Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

Apache Yamka MX5 - pearl teal 2021

Apache Yamka MX5 - pearl teal 2021
Apache Yamka MX5 - pearl teal 2021
Apache Yamka MX5 - pearl teal 2021
Apache Yamka MX5 - pearl teal 2021
Apache Yamka MX5 - pearl teal 2021
Geometrie rámu
Zboží není skladem. Nelze objednat.

Elektrokolo Yamka MX5 s 27,5 koly je určeno pro dobrodružně naladěné jezdkyně a jezdce, kterým nevyhovují kola 29 a kteří se nebojí cykloturistikou strávit celý den.

Detailní informace k produktu apache Yamka MX5 - pearl teal 2021:

Rámy pevných horských kol řady MX3 s integrovanou baterií mají opticky štíhlou linii, kde neruší vyčnívající baterie a boční silueta rámu tak působí velmi elegantně. Navíc mají zvýšenou nosnost na 140 kg. Díky středovému motoru Bafang M400 s kroutícím momentem až 80 Nm a výbornou kapacitou baterie LG 36V / 13 Ah, odpruženou vidlicí se 100 mm zdvihu a spolehlivými komponenty Shimano Altus, řazením 1x9 a brzdami s kotouči 180 mm se nemusíte bát s Yamkou MX3 vyrazit na celodenní výlet cestou necestou.

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI:

  • silný středový motor Bafang MaxDrive 250 W s točivým momentem 80 Nm

  • plně integrovaná baterie Li-Ion s kapacitou 13 Ah (468 Wh)

  • barevný TFT multifunkční displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem 0,5 W

  • odpružená vidlice SR Suntour XCM HLO DS  se 100 mm zdvihu a zamykáním na korunce

  • řazení Shimano Altus 1x9

  • hydraulické brzdy Shimano

  • nový převodník, který eliminuje padání řetězu

  • nosnost zvýšená na 140 kg

 

 

ELEKTROMOTOR

Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang M400 s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev a vynikající spotřebu energie. 

BATERIE

Ve spodní rámové trubce najdete ukrytou moderní Li-lon baterii s kapacitou 13 Ah - Wh a přepracovaným zámkem s dvojitým jištěním proti uvolnění. Baterie obsahuje chytrý systém řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Plně integrovaná baterie tvoří s kolem celistvý vzhled a dodává mu krásný a čistý design. 

OVLÁDACÍ DISPLEJ

Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží vedle levé brzdové páčky umístěný tlačítkový ovladač. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízdě.

Parametry u produktu

Barva
modrá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Displej
TFT barevný
Hmotnost (kg)
-
Kapacita baterie
13 Ah (468 Wh)
Kliky
Spec NW
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
Shimano CS-HG200
Pastorky - rozsah zubů
11-36
Pevná osa
NE
Pláště
Impac Smartpac 2,25
Počet převodů
1x9 (9)
Pohlaví
Dámské
Představec
Spec Phase 60 mm, Spec Phase 80 mm
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M2000 Altus
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
38
Průměr pláště (palce)
27,5
Ráfek
Remerx Rock Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Yamka
Rám - velikosti
M, S
Rám - velikosti (cm)
46, 41
Rám - velikosti (palec)
18, 16
Řazení
Shimano SL-M2010
Řídítka
Spec Phase 720 mm
Sedlo
Selle Royal 1216 DRN
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour XCM
Zdvih vidlice (mm)
100
Značka motoru
Bafang MaxDrive M400, 80 Nm
Značka pohonu
Bafang

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.


Klasická verze webu