ZOBRAZIT KATALOG
KTM Macina Cross P510 Street 2021 black matt (grey+orange) dámské
Tabulka velikosti k postavě

KTM Macina Cross P510 Street 2021 black matt (grey+orange) dámské

Hodnocení(0x)

Dámské sportovní crossové elektrokolo KTM MACINA CROSS P510 Street , s baterií 500Wh a displejem Bosch Purion, vybavené stojanem, blatníky a světly. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
77 690.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE POZÍTŘÍ, DORUČÍME za 3 dny

77 690.0 Kč
 

77 690.0 Kč
 

CENA BEZ DPH
64 206.5 Kč | DPH 21 %
77 690.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KTM
KÓD PRODUKTU:
55956

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Displej
Bosch Purion
Hmotnost (kg)
22,0
Kapacita baterie
13,4 Ah (500 Wh)
Kliky
KTM Line
Modelový rok
2021
Motor model
Bosch Performance
Náboj - přední
Shimano HB-M3050 Acera
Náboj - zadní
Shimano FH-M6000 Deore
Pastorky
Shimano CS-HG201
Pastorky - rozsah zubů
11-36
Pevná osa
NE
Pláště
Schwalbe Smart Sam 1,6
Počet převodů
1x9 (9)
Pohlaví
Dámské
Představec
KTM Comp 7°
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M3100 Alivio
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
40
Průměr pláště (palce)
i
28
Ráfek
Ryde Rival
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
KTM Macina Cross
Rám - velikosti
L, M, XL
Rám - velikosti (cm)
46
Rám - velikosti (palec)
18, 20, 22
Řazení
Shimano SL-M3100 Alivio
Řídítka
KTM Comp
Sedlovka
KTM Comp
Umístění baterie
Rám
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour NEX
Zdvih vidlice (mm)
63
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bosch Performance

MOTORY BOSCH PERFORMANCE


 

Středový pohon od německé značky Bosch je v současné době to nejlepší, co v nabídce elektrokol najdete. Většina světově známých značek jízdních kol pohání své elektro modely právě pohonem Bosch a to pro jeho vysoký výkon, spolehlivost, design, funkce a samozřejmě také silnou značku.

Bosch nabízí několik řad systémů, které se liší především v maximálním točivém momentu a síle asistence:

  • Řada Performance CX byl vyvinut primárně pro horská elektrokola - jeho největší uplatnění je v terénu, stoupáních a horských trailech. Točivý moment až 75 Nm
  • Řada Performance je předurčena pro sportovní jízdu s vysokou mírou asistence a točivým momentem až 60 Nm
  • Řada Active je vhodná pro pohodovější ježdění, cykloturistiku nebo pro dopravu (dojíždění). Točivý moment až 48 Nm

Pokud hledáte kvalitu bez kompromisu a jste ochotni do svého nového elektrokola investovat více peněz, pak elektrokolo s pohonem Bosch je jednoznačně tou správnou volbou. Zamilujete se už po prvním svezení.

Režim Performance
Turbo 275 / 60
Sport 190 / 55
Tour 120 / 50
Eco 50 / 40

Míra asistence v poměru k síle šlapání (v %) / maximální točivý moment

Středový motor Drive Unit

Srdcem systému je výkonný středový motor Drive Unit. Integrovaná řídící jednotka každou vteřinu vyhodnotí až 1000 údajů z připojených snímačů a na jejich základě pak optimalizuje výkon motoru a míru asistence. V motoru je zabudován snímač šlapání (otáčení klik) a torzní snímač síly šlapání, na zadní rámové stavbě je pak umístěn snímač rychlosti (otáček zadního kola). Motor je schopen dosáhnout maximálního točivého až 60 Nm (Performance).



Baterie Power Pack

Systém je napájen Li-Ion baterií, která může být umístěna v rámu nebo v nosiči kola. Kapacita baterií Bosch na elektrokolech se liší podle typu motoru. Vyznačují se nízkou hmotností (2,5 kg) a dlouhou životností. Jsou vybaveny BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.


Displej Intuvia


Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence (Off-Eco-Tour-Sport-Turbo) a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a aktuálním výkonu motoru, který je přímo úměrný spotřebě energie. Díky tomu můžete sledovat, jaký vliv na spotřebu mají jednotlivé úrovně asistence, styl jízdy a zařazených převodů a následně svůj styl jízdy optimalizovat pro dosažení co nejdelšího dojezdu. Pro efektivní volbu převodů můžete také využít doporučení pro přeřazení na těžší nebo lehčí převod, která se na displeji zobrazují. Displej dále nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost, čas jízdy a hodiny. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Displej NYON




Display zobrazuje ve čtyřech různých módech informace o jízdě: údaje o jízdě, navigaci, osobního trenéra a synchronizaci se smartphonem. Každý z těchto módů má další podfunkce. Díky velikosti displeye přes 10 cm je za jízdy vše krásně čitelné.

  • LCD displej s podsvícením
  • interní paměť 8 GB
  • velký displej umístěný umožňuje lepší a bezpečné sledování všech hodnot
  • zobrazení aktuálního režimu jízdy (OFF, ECO, TOUR, SPORT, TURBO)
  • grafické zobrazení aktuálního podávaného výkonu motoru
  • zobrazení předpokládaného dojezdu při zapnutém režimu jízdy
  • indikátor baterie
  • microUSB konektor pro nabíjení telefonu nebo MP3 přehrávače.
  • navigace ve 2D nebo 3D
  • ukazatel dojezdu přímo v mapě
  • možnost plánování tras přes počítač a přenesení do Nyonu
  • ukazatel spálených kalorií
  • možnost propojení se smartphoem


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).


Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 60 Nm (Performance)
Hmotnost motoru: 4 kg
Senzory: Sensory měřící krouticí moment, frekvenci šlapání a rychlost
Max. asitovaná rychlost: 25 km/h
Kapacita baterie: 400 Wh(11 Ah) podle modelu
Hmotnost baterie: 2,5 kg
Doba nabíjení: 3,5 h (50% za 1,5 h) (Perfromance)
Dojezdová vzdálenost: 75 – 130 km (Perfromance)

 

Pozn.: Použitý typ displeje je vždy uveden ve specifikaci konkrétního modelu kola, stejně tak typ použitého motoru.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Informace o výrobci KTM:

Kola KTM = kvalitní jízdní kola rakouské kvality. Vyzkoušejte oblíbené modely do města i do terénu!
Rakouská značka KTM byla založena už v roce 1934 Hansem Trunkenpolzem.
Značka KTM prosnula zejména motocykly, které díky své kvalitě obsazovaly první místa ve světových šampionátech a především v dálkové rally Paříž - Dakar. V roce 1992 byla firma rozdělena do několika dalších divizí, mimo jiné vznikla také samostatná divize KTM Bike Industries.
Díky neustálým inovacím a vysoké kvalitě produktů se i produktům KTM Fahrrad podařilo získat mezinárodní renome a pevnou pozici na trhu kol a elektrokol.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Krosová elektrokola
Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.