S tímto městským e-bikem se dostanete za hranici svých možností.
Vyražte každý den do práce, naplánujte si dlouhý výlet a nezalekněte se ani náročnější trasy. Tento městský e-bike v sobě skrývá mnohem víc, než se na první pohled zdá. Ať už budete čas trávit převážně ve městě nebo se vydáte na dlouhý výlet, univerzálnost elektrokola Wakita Tour MX si natolik oblíbíte, že ho nebudete chtít odložit za žádných podmínek.
Wakita Tour MX je e-bike, který se opravdu skvěle ovládá a nabízí pohodlný nástup. Středový motor vám pomůže přesně tak, jak budete zrovna potřebovat díky torznímu snímači. Jízda je tak přirozená a vy si zachováte sportovního ducha. Rovná řídítka a stavitelný představec dodávají kolu příjemně sportovní naladění, které si při dlouhém výletu opravdu zamilujete.
Cestu vám zpříjemní multifunkční TFT barevný displej s nabíjecím USB konektorem pro váš telefon. Díky němu můžete ovládat funkce vašeho elektrokola a mít přehled o všech hodnotách jako je čas, rychlost, dojezd nebo stav baterie. Jednoduše si nastavte jízdní režim a užijte si jízdu. S jedním nabitím můžete vyrazit například z Kutné Hory až do Trutnova.
Wakita Tour MX je městský e-bike v plné výbavě. Spolehnout se můžete na pevný zadní nosič s nosností až 25 kilogramů a nechybí ani bezpečností prvky jako jsou protiprůrazové pláště s reflexním pruhem nebo výkonná LED světla. S tímto elektrokolem se nebudete bát překonat své hranice a objevit ještě víc, než kdy předtím.
Nelimitujte se a užijte si cyklistiku naplno.
osvědčený středový motor Bafang MaxDrive 250 W 80 Nm
páteřová baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576)
multifunkční barevný TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem
osvětlení napájené z baterie
odpružená vidlice SR Suntour NEX HLO DS (63 mm, pružinová se zamykáním na korunce)
1x9 rychlostí Shimano Altus
hydraulické brzdy Shimano
komfortní sedlo Selle Royal, odpružená sedlovka, stavitelný představec a pláště Mitas
dojezd až 160 km
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Skladování a péče o baterii elektrokola
Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.
Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)
Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)
Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.