Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
VELIKONOCE - OTVÍRACÍ DOBA
Apache Hupahu X Bosch Performance CX 2020 - červená (29)
Apache Hupahu X Bosch Performance CX 2020 - červená (29)
geometrie rámu

Apache Hupahu X Bosch Performance CX 2020 - červená (29)

Špička mezi elektrokoly nese nové jméno - Hupahu!... Zobrazit celý text.
Není k dispozici
Kód produktu:
44953
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu Apache Hupahu X Bosch Performance CX 2020 - červená (29):

Světu elektrokol vládnou integrované baterie, které svou absencí "zdobí" i nové modely Hupahu CX s nejsilnějším motorem Bosch Performance CX. Rámy prošly kompletním redesignem, ale poslání kola zůstalo stejné - poskytnout jezdci absolutní výkon bez ohledu na sklon terénu. Špičkový výkon motoru spolu se zavíratelnou vzduchovou vidlicí Rock Shox Recon RL, koly průměru 29" a crosscountryovou geometrií z Hupahu dělá rychlé elektrokolo do terénu. Sada Shimano XT/SLX se postará o stoprocentní přenos výkonu na pneumatiky Schwalbe Rocket Ron průměru 2,25", takže jezdec si může bezstarostně užívat jízdu lesem.

Klíčové vlastnosti:

- špičkový středový elektromotor Bosch Performance CX s výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 75 Nm
- integrovaná lithium-iontová rámová baterie Bosch Powertube s kapacitou 13,4 Ah (482 Wh)
- kompaktní LCD displej Bosch Purion s integrovaným ovládáním umístěný na levé straně řídítek
- vzduchová vidlice Rock Shox Recon RL se 110mm zdvihem a 15mm pevnou osou
- sada Shimano XT/SLX s kazetou s rozsahem 11-46 zubů
- hydraulické kotoučové brzdy Shimano SLX s kotouči 180 mm
- zapletená kola s 23 mm širokými ráfky a plášti Schwalbe Rocket Ron rozměru 29 x 2,25"

ELEKTROMOTOR:
O pohon tohoto modelu se stará nejvýkonnější z rodiny Bosch – Motor Bosch Performance CX, který je považován za jeden z nejvyspělejších středových elektromotorů na trhu a jako takový se může pochlubit jen těmi nejlepšími parametry. Zatímco nominální výkon motoru činí zákonem předepsaných 250 W, točivý moment ve svém maximu dosahuje až na velmi zajímavých 75 Nm. Bosch Performance CX je pro svou nekompromisní sílu vhodný především do náročného horského terénu, skvěle však poslouží také na silnici, cyklostezce či kdekoliv jinde.

BATERIE:
Dostatek energie obstarává plně integrovaná baterie Bosch PowerTube 500. Díky této Lithium-iontové baterii o kapacitě 500 Wh, která skvěle asistuje motoru, je možné pokořit dojezdovou vzdálenost až 130 km na jedno nabití. Použitím tohoto modelu bylo možné vytvořit čistý design rámu, a tím tak vytvořit atraktivnější vzhled kola při zachování excelentních jízdních vlastností.

OVLÁDACÍ DISPLEJ:
K ovládání motoru slouží nový LCD displej Bosch Purion s integrovaným tlačítkovým ovládáním a mnoha užitečnými funkcemi. Displej je umístěn na levé straně řídítek a jeho kompaktní rozměry snižují riziko poškození při jízdě v terénu. Pomocí tlačítek lze jednoduše volit stupeň dopomoci i přepínat mezi jednotlivými funkcemi cyklokomputeru. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji zobrazeny údaje o rychlosti, ujeté vzdálenosti, zbývajícím dojezdu a stavu baterie.

Parametry u produktu

Barva
červená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano M7000 SLX
Displej
Bosch Purion
Hmotnost (kg)
22,4
Kapacita baterie
13,4 Ah (500 Wh)
Kliky
Miranda Delta ISIS Bosch
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Shimano HB-M6010-B Deore
Náboj - zadní
Shimano FH-M6010-B Deore
Pastorky
Shimano CS-M7000 SLX
Pastorky - rozsah zubů
11-46
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Rocket Ron 2,25
Počet převodů
1x11 (11)
Pohlaví
Unisex
Představec
Spec
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M8000 XT
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
18
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
Remerx Wer 523
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Hupahu
Rám - velikosti
L, M
Rám - velikosti (cm)
54, 48
Rám - velikosti (palec)
21, 19
Řazení
Shimano SL-M7000 SLX
Řídítka
Spec
Sedlo
Spec Sport
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
Rock Shox Recon RL
Zdvih vidlice (mm)
100
Značka motoru
Bosch Performance CX
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Displej - Bosch Purion


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bosch Performance CX

MOTORY PERFORMANCE CX


 

Středový pohon od německé značky Bosch je v současné době to nejlepší, co v nabídce elektrokol najdete. Většina světově známých značek jízdních kol pohání své elektro modely právě pohonem Bosch a to pro jeho vysoký výkon, spolehlivost, design, funkce a samozřejmě také silnou značku.

