ZOBRAZIT KATALOG
Top v kategorii
Novinky
Apache Hupahu Bosch CX - černá 2020 (29)
Apache Hupahu Bosch CX - černá 2020 (29)
Tabulka velikosti k postavě

Apache Hupahu Bosch CX - černá 2020 (29)

Hodnocení(0x)

Rychlé a hbité elektrokolo, se kterým dosáhnete na své cíle. Vydejte se za dobrodružstvím na skvěle ovladatelném elektrokole a užíte si jízdu i v náročném terénu. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
74 990.0 Kč
 

74 990.0 Kč
 

74 990.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE ZÍTRA, DORUČÍME POZÍTŘÍ

CENA BEZ DPH
61 975.0 Kč | DPH 21 %
74 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
49497

Detailní informace k produktu apache Hupahu Bosch CX - černá 2020 (29):

Sportovně naladěný model Hupahu Bosch Performance CX je elektrokolo, které dá vašemu ježdění úplně jiný rozměr.

Velká 29” kola pro lepší průchodnost terénem, kvalitní osazení Sram a vzduchová vidlice se zdvihem 120 mm, s uzamykáním z řidítek. Nechybí výkonný elektromotor Bosch Performance CX s integrovanou baterií do spodní rámové trubky, která nabídne dostatek energie třeba na cestu z Kutné Hory až do Trutnova. Skvělá výbava, se kterou se na svých cestách nebudete omezovat. S elektrokolem Hupahu vás nemůže zastavit strmé stoupání v horách, ani náročný terén. Společně se vždy dostanete do cíle.

K tomu, aby jste mohli svoje výkony mít neustále pod kontrolou vám pomůže LCD displej. Nastavit si tak můžete vhodný jízdní režim, sledovat údaje o rychlosti nebo stavu vaší baterie. Model Hupahu je elektrokolo, se kterým si jízdu užijete naplno.

Klíčové vlastnosti:

  • silný motor Bosch Performance CX 4. generace 250 W 75 Nm

  • plně integrovaná baterie Bosch PowerTube Li-lon s kapacitou 16,7 Ah (625 Wh)

  • přehledný LCD displej Bosch Purion

  • 1x12 rychlostí SRAM SX Eagle

  • hydraulické brzdy Shimano MT500 (kotouče 180 mm)

  • vzduchová vidlice SR Suntour Raidon 34 Boost RLR (120 mm, se zamykáním z řidítek)

  • velká 29” kola

  • dojezd až 160 km

 

Elektromotor

Získejte sílu, kterou potřebujete, v ten správný okamžik. Motor Bosch Performance CX je jeden z nejvyspělejších středových elektromotorů na trhu. Jeho nominální výkon činí zákonem předepsaných 250 W a točivý moment dosahuje ve svém maximu velmi zajímavých 75 Nm. Bosch Performance CX je pro svou nekompromisní sílu vhodný především do náročného horského terénu, skvěle však poslouží také na silnici, cyklostezce či kdekoliv jinde. Pro vás už nebude žádná výzva příliš velká. 

Baterie

Dostatečný přísun energie obstarává plně integrovaná baterie Bosch PowerTube Li-lon s kapacitou 16,7 Ah (625 Wh), která umožňuje dojezd až 160 km na jedno nabití. Celkovou dojezdovou vzdálenost ovlivňuje kromě kapacity baterie také profil tratě, hmotnost jezdce a jeho jízdní styl. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design. 

Ovládací displej

Ovládání elektrokola vám umožní snadno čitelný LCD displej Bosch Purion s integrovaným tlačítkovým ovládáním a mnoha užitečnými funkcemi. Pomocí tlačítek můžete jednoduše volit stupeň dopomoci i přepínat mezi jednotlivými funkcemi cyklocomputeru. Na přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o rychlosti, ujeté vzdálenosti, zbývajícím dojezdu a stavu baterie. Velké číslice vám usnadní mít neustálý přehled o vaší jízdě.

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano BR-MT500
Displej
Bosch Purion
Hmotnost
-
Kapacita baterie
16,7 Ah (625 Wh)
Kliky
FSA Bosch G4
Modelový rok
2020
Motor model
Bosch Performance CX MY20
Náboj - přední
Shimano HB-M6010 Deore
Náboj - zadní
Shimano FH-M6010 Deore
Pastorky
Sram CS PG-1210
Pastorky - rozsah zubů
11-50z
Pevná osa
ANO - přední / zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2,25
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
Spec
Přehazovačka (měnič)
Sram SX Eagle
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34z
Průměr pláště (palce)
i
29
Ráfek
Remerx Wer 523
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Hupahu
Rám - velikosti
L, M, XL
Rám - velikosti (cm)
43, 48, 55
Rám - velikosti (palec)
17, 19, 21,5
Řazení
Sram SX Eagle
Řídítka
Spec
Sedlo
Apache Sport
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour Raidon 34
Zdvih vidlice
100mm
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bosch Performance CX MY20

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Pevná osa - ANO - přední / zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Informace o výrobci Apache:

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Horská elektrokola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Ne: zavřeno
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.