Otvírací doba v době květnových svátků: Sobota 1.5.2021 a Sobota 8.5.2021 - ZAVŘENO
ZOBRAZIT KATALOG
Apache Matto Tour MX5 rhino gray 2021 (28)
Apache Matto Tour MX5 rhino gray 2021 (28)
Apache Matto Tour MX5 rhino gray 2021 (28)
Apache Matto Tour MX5 rhino gray 2021 (28)
Apache Matto Tour MX5 rhino gray 2021 (28)
Tabulka velikosti k postavě

Apache Matto Tour MX5 rhino gray 2021 (28)

Hodnocení(0x)

Elektrokolo, které v sobě skrývá víc, než se na první pohled zdá. Čeká vás sportovně a zároveň příjemně naladěná cesta, ať už je cíl kdekoliv... Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
44 990.0 Kč
Skladem Budějovice (2 ks)
VYZVEDNETE DNES, DORUČÍME za 3 dny

44 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 3 dny, DORUČÍME za 4 dny

CENA BEZ DPH
37 182.0 Kč | DPH 21 %
44 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
57047

Detailní informace k produktu apache Matto Tour MX5 rhino gray 2021 (28):

ELEKTROMOTOR

Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang M400 s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev a vynikající spotřebu energie.

BATERIE

Ve spodní rámové trubce najdete ukrytou moderní Li-lon baterii s kapacitou 13 Ah - 468 Wh a přepracovaným zámkem s dvojitým jištěním proti uvolnění. Baterie obsahuje chytrý systém řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Plně integrovaná baterie tvoří s kolem celistvý vzhled a dodává mu krásný a čistý design.

OVLÁDACÍ DISPLEJ

Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží vedle levé brzdové páčky umístěný tlačítkový ovladač. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízdě.

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI:

  • silný středový motor Bafang MaxDrive 250 W s točivým momentem 80 Nm

  • plně integrovaná baterie Li-Ion s kapacitou 13 Ah (468 Wh)

  • barevný TFT multifunkční displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem 0,5 W

  • odpružená vzduchová vidlice SR Suntour NEX-E25 HLO se zdvihem 75 mm a zamykáním na korunce

  • řazení Shimano Altus 1x9 

  • hydraulické brzdy Shimano

  • převodník s krytem řetězu

  • stavitelný představec

  • kompletní výbava: nosič, blatníky, stojánek, osvětlení

Parametry u produktu

Barva
šedá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Displej
TFT barevný
Hmotnost (kg)
-
Kapacita baterie
13 Ah (468 Wh)
Kliky
Bafang
Modelový rok
2021
Motor model
Bafang Max Drive, Bafang Max Drive M400, 80 Nm
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
SunRace CS-M90
Pastorky - rozsah zubů
11-36
Pevná osa
NE
Pláště
Impac SmartPac
Počet převodů
1x9 (9)
Pohlaví
Pánské, Unisex
Představec
Spec stavitelný
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M2000 Altus
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
44
Průměr pláště (palce)
i
28
Ráfek
Remerx Top Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Matto
Rám - velikosti
L, M, S
Rám - velikosti (cm)
43, 48, 54
Rám - velikosti (palec)
17, 19, 21
Řazení
Shimano SL-M2010
Řídítka
Spec Phase 680 mm
Sedlovka
Spec Phase 30,9 mm
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour NEX-E25 HLO
Zdvih vidlice (mm)
75
Značka pohonu
Bafang

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bafang Max Drive

 

BAFANG MAX DRIVE

 

Bafang MaxDrive je černým koněm na poli středových pohonů. Pyšní se především velmi vysokým točivým momentem motoru, který může dosáhnout až do výše 80 Nm. Motor je přitom velmi tichý a vysoce účinný. Díky příznivé ceně a modernímu designu použitých komponentů je tak velice zajímavou alternativou k zavedeným značkovým pohonům.

Apache se podílel na vývoji a testování prototypů tohoto výkonného systému a je jedním z prvních světových výrobců elektrokol, který dostal možnost ho zařadit do své nabídky. V kolekci 2015 bude středový motor Bafang MaxDrive pohánět 3 modely elektrokol Apache řady E1 – horské Hawk a Manitou a krosové Matto.

Žádáte-li vysoký výkon v dobrém poměru k ceně a nepotrpíte si na zvučná jména světových značek, pak Vás středový pohon MaxDrive určitě nadchne.

 

Motor

Srdcem elektrokola je středový motor Bafang MaxDrive se jmenovitým výkonem 250W, který je ve špičce schopen dosáhnout výkonu až 520W. Hlavním trumfem motoru Bafang MaxDrive je však jeho velmi vysoký točivý moment až 80 Nm při zachování nízké spotřeby (pro srovnání, středový motor Bosch Performance nabízí kroutící moment 60 Nm). Motor je vybaven snímačem šlapání a torzním snímačem síly šlapání. Řídící jednotka, která je integrovaná do těla motoru, tak při určování míry asistence vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálu a podle toho reguluje výkon motoru. Tzn. čím větší silou jezdec šlape, tím větší silou motor pomáhá.

 

Baterie

Energii do systému dodává baterie s Li-Ion články Samsung, která je umístěna v rámu elektrokola. Její kapacita je 13 Ah, což v součinu s napětím systému 36V znamená, že je schopna vykonat práci o objemu 468 Wh. Baterie je osazena USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.). Baterie je vybavena BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.

 

LCD displej HMI

Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence v rozsahu 0-5 a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost a čas. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 80 Nm
Hmotnost motoru: 3,8 kg
Kapacita baterie: 468 Wh
Hmotnost baterie: 3 kg
Doba nabíjení: 7 h
Dojezdová vzdálenost: 75 – 130 km

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Informace o výrobci Apache:

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Krosová elektrokola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.