Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Apache Hupahu 3 Bosch Performance CX4 červená
Apache Hupahu 3 Bosch Performance CX4 červená
Apache Hupahu 3 Bosch Performance CX4 červená
Apache Hupahu 3 Bosch Performance CX4 červená

Apache Hupahu 3 Bosch Performance CX4 červená

Získejte pomoc, kterou potřebujete, v ten správný okamžik. Motor Bosch Performance CX 4. generace je jeden z nejvyspělejších středových elektromotorů na trhu. Zobrazit celý popis.
Není k dispozici
KÓD PRODUKTU:
58511
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
30 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu apache Hupahu 3 Bosch Performance CX4 červená:

- špičkový motor Bosch Performance CX 4. generace 250 W s točivým momentem až 85 Nm
- plně integrovaná baterie Bosch PowerTube Li-lon s kapacitou 16,7 Ah (625 Wh)
- přehledný a kompaktní LCD displej Bosch Purion
- odpružená vidlice SR Suntour XCR 34 boost AIR RL-R se 120 mm zdvihu a zamykáním z řidítek
- řazení Shimano Deore 1x10 s rozsahem 10 - 46 zubů
- hydraulické brzdy Shimano Deore MT500 se 180 mm kotouči

ELEKTROMOTOR
Získejte pomoc, kterou potřebujete, v ten správný okamžik. Motor Bosch Performance CX 4. generace je jeden z nejvyspělejších středových elektromotorů na trhu. Jeho nominální výkon je 250 W a točivý moment dosahuje ve svém maximu až 85 Nm. Bosch Performance CX je pro svou nekompromisní sílu vhodný především do náročného horského terénu, skvěle však poslouží také na silnici, cyklostezce či kdekoli jinde.

BATERIE
O dostatečný přísun energie se stará plně integrovaná Li-Ion baterie Bosch PowerTube s kapacitou 16,7 Ah - 625 Wh. Baterie je elektronicky chráněna pomocí BMS - chytrého systému řízení, který ji chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Elektrokolo s baterií spolu tvoří jeden celek, kolu je tak zachovaný celistvý vzhled.

OVLÁDACÍ DISPLEJ
Ovládání elektrokola vám umožní snadno čitelný LCD displej Bosch Purion s integrovaným tlačítkovým ovládáním a mnoha užitečnými funkcemi. Pomocí tlačítek můžete jednoduše volit stupeň dopomoci i přepínat mezi jednotlivými funkcemi cyklocomputeru. Na přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o rychlosti, ujeté vzdálenosti, zbývajícím dojezdu a stavu baterie. Velké číslice vám usnadní mít neustálý přehled o vaší jízdě.

NÁHRADNÍ PATKA

ID produktu 57523 Sram 00.7918.093.000

Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Parametry u produktu

Barva
červená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT500
Displej
Bosch Purion
Hmotnost (kg)
-
Kapacita baterie
16,7 Ah (625Wh)
Kliky
FSA Bosch G4
Modelový rok
-
Náboj - přední
Shimano HB-MT400
Náboj - zadní
Shimano FH-MT400
Pastorky
Shimano CS-M6100
Pastorky - rozsah zubů
11-51
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam
Počet převodů
1x10 (10)
Pohlaví
Unisex, Pánské
Představec
Apache 31,8 x 60 mm
Přehazovačka (měnič)
Shimano Deore
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
Remerx e-Rocky RX3025
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Hupahu
Rám - velikosti
XL, L, M, S
Rám - velikosti (cm)
55, 49, 44, 41
Rám - velikosti (palec)
21,5, 19,5, 17,5, 16
Řazení
Shimano SL-M4100 Deore
Řídítka
Apache 780mm
Sedlo
Apache Sport
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour Axon
Zdvih vidlice (mm)
120
Značka motoru
Bosch Performance CX 4.gen

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Displej - Bosch Purion


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bosch Performance CX 4.gen

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 85 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Horská elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze