ZOBRAZIT KATALOG
Apache Matto MX-I G2 - all black 2020 (28)
Tabulka velikosti k postavě

Apache Matto MX-I G2 - all black 2020 (28)

Hodnocení(0x)

Elektrokolo, které v sobě skrývá víc, než se na první pohled zdá. Čeká vás sportovně a zároveň příjemně naladěná cesta, ať už je cíl kdekoliv. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
47 990.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE POZÍTŘÍ, DORUČÍME za 3 dny

47 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 5 dní, DORUČÍME za 6 dní

CENA BEZ DPH
39 661.0 Kč | DPH 21 %
47 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
52287

Detailní informace k produktu apache Matto MX-I G2 - all black 2020 (28):

Skvěle vybavené elektrokolo Apache Matto MX-I s integrovaným vedením bowdenů a hadic je ideální volbou pro aktivně založené jedince, kteří se nebrání sportovnímu povyražení.

Elektrokolo Matto si jednoduše na nic nehraje. Využíváte kolo na kratší vzdálenost nebo se rádi vydáte spíš na delší výlet? To je jedno, s tímto elektrokolem je příjemná cesta na kafe do města stejně tak, jako výlet za město do přírody. Na svých cestách se můžete spolehnout na hydraulické brzdy a řazení Shimano. Nechybí ani bezpečností prvek jako je reflexni pruh na pláštích. Společně s osvědčeným středovým elektromotorem s plně integrovanou baterií, která na jedno nabití zvládne například i výlet z Kutné Hory až do Trutnova je model Matto připraven na každou cestu.

O všem budete mít přehled díky multifunkčnímu barevnému displeji s USB konektorem. Zvolte si vhodný jízdní režim, sledujte ujetou vzdálenost či stav baterie. S elektrokolem budete mít možnost podívat se ještě dál, než jste si původně plánovali.

Klíčové vlastnosti:

  • silný středový elektromotor Bafang MaxDrive 250 W s 80 Nm

  • plně integrovaná baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh)

  • barevný TFT multifunkční displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem

  • 1x9 rychlostí Shimano Altus

  • hydraulické brzdy Shimano

  • odpružená vidlice SR Suntour NEX HLO 63 mm (se zamykáním na korunce)

  • osvětlení napájené z baterie, stavitelný představec, hliníkový nosič, stojánek, blatníky

  • převodník s krytem řetězu

  • velká 28” kola

  • dojezd až 160 Km

 

Elektromotor

Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev. 

Baterie

Ve spodní rámové trubce najdete moderní plně integrovanou baterii LG Li-lon s kapacitou 16 Ah (576) Wh a dojezdovým okruhem až 160 km na jedno nabití. Celkovou dojezdovou vzdálenost ovlivňuje kromě kapacity baterie také profil tratě, hmotnost jezdce a jeho jízdní styl. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design. 

Ovládací displej

Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený vedle levé brzdové páčky. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízdě.

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Displej
TFT barevný
Hmotnost
22,3 kg
Kapacita baterie
16 Ah (576 Wh)
Kliky
Bafang
Modelový rok
2020
Motor model
Bafang Max Drive
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
Shimano CS-HG200
Pastorky - rozsah zubů
11-36z
Pevná osa
NE
Pláště
Impac SmartPac
Počet převodů
1x9 (9)
Pohlaví
Unisex
Představec
Spec Phase 60 mm
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M2000 Altus
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
44z
Průměr pláště (palce)
i
28
Ráfek
Remerx Top Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Matto
Rám - velikosti
L, M, S
Rám - velikosti (cm)
43, 48, 54
Rám - velikosti (palec)
17, 19, 21
Řazení
Shimano SL-M2010
Řídítka
Spectro 680 mm
Sedlovka
Spec
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour NEX HLO
Zdvih vidlice
63mm
Značka pohonu
Bafang

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bafang Max Drive

 

BAFANG MAX DRIVE

 

Bafang MaxDrive je černým koněm na poli středových pohonů. Pyšní se především velmi vysokým točivým momentem motoru, který může dosáhnout až do výše 80 Nm. Motor je přitom velmi tichý a vysoce účinný. Díky příznivé ceně a modernímu designu použitých komponentů je tak velice zajímavou alternativou k zavedeným značkovým pohonům.

Apache se podílel na vývoji a testování prototypů tohoto výkonného systému a je jedním z prvních světových výrobců elektrokol, který dostal možnost ho zařadit do své nabídky. V kolekci 2015 bude středový motor Bafang MaxDrive pohánět 3 modely elektrokol Apache řady E1 – horské Hawk a Manitou a krosové Matto.

Žádáte-li vysoký výkon v dobrém poměru k ceně a nepotrpíte si na zvučná jména světových značek, pak Vás středový pohon MaxDrive určitě nadchne.

 

Motor

Srdcem elektrokola je středový motor Bafang MaxDrive se jmenovitým výkonem 250W, který je ve špičce schopen dosáhnout výkonu až 520W. Hlavním trumfem motoru Bafang MaxDrive je však jeho velmi vysoký točivý moment až 80 Nm při zachování nízké spotřeby (pro srovnání, středový motor Bosch Performance nabízí kroutící moment 60 Nm). Motor je vybaven snímačem šlapání a torzním snímačem síly šlapání. Řídící jednotka, která je integrovaná do těla motoru, tak při určování míry asistence vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálu a podle toho reguluje výkon motoru. Tzn. čím větší silou jezdec šlape, tím větší silou motor pomáhá.

 

Baterie

Energii do systému dodává baterie s Li-Ion články Samsung, která je umístěna v rámu elektrokola. Její kapacita je 13 Ah, což v součinu s napětím systému 36V znamená, že je schopna vykonat práci o objemu 468 Wh. Baterie je osazena USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.). Baterie je vybavena BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.

 

LCD displej HMI

Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence v rozsahu 0-5 a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost a čas. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 80 Nm
Hmotnost motoru: 3,8 kg
Kapacita baterie: 468 Wh
Hmotnost baterie: 3 kg
Doba nabíjení: 7 h
Dojezdová vzdálenost: 75 – 130 km

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Informace o výrobci Apache:

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Krosová a městská elektrokola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Ne: zavřeno
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.