Dámské elektrokolo Apache Matta MX-I s pohonem Bafang MaxDrive 250W, baterií o kapacitě 576Wh s celkovým dojezdem až 160 km a převody 1x9.
„Sportovně naladěné dámské elektrokolo.“ |
Pro aktivně založené dámy může být vhodnou volbou elektrokolo Apache Matta MX-I s integrovaným vedením bowdenů a hadic, které v sobě skrývá víc, než se na první pohled zdá. S tímto skvěle vybaveným modelem nebude už nic bránit vašim sportovním ambicím. S elektrokolem Matta nebudete muset měnit své plány. Spolu se můžete vydat na delší výlet za město do přírody stejně lehce, jako na kafe do města. Osvědčený elektromotor s plně integrovanou baterií, společně se na jedno nabití můžete vydat třeba na cestu z Kutné Hory až do Trutnova. Na svých cestách se můžete spolehnout na odpruženou vidlici SR Suntour či hydraulické brzdy a řazení Shimano. Nechybí ani bezpečností prvek jako je reflexní pruh na pláštích. Jednoduše elektrokolo, které vám nabídne víc. Za jízdy si udržíte přehled díky multifunkčnímu barevnému displeji s USB konektorem. Zvolte si vhodný jízdní režim, sledujte ujetou vzdálenost či stav baterie. S elektrokolem Matta budete mít možnost podívat se ještě dál, než jste si původně plánovali. |
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI: |
- silný středový motor Bafang MaxDrive 250 W s 80 Nm |
ELEKTROMOTOR | ||
Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, díky tomu dostává elektrokolo sportovnější nádech a lepší průchodnost terénem. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev. | ![]() | |
BATERIE | ||
Ve spodní rámové trubce najdete moderní plně integrovanou baterii LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576) Wh a dojezdovým okruhem až 160 km na jedno nabití. Celkovou dojezdovou vzdálenost ovlivňuje kromě kapacity baterie také profil tratě, hmotnost jezdce a jeho jízdní styl. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design. | ![]() | |
OVLÁDACÍ DISPLEJ | ||
Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený vedle levé brzdové páčky. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízdě. | ![]() |
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Skladování a péče o baterii elektrokola
Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.
Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)
Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)
Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.
Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.