ZOBRAZIT KATALOG
Top v kategorii
HEAVY TOOLS KOHALA 291 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - šedá/modrá
HEAVY TOOLS KOHALA 291 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - šedá/modrá
HEAVY TOOLS KOHALA 291 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - šedá/modrá
HEAVY TOOLS KOHALA 291 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - šedá/modrá
HEAVY TOOLS KOHALA 291 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - šedá/modrá
Geometrie rámu
Geometrie rámu
Tabulka velikosti k postavě

HEAVY TOOLS KOHALA 291 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - šedá/modrá

Hodnocení(0x)

Celoodpružené elektrokolo HEAVY TOOLS KOHALA 291 Bosch Performance CX s pohonem Bosch Performance CX 4. generace, baterií o kapacitě 625 Wh, displej Purion, nabíječka BOSCH 4A. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
106 900.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE POZÍTŘÍ, DORUČÍME za 3 dny

106 900.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE POZÍTŘÍ, DORUČÍME za 3 dny

CENA BEZ DPH
88 347.0 Kč | DPH 21 %
106 900.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
56405

Detailní informace k produktu hEAVY TOOLS KOHALA 291 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - šedá/modrá:

Parametry

rám HEAVY TOOLA Kohala 29" FS 150mm Alloy 6061 BOSCH Gen.4
tlumič RockShox Monarch Deluxe Select+
vidlice RockShox 35  29"
motor BOSCH Performance CX Gen.4
displej BOSCH Purion
baterie BOSCH PowerTube 625Wh Horizontal
nabíječka BOSCH 4A
hlavové složení FSA 55R/57SC 11/8 - 1,5"
představec HT ASM04 40/35mm
řídítka HT HB-353 740mm / prohnutí 15mm
grip VELO VLG-776 G2
brzdy Shimano AMT401 / SM-RT30 180mm
kliky FSA BOSCH G4 34z Boost BCD104
přehazovačka Shimano ARDM5120SGS Deore 2020 11 spd
řazení Shimano KSLM5100 Deore 11spd
řetěz Shimano KCNHG601E 128čl. 11spd
kazeta Shimano KCSM5100 11-51z Deore 11spd
náboje Shimano MT400BB Boost osa 12mm / MT400 Boost 15mm
ráfky REMERX RX 2030 Enduro Plus 622x30 32h
pevná osa náboj kola přední - 15mm / zadní 12mm
pláště Schwalbe SmatrSam 29X2,6
sedlo HT VL-3381
sedlovka Teleskopická TRANZ X JD YSP19. 30,9mm/400-125mm
pedály VPE-527
hmotnost kola 24,2

 

Geometrie kola

 

Geometrie rámu M L
Průměr kol ["] 29" 29"
A - úhel hlavové trubky [st.] 66° 66°
B - výška hlavové trubky [mm] 110 125
C - horizontální délka horní trubky [mm] 610 640
E - délka sedlové trubky [mm] 450 480
F - délka zadní stavby [mm] 474 474
G - úhel sedlové trubky [st.] 74,5° 74,5°
H - rozvor kol [mm] 1214 1247

 

 

Parametry u produktu

Barva
černá, modrá, šedá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT401
Displej
Bosch Purion
Hmotnost (kg)
24,2
Kapacita baterie
16,7 Ah (625Wh)
Kliky
FSA Bosch G4
Modelový rok
2021
Motor model
Bosch Performance CX 4.gen (MY20)
Náboj - přední
Shimano HB-MT400
Náboj - zadní
Shimano FH-MT400
Pastorky
Shimano CS-M5100
Pastorky - rozsah zubů
11-51
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam
Počet převodů
1x11 (11)
Pohlaví
Pánské
Představec
Heavy Tools ASM01
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M5120 Deore
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
i
29
Ráfek
Remerx RX 2030
Rám - materiál
Hliník
Rám - velikosti
L, M
Rám - velikosti (cm)
45, 50
Rám - velikosti (palec)
17,5, 19
Řazení
Shimano SL-M5100 Deore
Řídítka
Heavy Tools RB22 700mm/rise 10mm
Sedlo
Velo VL-3381
Sedlovka
TranzX teleskopická 30,9/125 mm
Tlumič
RockShox Deluxe Select+
Tlumič - zdvih
150 mm
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
Rock Shox 35 Silver
Zdvih vidlice (mm)
150
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bosch Performance CX 4.gen (MY20)

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Informace o výrobci Heavy Tools:

Rakouskou značku Heavy Tools založili bratři Heldtanzerovi v roce 1988. Značka se původně věnovala snowboardingu. V 90. letech rozšířila svůj program o jízdní kola. Stala se jednou z nejprogresivnějších světových bikových značek zaměřenou především na MTB a BMX. Dnes Heavy Tools Bikes patří rakouské značce KTM Bikes. V letech 2005-2007 bylo umístněno na český trh 35000 kol. Dnes přichází značka na trh s kolekcí akčních kol vyvíjených speciálně pro český trh. Jsou osazeny komponenty japonských firem Shimano a SR Suntour. Jsou vyráběny v České republice. Distributorem pro český trh se stal Apache Bicycles. www.heavy-tools.eu


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Celoodpružená elektrokola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.