Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
VELIKONOCE - OTVÍRACÍ DOBA
Apache Yamka MX-I - šedo-modrá 2019 (27,5)

Apache Yamka MX-I - šedo-modrá 2019 (27,5)

Ladnost a čistota tvaru rámu s integrovanou baterií a vysokým výkonem elektromotoru. Zobrazit celý text.
Není k dispozici
Kód produktu:
45011
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu apache Yamka MX-I - šedo-modrá 2019 (27,5):

Nové rámy pevných horských kol Yamka MX-i se pyšní do rámu integrovanou baterií, která opticky splyne se spodní rámovou trubkou a vytvoří tak čistý elegantní design rámu. Elektrokolo je poháněno systémem Bafang MaxDrive s vysokým kroutícím momentem až 80 Nm a výbornou kapacitou baterie LG 36V / 16 Ah. Elektrokolo je vpředu odpruženo vidlicí se 100 mm zdvihu a spoléhá na kombinaci komponentů Shimano Deore a Altus. O bezpečné zastavení se starají hydraulické kotoučovky Shimano MT200 s větším 180mm průměrem kotoučů.

Klíčové vlastnosti:

  • elektrokolo s duralovým rámem a integrovanou baterií LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) 
  • pohon Bafang MaxDrive 250 W / 80 Nm
  • pružinová vidlice SR Suntour XCM HLO DS se 100 mm zdvihu a zamykáním z korunky
  • 27.5palcová kola s výtečným poměrem tuhosti a hmotnosti
  • komponenty Shimano Altus a Deore
  • hydraulické kotoučové brzdy Shimano MT 200 se 180 mm kotouči
  • komponenty značky Spec
 

Elektromotor

Srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor má dostatek výkonu pro sportovní jízdu, ale i běžné vyjížďky v jakémkoli terénu. 

Baterie

Ve spodní rámové trubce se nachází moderní plně integrovaná baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh), která umožňuje dojezd až 160 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design. 

Ovládací displej

Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje i celého elektrického systému slouží tlačítkový ovladač uchycený u levého gripu. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení.

Parametry u produktu

Barva
modrá, šedá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Displej
TFT barevný
Hmotnost (kg)
22,7
Kapacita baterie
16 Ah (576 Wh)
Kliky
Spec NW
Modelový rok
2019
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
Shimano CS-HG400
Pastorky - rozsah zubů
11-36
Pevná osa
NE
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2,25
Počet převodů
1x9 (9)
Pohlaví
Dámské
Představec
Spec Phase 80 mm
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M2000 Altus
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
38
Průměr pláště (palce)
27,5
Ráfek
Remerx Rocky Disc 21mm
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Yamka
Rám - velikosti
M, S
Rám - velikosti (cm)
46, 41
Rám - velikosti (palec)
18, 16
Řazení
Shimano SL-M2000 Altus
Řídítka
Spec Phase 720 mm
Sedlo
Spec Sport
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour XCM
Zdvih vidlice (mm)
100
Značka motoru
Bafang MaxDrive
Značka pohonu
Bafang

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bafang MaxDrive

 

BAFANG MAX DRIVE

 

Bafang MaxDrive je černým koněm na poli středových pohonů. Pyšní se především velmi vysokým točivým momentem motoru, který může dosáhnout až do výše 80 Nm. Motor je přitom velmi tichý a vysoce účinný. Díky příznivé ceně a modernímu designu použitých komponentů je tak velice zajímavou alternativou k zavedeným značkovým pohonům.

Apache se podílel na vývoji a testování prototypů tohoto výkonného systému a je jedním z prvních světových výrobců elektrokol, který dostal možnost ho zařadit do své nabídky. V kolekci 2015 bude středový motor Bafang MaxDrive pohánět 3 modely elektrokol Apache řady E1 – horské Hawk a Manitou a krosové Matto.

Žádáte-li vysoký výkon v dobrém poměru k ceně a nepotrpíte si na zvučná jména světových značek, pak Vás středový pohon MaxDrive určitě nadchne.

 

Motor

Srdcem elektrokola je středový motor Bafang MaxDrive se jmenovitým výkonem 250W, který je ve špičce schopen dosáhnout výkonu až 520W. Hlavním trumfem motoru Bafang MaxDrive je však jeho velmi vysoký točivý moment až 80 Nm při zachování nízké spotřeby (pro srovnání, středový motor Bosch Performance nabízí kroutící moment 60 Nm). Motor je vybaven snímačem šlapání a torzním snímačem síly šlapání. Řídící jednotka, která je integrovaná do těla motoru, tak při určování míry asistence vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálu a podle toho reguluje výkon motoru. Tzn. čím větší silou jezdec šlape, tím větší silou motor pomáhá.

 

Baterie

Energii do systému dodává baterie s Li-Ion články Samsung, která je umístěna v rámu elektrokola. Její kapacita je 13 Ah, což v součinu s napětím systému 36V znamená, že je schopna vykonat práci o objemu 468 Wh. Baterie je osazena USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.). Baterie je vybavena BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.

 

LCD displej HMI

Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence v rozsahu 0-5 a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost a čas. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 80 Nm
Hmotnost motoru: 3,8 kg
Kapacita baterie: 468 Wh
Hmotnost baterie: 3 kg
Doba nabíjení: 7 h
Dojezdová vzdálenost: 75 – 130 km

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Elektrokola / Horská elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze