ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
-14%
Merida SPEEDER 900 - černá 2020
Merida SPEEDER 900 - černá 2020
Tabulka velikosti k postavě
Video

Merida SPEEDER 900 - černá 2020

Hodnocení(0x)

Merida SPEEDER 900 - hliníkový model s osazením Shimano Ultegra. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
32 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 3 dny, DORUČÍME za 4 dny

32 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 3 dny, DORUČÍME za 4 dny

32 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 3 dny, DORUČÍME za 4 dny

32 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 3 dny, DORUČÍME za 4 dny

CENA BEZ DPH
27 264.5 Kč | DPH 21 %
CENA BĚŽNÁ
37 990.0 Kč
SLEVA
5 000.0 Kč
 
32 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
51653

Detailní informace k produktu Merida SPEEDER 900 - černá 2020:

Merida SPEEDER 900 - hliníkový model s osazením Shimano Ultegra.

KOMFORTNÍ A PŘI TOM SPORTOVNÍ GEOMETRIE
Díky upravené geometrii má SPEEDER sportovnější charakter. Prodloužením horní rámové trubky jsme dosahli o něco větší délky rámu, díky čemuž má cyklista sportovnější posed, který je ale stále komfortní. Navíc tato úprava geometrie zvětšila rozvor kol, který má pozitivní efekt na stabilitu v přímém směru a v kombinaci s menším úhlem hlavové trubky zlepšuje i stabilitu ve vyšších rychlostech.

POJĎME DO ŠÍŘKY
Nový SPEEDER má možnost osazení plášťů do šírky až 37 mm, coz zvyšuje komfort jízdy jako i přilnavost plášťů (a tím pádem i bezpečnost). Širší pláště taktéž nabízí vyšší ochranu proti defektům. Dokonce i s osazenými blatníky je možné na kolo SPEEDER dát plášte se šířkou až do 32 mm.

RÁM SPEEDER LITE
Lehký hliníkový rám z triple butted trubek z hliníkové slitiny 6066, tvarovaných pomocí technologie Hydroforming, s hladkými svary a vnitřním vedením kabelů. Kompletně vybavený montážními body pro blatníky a nosiče.

SOFISTIKOVANÝ RÁM
Používáme hliníkovou slitinu 6066, nejvyšší úroveň, která se používá při výrobě rámů kol. Její chemické složení umožňuje využití propracované techniky Hydroformingu (procesu, při kterém jsou trubky tvarované pod tlakem v negativní formě pomocí směsi horkého oleje a vody). To nám umožňuje měnit tloušťku stěn trubek a rám vyladit tak, aby byl silný v místech, kde je to nutné a flexibilní v místech, kde je to požadováno.

VNITŘNÍ VEDENÍ KABELŮ
Lanka jsou vedeny vnitřkem rámu, díky čemuž je vzhled kola čistý a jednoduchý. Zároveň jsou takto lanka chráněny před vlhkostí a nečistotami.

KOTOUČOVÉ BRZDY
Všechny modely MISSION CX a CYCLO CROSS jsou vybaveny kotoučovými brzdami, které poskytují vysoký brzdný účinek bez ohledu na počasí a množství bláta díky jejich umístění při středu kola. Nové modely MISSION CX mají navíc standard uchycení brzd "flat mount" pro elegantnější umístění zadního brzdového třmenu na rámu.

KARBONOVÉ VIDLICE
Všechna kola SPEEDER jsou vybavena celokarbonovou vidlicí s kónickým krkem. Karbon má kromě své nízké hmotnosti i výborné vibrace tlumící vlastnosti, díky čemuž zlepšuje kvalitu jízdy. Kónický krk vidlice dodává přední části kola vysokou tuhost pro přesné, sebevědomí povzbuzující, ovládání.

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano BR-MT500
Hmotnost
9,6 kg
Kliky
Shimano Ultegra
Materiál (vidlice)
Karbon
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Nespecifikováno
Náboj - zadní
Nespecifikováno
Pastorky
Shimano CS-R7000 105
Pastorky - rozsah zubů
11-32z
Pevná osa
NE
Pláště
Maxxis Detonator
Počet převodů
2x11 (22)
Pohlaví
Pánské
Představec
MERIDA EXPERT CC
Přehazovačka (měnič)
Shimano Ultegra
Přesmykač
Shimano Ultegra
Převodníky počet zubů
50-34z
Průměr pláště (palce)
i
28
Ráfek
MERIDA EXPERT CC
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Al 6061
Rám - velikosti
L, M, S, XL
Rám - velikosti (cm)
52, 54, 56, 59
Rám - velikosti (palec)
20,5, 21, 22, 23
Řazení
Shimano Ultegra
Řídítka
MERIDA EXPERT CC
Sedlo
Merida Comp
Sedlovka
Merida Comp CC
Vidlice
Pevná

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Informace o výrobci Merida:

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Krosová a trekingová kola
Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Ne: zavřeno
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.