Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

Apache Matto A1 tmavě modrá 2021

Apache Matto A1 tmavě modrá 2021
Apache Matto A1 tmavě modrá 2021
Zboží není skladem. Nelze objednat.

nový hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a moderně pojatým designem...

- vzduchová vidlice SR Suntour NCX-D Air se zamykáním z korunky a zdvihem 63 mm
- kompletní sada Shimano Deore s rychlostmi 3 x 10
- hydraulické kotoučové brzdy Shimano MT400 s průměrem kotoučů 160 mm
- odolná zapletená kola o průměru 28“
- kvalitní ergonomické gripy a sedlo značky Ergon

Parametry u produktu

Barva
modrá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT401
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Shimano FC-T6010 Deore
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Shimano HB-RM35
Náboj - zadní
Shimano FH-RM35
Pastorky
Shimano CS-HG50 Deore
Pastorky - rozsah zubů
11-36
Pláště
Impac SmartPac
Počet převodů
3x10 (30)
Pohlaví
Pánské
Představec
Spec 60 mm
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M6000 Deore
Přesmykač
Shimano FD-M6000 Deore
Převodníky počet zubů
48-36-26
Průměr pláště (palce)
28
Ráfek
Remerx Top Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Al 6061
Rám - velikosti
L, M, S
Rám - velikosti (cm)
54, 48, 43
Rám - velikosti (palec)
21, 19, 17
Řídítka
Spec Stage 680 mm
Sedlo
Ergon ST10
Sedlovka
Spec Stage 30,9 mm
Styl jízdy
Rekreační jízda, Sportovní jízda
Technologie
-
Vidlice
SR Suntour NCX-D LO
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
63

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.


Klasická verze webu