Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
VELIKONOCE - OTVÍRACÍ DOBA
Cannondale Scalpel Carbon SE 2 oranžová

Cannondale Scalpel Carbon SE 2 oranžová

Legitimně rychlejší. Výrazně lehčí. Komplexně lepší. To je nový přepracovaný celoodpružený model Scalpel, jež zaručeně podpoří váš výkon. Progresivní geometrie a nový systém odpružení FlexPivot. Zobrazit celý text.
Není k dispozici
Kód produktu:
55808
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu cannondale Scalpel Carbon SE 2 oranžová:

Scalpel SE - ultimátní trailová mašina

Maratonský závoďák a vysokorychlostní vládce trailů. Všechny výhody super lehkého a rychlého XC biku a neutuchající zábavy na trailech v jednom. Díky navýšenému 120mm zdvihu, položenější geometrii a trailově zaměřeným komponentům nabízí nový Scalpel SE rychlost a hravost - vlastnosti, jež oceníte během závodů i trailových jízd.

Specifikace

  Barvy Saber (SBR) 
  Velikosti SM, MD, LG, XL 
  Rám All-New, 120mm travel, BallisTec Carbon, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, PF30-83, Tapered Headtube,Speed Release 12mm thru axle, Ai Offset, Stash compatible 
  Vidlice RockShox SID Select, 120mm, Debonair, 15x110mm thru-axle, tapered steerer, 44mm offset
  Tlumič RockShox SIDLuxe Select+, 2-Pos mode adjust, adjustable rebound
  Kliky Truvativ Stylo 6K DUB, 34T, Ai offset 
  Středové složení SRAM DUB PF30 MTB83 
  Přehazovačka SRAM SX Eagle 
  Kazeta SRAM PG-1230, NX Eagle, 11-50, 12-speed 
  Řetěz SRAM SX Eagle, 12-speed 
  Řazení SRAM SX Eagle, 12-speed 
  Brzdy Shimano MT500 hydraulic disc, 180/160mm RT54 rotors 
  Brzdové páky Shimano MT500 hydraulic disc 
  Ráfky Stans NoTubes Crest S1, 32h, tubeless ready 
  Náboje (F) Shimano Deore 15x110 (R) Shimano Deore, 12x148 
  Dráty Stainless Steel, 14g 
  Pláště (F) Maxxis Ardent Race, 29 x 2.35", EXO Protection, tubeless ready (R) Maxxis Recon Race, 29 x 2.25", EXO Protection, tubeless ready 
  Řidítka Cannondale riser, butted 6061 Alloy, 31.8mm, 5° rise, 9° sweep, 760mm 
  Představec Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.8, 7° 
  Hlavové složení Integrated Sealed Bearing, Tapered 
  Sedlo Fabric Scoop Radius Sport, steel rails 
  Sedlovka Cannondale DownLow Dropper, internal routing, 31.6, 100mm (S), 125mm (M-L), 150mm (XL) 

Skvělé odpružení. Skvělá trakce

Patentované odpružení FlexPivot znamená více gripu, více ovladatelnosti a více rychlosti. 120mm vidlice fungují skvěle a máte pocit, že máte k dispozici mnohem více – celodenní jízdy na singletracku můžete jezdit naplno.

  

Kompatibilita s pořádnými traily

Progresivní XC nátura Scalpelu se vyvinula ještě mnohem dále. Nabídne úhel hlavové trubky 67° v kombinaci s krátkými představci, širšími plášti, teleskopickými sedlovkami a vyšším zdvihem. Pokud rádi jezdíte traily rychle, precizně a v plné kontrole, tak toto kole je přesně pro vás.

Lehký, tuhý, rychlý

Nemusíte si zvolit pouze dvě možnosti, vezměte si všechny 3. Díky celokarbonovému rámu a novému FlexPivot odpružení je Scalpel jedním z nejlehčích a nejtužších celoodpružených kol na trhu. Lehký, aby jel rychle. Dobře vybavený, aby zvládal všechny nástrahy.

TECHNOLOGIE

AI – Asymetrická integrace

Více informací    >>

AI – Asymetrická integrace

Dvě láhve na pití

Více informací    >>

Dvě láhve na pití

FlexPivot

Více informací    >>

FlexPivot

Proportional Response

Více informací    >>

Proportional Response

STASH Kit

Více informací    >>

STASH Kit

Vedení kabeláže Direct Line

Více informací    >>

Vedení kabeláže Direct Line

 

 

 

 

Scalpel Carbon SE 2 -

 

 

Parametry u produktu

Barva
oranžová
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT500
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Truvativ Stylo 6K
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Shimano Deore
Náboj - zadní
Shimano Deore
Pastorky
Sram CS XG-1230 NX Eagle
Pastorky - rozsah zubů
11-50
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Maxxis Ardent Race, 29 x 2.35, Maxxis Recon Race, 29 x 2.25
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
Cannondale 3
Přehazovačka (měnič)
Sram SX Eagle
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
Stans NoTubes Crest S1
Rám - materiál
Karbon
Rám - model
Cannondale Scalpel Carbon
Rám - velikosti
XL, L, M, S
Rám - velikosti (cm)
51, 48, 44, 43
Rám - velikosti (palec)
21, 19, 17,5, 17
Řazení
Sram SX Eagle
Řídítka
Cannondale 2
Sedlo
Fabric Scoop Radius Sport
Sedlovka
Cannondale DownLow Dropper 100mm, Cannondale DownLow Dropper 125mm, Cannondale DownLow Dropper 150mm
Styl jízdy
Sportovní jízda
Technologie
FlexPivot
Tlumič
RockShox SIDLuxe Select+
Tlumič - zdvih
120 mm
Vidlice
Rock Shox SID Select
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
120

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Karbon

Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.

Rám - model - Cannondale Scalpel Carbon

Jezděte na hraně

Odpružení navržené pro rychlost

Nejpokrokovější odpružení pro XC, které kdy bylo vytvořeno. Zatímco ostatní obětují výkon, aby ušetřili gramy, náš patentovaný systém FlexPivot nabídne obojí. Je neskutečně lehký a nabídne vynikající grip, akceleraci a kontrolu. Díky němu můžete jet naplno všude. Více rychlosti, více zábavy.

Stupně rozdílu

Progresivní geometrie Scalpelu se ještě více vyvinula hlavová trubka je položenější o 1,5°, sedlová trubka je o stupeň vzpřímenější. Díky tomu je výsledkem XC kolo, které je agresivnější, rychlé jako blesk, zábavné a stabilní za všech okolností. Nezáleží na tom, jestli jedete závod světového poháru nebo se jen jedete projet na nejbližší trail.

Tuhý, lehký, rychlý

S hmotností jen lehce přes 1900 gramů včetně tlumiče je rám Scalpelu jedním s absolutně nejlehčích celoodpružených rámů, jaké kdy byly vyrobeny. Neuvěřitelné odpružení, skvělé řízení a nízká hmotnost je to recept na vítězství.

Nejlepší XC odpružená vidlice. Tečka.

Lefty je zkrátka nejpokrokovější, vidlice s nejhladším chodem a precizním řízením. To vše v ultralehkém balení. Díky své konstrukci, která nemá v cyklistice obdoby, se můžete vydat do těch nejtěžších pasáží.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Technologie - FlexPivot

Klíč k neuvěřitelnému výkonu odpružení kola Scalpel a jeho nízké hmotnosti.

Tyto patentované flexibilní zóny vyrobené z karbonu se chovají stejně jako čepy Horst Linku, ale jsou lehčí, tužší a odolnější než jakákoli ložisková varianta.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Společnost byla založena v roce 1971 Joe Montgomerym, Jimem Catrambonem a Ronem Davisem. Vyráběla batohy a tašky pro táboření a později kola a přívěsy pro cykloturistiku. Jeden z nejúspěšnějších produktů byl Bugger, dětský přívěsný vozík. Dnes, Cannondale vyrábí mnoho různých typů high-end jízdních kol, některá z nich jsou vyráběna ručně přímo v USA.  Specializuje se na výrobu z hliníku (spíše než ocel nebo titan) a uhlíkových vláken, technologie, v níž byli průkopníky. Název společnosti byl převzat podle názvu stanice nádraží Cannondale Metro North v Wiltonv Connecticutu.
Fa Cannondale začala vyrábět hliníkové závodní a cestovní rámy v roce 1983, rámy horských kol byly přidány později. První kolo bylo Cannondale ST-500 Touring. Oversized hliníkový rám svařený technologii TIG šokoval svět svou nízkou hmotností, tuhostí a bláznivým vzhledem tlustých trubek. Éra hliníku byla na světě.
V roce 1991 je Cannondale první kdo vyrábí celoodpružené kolo (EST). Zajímavosti je, že kolo mělo jen odpružení zadní stavby. Přední odpružení zajistil odpružený představec Girvin Flexstem.
Inovace:
BB30: v roce 2000 Cannondale vytvořil standard BB30, střed společně s klikami Hollowgram Si tvoří nejlehčí a zároveň nejtužší set na světě. Později firma Cannondale standard BB30 zdarma uvolnila pro ostatní výrobce.
Vidlice Lefty a ELO: v roce 2001 byla představena kultovní vidlice Lefty, jednostranný systém předního odpružení. Lehčí, pevnější, tužší a s hladším chodem než jiné vidlice na trhu. O rok později firma zavedla použití elektroniky v odpružení. ELO – Elektronic Lockout
2003 bylo představeno inovativní karbonové silniční kolo Six13. Kolo v témže roce vyhrálo etapu na TdF. Six13 byl tak lehký, že mechanici byli nuceni přidat závaží na kolo, aby dostáli pravidlům UCI – minimální hmotnost kola 6,8 kg.
S.A.V.E.: Technologie S.A.V.E. je využíváno zejména u stavby zadní vidlice kola, kdy tvar stavby je konstruován tak, aby pohlcoval nerovnosti terénu, čímž se zvyšuje komfort jezdce. Zároveň ale nedochází ke snížení pevnosti celé stavby či ke ztrátě přenosu síly při šlapání. Tato technologie představuje novou „Performance“ kategorii silničních kol, která poskytuje závodní výkon kola i celodenní pohodlí.
2008 Ebikes: Cannondale společně s firmou Bosch vytvořili nový standard. Kola Ebikes posouvají hranice.
2009 Flash: Byl představen Flash, nejlehčí a nejpevnější hardtail, který byl kdy stvořen (váha 7,54 kg). Je to první rám, který přesahuje hranici tuhosti k hmotnostnímu poměru 100NM/deg/kg
2010 Převratné novinky: Cannondale představil řadu převratných novinek. Zavedli řadu kol  Overmountain... Claymore, Jekyl a Scarlet, která se můžou přepnutím páčky na řidítkách změnit z kola pro normální jízdu na kolo pro sjezd. Nová kola Scalpel – nejlehčí a nejpevnější celoodpružené kolo na světě.
Nejpokročilejší cyklokrosové kolo, které kdy bylo stvořeno, nový celokarbonový SuperX. A úchvatný CAAD10, nejmodernější hliníkový rám na světě – lehčí a tužší než většina karbonových kol.
2011 SuperSix EVO: Cannondale uvádí na trh nejlehčí, nejpevnější a nejrychlejší kolo vůbec. Rám má hmotnost 695g. Podle Zedler Fahrradtechnik dosahuje rám tuhosti k hmotnostímu poměru 142,3 NM/deg/kg.
V současnosti je Cannondale hlavním výrobcem luxusních kol a je považován za hlavního inovátora v cyklistickém průmyslu. Množství nápadů, které drží Cannondale na špici, pochází od sponzorovaných atletů ze závodních týmů této firmy 

Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Jízdní kola / Celoodpružená kola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze