Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
VELIKONOCE - OTVÍRACÍ DOBA
Apache Matto Tour MX-I G2, deep silver
Apache Matto Tour MX-I G2, deep silver
geometrie rámu
geometrie rámu

Apache Matto Tour MX-I G2, deep silver

Elektrokolo krosové Apache Matto Tour MX-I béžová. Motor Bafang MaxDrive 250W, baterie 16Ah, dojezd až 160 km. „Model, jenž je jako doma na delších výletech“ Zobrazit celý text.
Není k dispozici
Kód produktu:
52937
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu apache Matto Tour MX-I G2, deep silver:

Vyražte na jednodenní výlet nebo se vrhněte na vícedenní putování za novými zážitky. S elektrokolem Apache Matto Tour MX-I se vám otevírají dveře pro nová dobrodružství, která si s tímto elektrokolem zamilujete. Láká vás sportovní dovolená? Není na co čekat.

Kombinace praktického osazení a sportovně laděného rámu s integrovaným vedením bowdenů a hadic dělá z elektrokola Matto skvělou volbu na cesty. Zadní nosič, stojánek, blatníky do nepříznivých podmínek a osvětlení napájené z baterie je již skoro povinná výbava na cesty. Nechybí kvalitní hydraulické brzdy a řazení Shimano. K tomu, aby jízda byla především pohodlná pomůže stavitelný představec, který vám umožní nastavit si vhodný posed.

Plně integrovaná baterie ukrytá ve spodní rámové trubce a osvědčený středový motor. S modelem Matto se nemusíte limitovat, na jedno nabití můžete vyrazit třeba z Kutné Hory až do Trutnova. Vše můžete kontrolovat pomocí multifunkčního barevného displeje. Zvolte si vhodný jízdní režim, sledujte rychlost nebo třeba stav baterie. Tohle elektrokolo se o vás postará.

Klíčové vlastnosti:

  • silný středový motor Bafang MaxDrive 250 W s 80 Nm

  • plně integrovaná baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh)

  • barevný TFT multifunkční displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem

  • 1x9 rychlostí Shimano Altus

  • hydraulické brzdy Shimano

  • odpružená vidlice SR Suntour NEX HLO 63 mm (se zamykáním na korunce)

  • osvětlení napájené z baterie, stavitelný představec, hliníkový nosič, stojánek, blatníky

  • převodník s krytem řetězu

  • velká 28” kola

  • dojezd až 160 Km

 

Elektromotor

Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev. 

Baterie

Ve spodní rámové trubce najdete moderní plně integrovanou baterii LG Li-lon s kapacitou 16 Ah (576) Wh a dojezdovým okruhem až 160 km na jedno nabití. Celkovou dojezdovou vzdálenost ovlivňuje kromě kapacity baterie také profil tratě, hmotnost jezdce a jeho jízdní styl. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design. 

Ovládací displej

Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený vedle levé brzdové páčky. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízd

Parametry u produktu

Barva
stříbrná
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Displej
TFT barevný
Hmotnost (kg)
24,4
Kapacita baterie
16 Ah (576 Wh)
Kliky
Spec
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
Shimano CS-HG400
Pastorky - rozsah zubů
11-36
Pevná osa
NE
Pláště
Impac SmartPac
Počet převodů
1x9 (9)
Pohlaví
Unisex
Představec
Spec stavitelný
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M2000 Altus
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
44
Průměr pláště (palce)
28
Ráfek
Remerx Top Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Matto
Rám - velikosti
L, M, S
Rám - velikosti (cm)
54, 48, 43
Rám - velikosti (palec)
21, 19, 17
Řazení
Shimano SL-M2000 Altus
Řídítka
Spec Phase 680 mm
Sedlovka
Spec
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour NEX HLO
Zdvih vidlice (mm)
63
Značka motoru
Bafang MaxDrive
Značka pohonu
Bafang

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bafang MaxDrive

 

BAFANG MAX DRIVE

 

Bafang MaxDrive je černým koněm na poli středových pohonů. Pyšní se především velmi vysokým točivým momentem motoru, který může dosáhnout až do výše 80 Nm. Motor je přitom velmi tichý a vysoce účinný. Díky příznivé ceně a modernímu designu použitých komponentů je tak velice zajímavou alternativou k zavedeným značkovým pohonům.

Apache se podílel na vývoji a testování prototypů tohoto výkonného systému a je jedním z prvních světových výrobců elektrokol, který dostal možnost ho zařadit do své nabídky. V kolekci 2015 bude středový motor Bafang MaxDrive pohánět 3 modely elektrokol Apache řady E1 – horské Hawk a Manitou a krosové Matto.

Žádáte-li vysoký výkon v dobrém poměru k ceně a nepotrpíte si na zvučná jména světových značek, pak Vás středový pohon MaxDrive určitě nadchne.

 

Motor

Srdcem elektrokola je středový motor Bafang MaxDrive se jmenovitým výkonem 250W, který je ve špičce schopen dosáhnout výkonu až 520W. Hlavním trumfem motoru Bafang MaxDrive je však jeho velmi vysoký točivý moment až 80 Nm při zachování nízké spotřeby (pro srovnání, středový motor Bosch Performance nabízí kroutící moment 60 Nm). Motor je vybaven snímačem šlapání a torzním snímačem síly šlapání. Řídící jednotka, která je integrovaná do těla motoru, tak při určování míry asistence vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálu a podle toho reguluje výkon motoru. Tzn. čím větší silou jezdec šlape, tím větší silou motor pomáhá.

 

Baterie

Energii do systému dodává baterie s Li-Ion články Samsung, která je umístěna v rámu elektrokola. Její kapacita je 13 Ah, což v součinu s napětím systému 36V znamená, že je schopna vykonat práci o objemu 468 Wh. Baterie je osazena USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.). Baterie je vybavena BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.

 

LCD displej HMI

Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence v rozsahu 0-5 a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost a čas. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 80 Nm
Hmotnost motoru: 3,8 kg
Kapacita baterie: 468 Wh
Hmotnost baterie: 3 kg
Doba nabíjení: 7 h
Dojezdová vzdálenost: 75 – 130 km

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Elektrokola / Krosová elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze