jízdy - Závodní jízda

Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Informace o výrobci Merida:

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Celoodpružená kola
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.