Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

Apache Manitou Bosch Performance CX MTB 27,5 černá 2018

Apache Manitou Bosch Performance CX MTB 27,5 černá 2018
Apache Manitou Bosch Performance CX MTB 27,5 černá 2018
Apache Manitou Bosch Performance CX MTB 27,5 černá 2018
Apache Manitou Bosch Performance CX MTB 27,5 černá 2018
Apache Manitou Bosch Performance CX MTB 27,5 černá 2018
Zboží není skladem. Nelze objednat.

Apache Manitou Bosch Performance CX MTB 27,5 2018 - špičkové horské elektrokolo se značkovým motorem a jedinečnými jízdními vlastnostmi, postavené na lehkém hliníkovém rámu se sportovní geometrií.

Nejvýše postavené horské elektrokolo v naší nabídce prošlo před letošní sezonou dramatickou proměnou. Lehký hliníkový rám s dokonale padnoucí sportovní geometrií získal ještě agresivnější tvarování s hydroformovanou spodní rámovou trubkou a částečně integrovanou baterií. Špičkový středový elektromotor kolu propůjčuje více než dostatek výkonu na to, abyste v jeho sedle hravě zdolali i ta vůbec nejnáročnější terénní stoupání. Vyvážené osazení v čele se vzduchovou vidlicí, jedenáctirychlostním řazením a 27,5" zapletenými koly nabídne v terénu tolik pohodlí, kolik jen při svých výpravách můžete potřebovat. Sportovní hardtail ještě nikdy nevypadal lépe.

Klíčové vlastnosti:
- špičkový středový elektromotor Bosch Performance Line CX s nejlepšími parametry ve své třídě
- lithium-iontová rámová baterie Bosch Power Pack s kapacitou 13,4 Ah (482 Wh)
- zcela přepracovaný hliníkový rám s částečně integrovanou baterií, sportovní geometrií a velmi nízkou hmotností
- lehká vzduchová vidlice Rock Shox Judy Boost s pevnou osou a zamykáním z řídítek
- prvotřídní komponenty Shimano SLX a XT s 11 rychlostmi

Podrobný popis:
- špičkový středový elektromotor Bosch Performance Line CX s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 75 Nm
- lithium-iontová rámová baterie Bosch Power Pack 500 s celkovou kapacitou 13,4 Ah (482 Wh)
- kompaktní LCD displej Bosch Purion s integrovaným ovládáním umístěný na levé straně řídítek
- kompletně přepracovaný hliníkový rám s částečně integrovanou baterií, sportovně stříženou geometrií a jen velmi nízkou hmotností
- lehká vzduchová vidlice Rock Shox Judy Boost Solo Air s 15mm pevnou osou, 100mm zdvihem a možností uzamčení z řídítek
- špičkové komponenty Shimano SLX a XT s 11 rychlostmi
- hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore
- tuhá zapletená kola o rozměru 27,5“

Pohonná jednotka
Bosch Performance Line CX platí za jeden z nejvyspělejších středových elektromotorů na trhu a jako takový se může pochlubit jen těmi nejlepšími parametry. Zatímco nominální výkon motoru činí zákonem předepsaných 250 W, točivý moment ve svém maximu dosahuje až na velmi zajímavých 75 Nm. Bosch Performance Line CX je pro svou nekompromisní sílu vhodný především do náročného horského terénu, skvěle však poslouží také na silnici, cyklostezce či kdekoliv jinde.

Baterie
O přísun elektrické energie se v tomto případě stará rámová baterie Bosch Power Pack 500. Jejím základem jsou moderní lithium-iontové články a její celková kapacita činí 13,4 Ah (482 Wh). Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Dojezd na jedno nabití se pohybuje mezi 75 a 150 km v závislosti na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.

Ovládací displej
K ovládání motoru slouží nový LCD displej Bosch Purion s integrovaným tlačítkovým ovládáním a mnoha užitečnými funkcemi. Displej je umístěn na levé straně řídítek a jeho kompaktní rozměry snižují riziko poškození při jízdě v terénu. Pomocí tlačítek lze jednoduše volit stupeň dopomoci i přepínat mezi jednotlivými funkcemi cyklokomputeru. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji zobrazeny údaje o rychlosti, ujeté vzdálenosti, zbývajícím dojezdu a stavu baterie.

Výbava
Seznam použitých komponentů jasně napovídá, že před sebou máme jeden z nejlépe osazených modelů značky Apache. Rám je v tomto případě usazen na 27,5“ zapletených kolech s ráfky Remerx Sting, náboji Shimano Deore a plášti Schwalbe Racing Ralph. O odpružení se stará lehká vzduchová vidlice Rock Shox Judy Boost Solo Air se zdvihem 100 mm, pevnou přední osou a možností uzamčení z řídítek. Pohonnou soustavu tvoří sada Shimano SLX s 11 rychlostmi doplněná o přehazovačku Shimano XT a kliky Miranda Delta. Z nabídky značky Shimano pocházejí rovněž hydraulické kotoučové brzdy řady Deore.

Jízdní vlastnosti
Základem tohoto modelu je lehký hliníkový rám s částečně integrovanou baterií, kuželovitou hlavovou partií a zdravě agresivním tvarováním. Geometrie rámu je jako stvořená pro sportovní, neřkuli maratonskou jízdu po lesních a polních stezkách všeho druhu. Díky zvolenému průměru ráfků kolo snáze překonává překážky a navzdory poměrně ostrému hlavovému úhlu zůstává stabilní i ve vyšších rychlostech. Ke klidnému pojetí jízdy přispívá také vzpřímený, stále však dostatečně sportovní posez s pohodlným sedlem a měkkými lock-on gripy.

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano M615 Deore
Displej
Bosch Purion
Hmotnost (kg)
21,1
Kapacita baterie
13,4 Ah (500 Wh)
Kliky
Miranda Delta ISIS Bosch
Modelový rok
2018
Náboj - přední
Shimano HB-M618 Deore
Náboj - zadní
Shimano FH-M615 Deore
Pastorky
Shimano CS-M7000 SLX
Pastorky - rozsah zubů
11-46
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2,25
Počet převodů
1x11 (11)
Pohlaví
Unisex
Představec
Ritchey 31,8mm
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M8000 XT
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
16
Průměr pláště (palce)
27,5
Ráfek
Nespecifikováno
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Manitou
Rám - velikosti
M, S
Rám - velikosti (cm)
48, 43
Rám - velikosti (palec)
19, 17
Řazení
Shimano SL-M7000 SLX
Řídítka
Ritchey Comp 720 mm
Sedlo
Apache Sport
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
Rock Shox Judy SoloAir Boost
Zdvih vidlice (mm)
100
Značka motoru
Bosch Performance CX
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Displej - Bosch Purion


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bosch Performance CX

MOTORY PERFORMANCE CX


 

Středový pohon od německé značky Bosch je v současné době to nejlepší, co v nabídce elektrokol najdete. Většina světově známých značek jízdních kol pohání své elektro modely právě pohonem Bosch a to pro jeho vysoký výkon, spolehlivost, design, funkce a samozřejmě také silnou značku.

Bosch nabízí několik řad systémů, které se liší především v maximálním točivém momentu a síle asistence:

  • Řada Performance CX byl vyvinut primárně pro horská elektrokola - jeho největší uplatnění je v terénu, stoupáních a horských trailech. Točivý moment až 75 Nm

Pokud hledáte kvalitu bez kompromisu a jste ochotni do svého nového elektrokola investovat více peněz, pak elektrokolo s pohonem Bosch je jednoznačně tou správnou volbou. Zamilujete se už po prvním svezení.

Režim Performance CX
Turbo 300 / 75
Sport 210 / 60
Tour 120 / 50
Eco 50 / 40

Míra asistence v poměru k síle šlapání (v %) / maximální točivý moment

Středový motor Drive Unit

Srdcem systému je výkonný středový motor Drive Unit. Integrovaná řídící jednotka každou vteřinu vyhodnotí až 1000 údajů z připojených snímačů a na jejich základě pak optimalizuje výkon motoru a míru asistence. V motoru je zabudován snímač šlapání (otáčení klik) a torzní snímač síly šlapání, na zadní rámové stavbě je pak umístěn snímač rychlosti (otáček zadního kola). Motor je schopen dosáhnout maximálního točivého momentu až 75 Nm (Performance CX).



Baterie Power Pack

Systém je napájen Li-Ion baterií, která může být umístěna v rámu nebo v nosiči kola. Kapacita baterií Bosch na elektrokolech se liší podle typu motoru. Vyznačují se nízkou hmotností (2,5 kg) a dlouhou životností. Jsou vybaveny BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.


Displej Intuvia


Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence (Off-Eco-Tour-Sport-Turbo) a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a aktuálním výkonu motoru, který je přímo úměrný spotřebě energie. Díky tomu můžete sledovat, jaký vliv na spotřebu mají jednotlivé úrovně asistence, styl jízdy a zařazených převodů a následně svůj styl jízdy optimalizovat pro dosažení co nejdelšího dojezdu. Pro efektivní volbu převodů můžete také využít doporučení pro přeřazení na těžší nebo lehčí převod, která se na displeji zobrazují. Displej dále nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost, čas jízdy a hodiny. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Displej NYON




Display zobrazuje ve čtyřech různých módech informace o jízdě: údaje o jízdě, navigaci, osobního trenéra a synchronizaci se smartphonem. Každý z těchto módů má další podfunkce. Díky velikosti displeye přes 10 cm je za jízdy vše krásně čitelné.

  • LCD displej s podsvícením
  • interní paměť 8 GB
  • velký displej umístěný umožňuje lepší a bezpečné sledování všech hodnot
  • zobrazení aktuálního režimu jízdy (OFF, ECO, TOUR, SPORT, TURBO)
  • grafické zobrazení aktuálního podávaného výkonu motoru
  • zobrazení předpokládaného dojezdu při zapnutém režimu jízdy
  • indikátor baterie
  • microUSB konektor pro nabíjení telefonu nebo MP3 přehrávače.
  • navigace ve 2D nebo 3D
  • ukazatel dojezdu přímo v mapě
  • možnost plánování tras přes počítač a přenesení do Nyonu
  • ukazatel spálených kalorií
  • možnost propojení se smartphoem


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).


Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 75 Nm (Performance CX) 
Hmotnost motoru: 4 kg
Senzory: Sensory měřící krouticí moment, frekvenci šlapání a rychlost
Max. asitovaná rychlost: 25 km/h
Kapacita baterie: 500 Wh(13,4 Ah) (Perfromance CX) 
Hmotnost baterie: 2,5 kg
Doba nabíjení: 4,5 h (50% za 2 h) (Perfromance CX) 
Dojezdová vzdálenost: 75 – 150 km (Perfromance CX)

 

Pozn.: Použitý typ displeje je vždy uveden ve specifikaci konkrétního modelu kola, stejně tak typ použitého motoru.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.


Klasická verze webu