Otvírací doba v době květnových svátků: Sobota 1.5.2021 a Sobota 8.5.2021 - ZAVŘENO
ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
Cannondale Trail 29 SL 2 2021
Cannondale Trail 29 SL 2 2021
Tabulka velikosti k postavě

Cannondale Trail 29 SL 2 2021

Hodnocení(0x)

Horské kolo Cannondale Trail 29 SL 2 na hliníkovém rámu s komponenty Shimano SLX 1x12 a odpruženou vidlicí RockShox Judy Gold RL Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
42 999.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE DNES, DORUČÍME za 3 dny

CENA BEZ DPH
35 536.5 Kč | DPH 21 %
42 999.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
55931

Detailní informace k produktu cannondale Trail 29 SL 2 2021:

Specifikace

  Barvy Midnight Blue (MDN)
  Velikosti SM, MD, LG, XL
  Rám All-New, Smartform C2 Alloy, SAVE dropped seatstays, tapered headtube, post mount disc, StraightShot internal cable routing, dropper post compatible BSA 73, 12mm thru axle, Boost 148
  Vidlice RockShox Judy Gold RL, 100mm, Solo Air, 15x110 thru-axle, remote lockout, tapered steerer, 51mm offset
  Kliky Shimano M6100, 30T
  Pedály Cannondale Platform
  Středové složení Shimano Hollowtech II
  Přehazovačka Shimano SLX, 12-speed
  Kazeta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-speed
  Řetěz KMC X12, 12-speed
  Řazení Shimano Deore M6100, 12-speed
  Brzdy Shimano MT400 hydraulic disc, 180/160mm RT10 rotors
  Brzdové páky Shimano MT400 hydraulic disc
  Ráfky WTB STX i23 TCS, 32h, tubeless ready
  Náboje (F) Shimano MT400, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano MT410 12x148mm thru-axle
  Dráty Stainless Steel, 14g
  Pláště Schwalbe Rocket Rick, 29 x 2.25", K-Guard
  Řidítka FSA Alloy Riser, 15mm rise, 760mm
  Představec Cannondale 3 with Intellimount, alloy, 31.8mm clamp
  Hlavové složení Integrated Sealed Bearing, Tapered
  Sedlo Cannondale Trail, 170mm, steel rails
  Sedlovka Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.6 x 350mm (S), 400mm (M-XL)
  Konektivita Cannondale Wheel Sensor

Geometrie

Trail SL 2 -

Parametry u produktu

Barva
modrá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT400
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Shimano FC-M6100 Deore
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Shimano HB-MT400
Náboj - zadní
Shimano FH-MT410
Pastorky
Shimano CS-M6100
Pastorky - rozsah zubů
10-51
Pevná osa
ANO - zadní
Pláště
Schwalbe Rocket Rick 2,25
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
Cannondale 3
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M7100 SLX
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
30
Průměr pláště (palce)
i
29
Ráfek
WTB STX i23 TCS
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Cannondale Smartform C1 Alloy
Rám - velikosti
L, M, S, XL
Rám - velikosti (cm)
39, 44, 47, 52
Rám - velikosti (palec)
15, 17, 18,5, 20,5
Řazení
Shimano SL-M6100
Řídítka
FSA Alloy Riser 760mm
Sedlo
Cannondale Trail
Sedlovka
Cannondale 3 31,6 mm
Styl jízdy
Rekreační jízda, Sportovní jízda
Technologie
-
Typ odpružení
Odpružená vidlice
Vidlice
Rock Shox Judy Gold
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
100

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Informace o výrobci Cannondale:

Společnost byla založena v roce 1971 Joe Montgomerym, Jimem Catrambonem a Ronem Davisem. Vyráběla batohy a tašky pro táboření a později kola a přívěsy pro cykloturistiku. Jeden z nejúspěšnějších produktů byl Bugger, dětský přívěsný vozík. Dnes, Cannondale vyrábí mnoho různých typů high-end jízdních kol, některá z nich jsou vyráběna ručně přímo v USA.  Specializuje se na výrobu z hliníku (spíše než ocel nebo titan) a uhlíkových vláken, technologie, v níž byli průkopníky. Název společnosti byl převzat podle názvu stanice nádraží Cannondale Metro North v Wiltonv Connecticutu.
Fa Cannondale začala vyrábět hliníkové závodní a cestovní rámy v roce 1983, rámy horských kol byly přidány později. První kolo bylo Cannondale ST-500 Touring. Oversized hliníkový rám svařený technologii TIG šokoval svět svou nízkou hmotností, tuhostí a bláznivým vzhledem tlustých trubek. Éra hliníku byla na světě.
V roce 1991 je Cannondale první kdo vyrábí celoodpružené kolo (EST). Zajímavosti je, že kolo mělo jen odpružení zadní stavby. Přední odpružení zajistil odpružený představec Girvin Flexstem.
Inovace:
BB30: v roce 2000 Cannondale vytvořil standard BB30, střed společně s klikami Hollowgram Si tvoří nejlehčí a zároveň nejtužší set na světě. Později firma Cannondale standard BB30 zdarma uvolnila pro ostatní výrobce.
Vidlice Lefty a ELO: v roce 2001 byla představena kultovní vidlice Lefty, jednostranný systém předního odpružení. Lehčí, pevnější, tužší a s hladším chodem než jiné vidlice na trhu. O rok později firma zavedla použití elektroniky v odpružení. ELO – Elektronic Lockout
2003 bylo představeno inovativní karbonové silniční kolo Six13. Kolo v témže roce vyhrálo etapu na TdF. Six13 byl tak lehký, že mechanici byli nuceni přidat závaží na kolo, aby dostáli pravidlům UCI – minimální hmotnost kola 6,8 kg.
S.A.V.E.: Technologie S.A.V.E. je využíváno zejména u stavby zadní vidlice kola, kdy tvar stavby je konstruován tak, aby pohlcoval nerovnosti terénu, čímž se zvyšuje komfort jezdce. Zároveň ale nedochází ke snížení pevnosti celé stavby či ke ztrátě přenosu síly při šlapání. Tato technologie představuje novou „Performance“ kategorii silničních kol, která poskytuje závodní výkon kola i celodenní pohodlí.
2008 Ebikes: Cannondale společně s firmou Bosch vytvořili nový standard. Kola Ebikes posouvají hranice.
2009 Flash: Byl představen Flash, nejlehčí a nejpevnější hardtail, který byl kdy stvořen (váha 7,54 kg). Je to první rám, který přesahuje hranici tuhosti k hmotnostnímu poměru 100NM/deg/kg
2010 Převratné novinky: Cannondale představil řadu převratných novinek. Zavedli řadu kol  Overmountain... Claymore, Jekyl a Scarlet, která se můžou přepnutím páčky na řidítkách změnit z kola pro normální jízdu na kolo pro sjezd. Nová kola Scalpel – nejlehčí a nejpevnější celoodpružené kolo na světě.
Nejpokročilejší cyklokrosové kolo, které kdy bylo stvořeno, nový celokarbonový SuperX. A úchvatný CAAD10, nejmodernější hliníkový rám na světě – lehčí a tužší než většina karbonových kol.
2011 SuperSix EVO: Cannondale uvádí na trh nejlehčí, nejpevnější a nejrychlejší kolo vůbec. Rám má hmotnost 695g. Podle Zedler Fahrradtechnik dosahuje rám tuhosti k hmotnostímu poměru 142,3 NM/deg/kg.
V současnosti je Cannondale hlavním výrobcem luxusních kol a je považován za hlavního inovátora v cyklistickém průmyslu. Množství nápadů, které drží Cannondale na špici, pochází od sponzorovaných atletů ze závodních týmů této firmy 

Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Horská kola
Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.