ZOBRAZIT KATALOG
KTM MACINA KAPOHO 2971 625Wh - Black matt (orange), 2020
Tabulka velikosti k postavě

KTM MACINA KAPOHO 2971 625Wh - Black matt (orange), 2020

Hodnocení(0x)

Enduro celoodpružené horské elektrokolo s novým pohonem Bosch Performance CX (75Nm) 4 Generace, plně integrovanou baterií 625Wh, barevným displejem Bosch Kiox, 12 rychlostním pohonem Shimano. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
153 490.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE POZÍTŘÍ, DORUČÍME za 3 dny

CENA BEZ DPH
126 851.0 Kč | DPH 21 %
153 490.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KTM
KÓD PRODUKTU:
47902

Detailní informace k produktu kTM MACINA KAPOHO 2971 625Wh - Black matt (orange), 2020:

Kolo postavené s ohledem na maximální průchodnost nejnáročnějším terénem - a to i včetně použití většího 29" předního kola a menšího, ale širšího 27,5"+ kola zadního. To vše na celoodpruženém rámu s pružícími jednotkami FOX se zdvihy 160mm a teleskopickou sedlovkou od firmy Fox .

Parametry u produktu

Barva
černá, oranžová
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano M8120 XT 4-pístek
Displej
Bosch Kiox
Hmotnost
25,2 kg
Kapacita baterie
16,7 Ah (625Wh)
Kliky
KTM Team ISIS Q16
Modelový rok
2020
Motor model
Bosch Performance CX MY20
Náboj - přední
DT Swiss Boost
Náboj - zadní
DT Swiss Boost
Pastorky
Shimano CS-M7100 SLX
Pastorky - rozsah zubů
10-51z
Pevná osa
ANO - přední / zadní
Pláště
Maxxis Minion DHF, Maxxis Minion DHR II
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
KTM Team Kiox
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M8100 XT
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
36z
Průměr pláště (palce)
i
27,5 Plus, 29
Ráfek
KTM E-Team Trail
Rám - materiál
Hliník
Rám - velikosti
L, M, S
Rám - velikosti (cm)
43, 48, 54
Rám - velikosti (palec)
17, 19, 21
Řazení
Shimano SL-M8100 XT
Řídítka
KTM Team 800 mm
Sedlo
Ergon SM10
Sedlovka
FOX Transfer Performance internal
Tlumič
FOX Float DPX2 Performance
Tlumič - zdvih
160 mm
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
Fox 36 Performance
Zdvih vidlice
160mm
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bosch Performance CX MY20

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Pevná osa - ANO - přední / zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Informace o výrobci KTM:

Kola KTM = kvalitní jízdní kola rakouské kvality. Vyzkoušejte oblíbené modely do města i do terénu!
Rakouská značka KTM byla založena už v roce 1934 Hansem Trunkenpolzem.
Značka KTM prosnula zejména motocykly, které díky své kvalitě obsazovaly první místa ve světových šampionátech a především v dálkové rally Paříž - Dakar. V roce 1992 byla firma rozdělena do několika dalších divizí, mimo jiné vznikla také samostatná divize KTM Bike Industries.
Díky neustálým inovacím a vysoké kvalitě produktů se i produktům KTM Fahrrad podařilo získat mezinárodní renome a pevnou pozici na trhu kol a elektrokol.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Celoodpružená elektrokola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Ne: zavřeno
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.