Bosch nabízí několik řad systémů, které se liší především v maximálním točivém momentu a síle asistence:

  • Řada Performance CX byl vyvinut primárně pro horská elektrokola - jeho největší uplatnění je v terénu, stoupáních a horských trailech. Točivý moment až 75 Nm

Pokud hledáte kvalitu bez kompromisu a jste ochotni do svého nového elektrokola investovat více peněz, pak elektrokolo s pohonem Bosch je jednoznačně tou správnou volbou. Zamilujete se už po prvním svezení.

Režim Performance CX
Turbo 300 / 75
Sport 210 / 60
Tour 120 / 50
Eco 50 / 40

Míra asistence v poměru k síle šlapání (v %) / maximální točivý moment

Středový motor Drive Unit

Srdcem systému je výkonný středový motor Drive Unit. Integrovaná řídící jednotka každou vteřinu vyhodnotí až 1000 údajů z připojených snímačů a na jejich základě pak optimalizuje výkon motoru a míru asistence. V motoru je zabudován snímač šlapání (otáčení klik) a torzní snímač síly šlapání, na zadní rámové stavbě je pak umístěn snímač rychlosti (otáček zadního kola). Motor je schopen dosáhnout maximálního točivého momentu až 75 Nm (Performance CX).



Baterie Power Pack

Systém je napájen Li-Ion baterií, která může být umístěna v rámu nebo v nosiči kola. Kapacita baterií Bosch na elektrokolech se liší podle typu motoru. Vyznačují se nízkou hmotností (2,5 kg) a dlouhou životností. Jsou vybaveny BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.


Displej Intuvia


Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence (Off-Eco-Tour-Sport-Turbo) a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a aktuálním výkonu motoru, který je přímo úměrný spotřebě energie. Díky tomu můžete sledovat, jaký vliv na spotřebu mají jednotlivé úrovně asistence, styl jízdy a zařazených převodů a následně svůj styl jízdy optimalizovat pro dosažení co nejdelšího dojezdu. Pro efektivní volbu převodů můžete také využít doporučení pro přeřazení na těžší nebo lehčí převod, která se na displeji zobrazují. Displej dále nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost, čas jízdy a hodiny. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Displej NYON




Display zobrazuje ve čtyřech různých módech informace o jízdě: údaje o jízdě, navigaci, osobního trenéra a synchronizaci se smartphonem. Každý z těchto módů má další podfunkce. Díky velikosti displeye přes 10 cm je za jízdy vše krásně čitelné.

  • LCD displej s podsvícením
  • interní paměť 8 GB
  • velký displej umístěný umožňuje lepší a bezpečné sledování všech hodnot
  • zobrazení aktuálního režimu jízdy (OFF, ECO, TOUR, SPORT, TURBO)
  • grafické zobrazení aktuálního podávaného výkonu motoru
  • zobrazení předpokládaného dojezdu při zapnutém režimu jízdy
  • indikátor baterie
  • microUSB konektor pro nabíjení telefonu nebo MP3 přehrávače.
  • navigace ve 2D nebo 3D
  • ukazatel dojezdu přímo v mapě
  • možnost plánování tras přes počítač a přenesení do Nyonu
  • ukazatel spálených kalorií
  • možnost propojení se smartphoem


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).


Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 75 Nm (Performance CX) 
Hmotnost motoru: 4 kg
Senzory: Sensory měřící krouticí moment, frekvenci šlapání a rychlost
Max. asitovaná rychlost: 25 km/h
Kapacita baterie: 500 Wh(13,4 Ah) (Perfromance CX) 
Hmotnost baterie: 2,5 kg
Doba nabíjení: 4,5 h (50% za 2 h) (Perfromance CX) 
Dojezdová vzdálenost: 75 – 150 km (Perfromance CX)

 

Pozn.: Použitý typ displeje je vždy uveden ve specifikaci konkrétního modelu kola, stejně tak typ použitého motoru.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Elektrokola / Horská elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze