Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

Apache Manitou MX 13 Ah černá 2019

Apache Manitou MX 13 Ah černá 2019
Apache Manitou MX 13 Ah černá 2019
Apache Manitou MX 13 Ah černá 2019
Apache Manitou MX 13 Ah černá 2019
Apache Manitou MX 13 Ah černá 2019
Zboží není skladem. Nelze objednat.

Apache Manitou MX 13 Ah černá 2018 - oblíbené horské elektrokolo pro každodenní použití v terénu, díky silnému motoru a baterii budete mít k dispozici silného parťáka pro dlouhé vyjížďky přírodou.

Detailní informace k produktu apache Manitou MX 13 Ah černá 2019:

Oblíbený model horského elektrokola nyní se zcela přepracovaným hliníkovým rámem, částečně integrovanou baterií, novým barevným displejem a silným středovým pohonem s velmi vysokým točivým momentem. Kvalitní vzduchová vidlice, přesné desetirychlostní řazení i širokými ráfky opatřená 27,5" zapletená kola se postarají o to, abyste si jízdu terénem užili tak, jako nikdy předtím. S pomocí silného elektromotoru snadno zdoláte vše, co se vám odváží postavit do cesty.

Klíčové vlastnosti:
- kompletně přepracovaný hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a částečně integrovanou baterií
- středový elektromotor Bafang MaxDrive s maximálním točivým momentem až 80 Nm
- lithium-iontová rámová baterie LG s kapacitou 13 Ah (468 Wh)
- vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 AIR RL-R se zamykáním z řidítek

Podrobný popis:
- kompletně přepracovaný hliníkový rám s originálními profily hlavních trubek a hydroformovanou spodní rámovou trubkou s částečně integrovanou baterií
- extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm
- možnost vlastního nastavení řídícího softwaru včetně zvýšení limitu rychlosti
- lithium-iontová rámová baterie značky LG s celkovou kapacitou 13 Ah (468 Wh)
- vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 AIR RL-R se zdvihem 100 mm a možností uzamčení z řídítek
- Pevná 27,5“ zapletená kola s 21 mm širokými ráfky Remerx Rock Disc a plášti Schwalbe Smart Sam
- desetirychlostní sada Shimano Deore s hydraulickými kotoučovými brzdami
- profilované kliky s nepadacím hliníkovým převodníkem
- kvalitní komponenty domácí značky Spectro

Pohonná jednotka
Srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejen sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým terénem. Nastavení motoru lze díky chytrému softwaru kdykoliv snadno změnit, včetně možnosti zvýšení rychlostních limitů.

Baterie
Na spodní trubce rámu našla své místo moderní baterie LG Li-Ion s kapacitou 13 Ah (468 Wh) a dojezdem až 130 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí krom kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.

Ovládací displej
Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje i celého elektrického systému slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený u levého madla hned vedle brzdové páčky. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení.

Výbava
Do detailu propracovaný hliníkový rám doplňuje vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 Air RL-R se zdvihem 100 mm a zamykáním z řídítek. Kola o rozměru 27,5“ jsou zapletena na nábojích Shimano Alivio a pevných hliníkových ráfcích Remerx Rock Disc. Pohonnou soustavu tvoří kliky Spectro s nepadacím převodníkem, přehazovačka Shimano Deore a desetirychlostní řazení téže řady. Ze sady Shimano Alivio pocházejí hydraulické kotoučové brzdy s kotouči o průměru 180 mm. Široká řídítka, krátký představec, ale také sedlovku a sedlo poskytl český producent komponentů a doplňků Spectro.

Jízdní vlastnosti
Základem tohoto modelu je kompletně přepracovaný hliníkový rám s částečně integrovanou baterií, vnitřním vedením bovdenů, kuželovitou hlavovou partií a vpravdě agresivním tvarováním. Geometrie rámu nabídne velice pohodlnou, stále však dostatečně sportovní jízdní pozici. Ke zvýšenému komfortu přispívá měkké sedlo a ergonomicky tvarované gripy. Manitou je díky průměru zapletených kol strojem velmi živým a mrštným, skvělé ovladatelnosti napomáhají také široká řídítka upnutá v krátkém představci.

Specifikace
Modelová řada: 2019
Velikost rámu: 17" / 19"
Velikost kol: 27,5"
Počet rychlostí: 1 x 10
Hmotnost: 21,9 kg
Dojezd: až 130 km
Rám: Alloy 6061
Vidlice: SR Suntour XCR 32 AIR RL-R (vzduchová se zamykáním z řidítek)
Systém: Bafang MaxDrive
Elektromotor: Bafang MaxDrive 250 W
Baterie: LG Li-Ion 36V / 13 Ah (468 Wh)
Ovládací displej: TFT Colour
Řídící jednotka: Bafang MaxDrive (integrovaná)
Kliky: Spectro NW (38 zubů, nepadací)
Středová osa: -
Řazení: Shimano Deore M6000
Přehazovačka: Shimano Deore M6000
Přesmykač: -
Kazeta: Shimano HG 500 (11-42 zubů)
Řetěz: KMC X10e
Brzdy: Shimano Alivio M396 (kotouč 180 mm)
Náboj přední: Shimano Alivio M4050
Náboj zadní: Shimano Alivio M4050
Ráfky: Remerx Rock Disc
Pláště: Schwalbe Smart Sam (27,5 x 2,25")
Řídítka: Spectro Riser (31,8 / 720 mm)
Gripy: Velo lock-on (ergonomické)
Představec: Spectro (31,8 / 80 mm)
Hlavové složení: Spectro (semi-integrované, prům. ložiska)
Sedlovka: Spectro (30,9 / 350 mm)
Sedlo: Spectro Sport
Pedály: Alloy

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano M396 Acera
Displej
TFT barevný
Hmotnost (kg)
21,9
Kapacita baterie
13 Ah (468 Wh)
Kliky
Spec NW
Modelový rok
2019
Náboj - přední
Shimano HB-M4050 Alivio
Náboj - zadní
Shimano FH-M4050 Alivio
Pastorky
Shimano CS-HG500
Pastorky - rozsah zubů
11-42
Pevná osa
NE
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2,25
Počet převodů
1x10 (10)
Pohlaví
Unisex
Představec
Spectro 31,8
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M6000 Deore
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
38
Průměr pláště (palce)
27,5
Ráfek
Remerx Rocky Disc 21mm
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Manitou
Rám - velikosti
M, S
Rám - velikosti (cm)
48, 43
Rám - velikosti (palec)
19, 17
Řazení
Shimano SL-M6000 Deore
Řídítka
Spectro 720 mm
Sedlo
Spectro Sport
Umístění baterie
Rám
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour XCR 32 Air
Zdvih vidlice (mm)
100
Značka motoru
Bafang MaxDrive
Značka pohonu
Bafang

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bafang MaxDrive

 

BAFANG MAX DRIVE

 

Bafang MaxDrive je černým koněm na poli středových pohonů. Pyšní se především velmi vysokým točivým momentem motoru, který může dosáhnout až do výše 80 Nm. Motor je přitom velmi tichý a vysoce účinný. Díky příznivé ceně a modernímu designu použitých komponentů je tak velice zajímavou alternativou k zavedeným značkovým pohonům.

Apache se podílel na vývoji a testování prototypů tohoto výkonného systému a je jedním z prvních světových výrobců elektrokol, který dostal možnost ho zařadit do své nabídky. V kolekci 2015 bude středový motor Bafang MaxDrive pohánět 3 modely elektrokol Apache řady E1 – horské Hawk a Manitou a krosové Matto.

Žádáte-li vysoký výkon v dobrém poměru k ceně a nepotrpíte si na zvučná jména světových značek, pak Vás středový pohon MaxDrive určitě nadchne.

 

Motor

Srdcem elektrokola je středový motor Bafang MaxDrive se jmenovitým výkonem 250W, který je ve špičce schopen dosáhnout výkonu až 520W. Hlavním trumfem motoru Bafang MaxDrive je však jeho velmi vysoký točivý moment až 80 Nm při zachování nízké spotřeby (pro srovnání, středový motor Bosch Performance nabízí kroutící moment 60 Nm). Motor je vybaven snímačem šlapání a torzním snímačem síly šlapání. Řídící jednotka, která je integrovaná do těla motoru, tak při určování míry asistence vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálu a podle toho reguluje výkon motoru. Tzn. čím větší silou jezdec šlape, tím větší silou motor pomáhá.

 

Baterie

Energii do systému dodává baterie s Li-Ion články Samsung, která je umístěna v rámu elektrokola. Její kapacita je 13 Ah, což v součinu s napětím systému 36V znamená, že je schopna vykonat práci o objemu 468 Wh. Baterie je osazena USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.). Baterie je vybavena BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.

 

LCD displej HMI

Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence v rozsahu 0-5 a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost a čas. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 80 Nm
Hmotnost motoru: 3,8 kg
Kapacita baterie: 468 Wh
Hmotnost baterie: 3 kg
Doba nabíjení: 7 h
Dojezdová vzdálenost: 75 – 130 km

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.


Klasická verze webu