Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
VELIKONOCE - OTVÍRACÍ DOBA
Cannondale Topstone 3 (C15871M10/GRA) - graphite
Cannondale Topstone 3 (C15871M10/GRA) - graphite

Cannondale Topstone 3 (C15871M10/GRA) - graphite

C15871M10/GRA
Cannondale Topstone 3 - hliníkový model s osazením Shimano Sora. Zobrazit celý text.
Není k dispozici
Kód produktu:
55846
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Parametry u produktu

Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Promax Decoder R mech.
Hmotnost (kg)
-
Kliky
FSA Tempo Adventure
Materiál (vidlice)
Karbon
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Formula
Náboj - zadní
Formula
Pastorky
Sunrace
Pastorky - rozsah zubů
11-34
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
WTB Riddler
Počet převodů
2x9 (18)
Pohlaví
Pánské
Představec
Cannondale 3
Přehazovačka (měnič)
Shimano Sora
Přesmykač
Shimano Sora
Převodníky počet zubů
46-30
Průměr pláště (palce)
28
Ráfek
Maddux RD 2.0
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Cannondale SmartForm C2 Alloy
Rám - velikosti
XL, L, M, S, XS
Rám - velikosti (cm)
60, 55, 50, 46, 41
Řazení
Shimano Sora
Řídítka
Cannondale 3
Sedlo
Cannondale Stage CX
Sedlovka
Cannondale 4 27,2 mm
Technologie
-
Vidlice
Pevná

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Společnost byla založena v roce 1971 Joe Montgomerym, Jimem Catrambonem a Ronem Davisem. Vyráběla batohy a tašky pro táboření a později kola a přívěsy pro cykloturistiku. Jeden z nejúspěšnějších produktů byl Bugger, dětský přívěsný vozík. Dnes, Cannondale vyrábí mnoho různých typů high-end jízdních kol, některá z nich jsou vyráběna ručně přímo v USA.  Specializuje se na výrobu z hliníku (spíše než ocel nebo titan) a uhlíkových vláken, technologie, v níž byli průkopníky. Název společnosti byl převzat podle názvu stanice nádraží Cannondale Metro North v Wiltonv Connecticutu.
Fa Cannondale začala vyrábět hliníkové závodní a cestovní rámy v roce 1983, rámy horských kol byly přidány později. První kolo bylo Cannondale ST-500 Touring. Oversized hliníkový rám svařený technologii TIG šokoval svět svou nízkou hmotností, tuhostí a bláznivým vzhledem tlustých trubek. Éra hliníku byla na světě.
V roce 1991 je Cannondale první kdo vyrábí celoodpružené kolo (EST). Zajímavosti je, že kolo mělo jen odpružení zadní stavby. Přední odpružení zajistil odpružený představec Girvin Flexstem.
Inovace:
BB30: v roce 2000 Cannondale vytvořil standard BB30, střed společně s klikami Hollowgram Si tvoří nejlehčí a zároveň nejtužší set na světě. Později firma Cannondale standard BB30 zdarma uvolnila pro ostatní výrobce.
Vidlice Lefty a ELO: v roce 2001 byla představena kultovní vidlice Lefty, jednostranný systém předního odpružení. Lehčí, pevnější, tužší a s hladším chodem než jiné vidlice na trhu. O rok později firma zavedla použití elektroniky v odpružení. ELO – Elektronic Lockout
2003 bylo představeno inovativní karbonové silniční kolo Six13. Kolo v témže roce vyhrálo etapu na TdF. Six13 byl tak lehký, že mechanici byli nuceni přidat závaží na kolo, aby dostáli pravidlům UCI – minimální hmotnost kola 6,8 kg.
S.A.V.E.: Technologie S.A.V.E. je využíváno zejména u stavby zadní vidlice kola, kdy tvar stavby je konstruován tak, aby pohlcoval nerovnosti terénu, čímž se zvyšuje komfort jezdce. Zároveň ale nedochází ke snížení pevnosti celé stavby či ke ztrátě přenosu síly při šlapání. Tato technologie představuje novou „Performance“ kategorii silničních kol, která poskytuje závodní výkon kola i celodenní pohodlí.
2008 Ebikes: Cannondale společně s firmou Bosch vytvořili nový standard. Kola Ebikes posouvají hranice.
2009 Flash: Byl představen Flash, nejlehčí a nejpevnější hardtail, který byl kdy stvořen (váha 7,54 kg). Je to první rám, který přesahuje hranici tuhosti k hmotnostnímu poměru 100NM/deg/kg
2010 Převratné novinky: Cannondale představil řadu převratných novinek. Zavedli řadu kol  Overmountain... Claymore, Jekyl a Scarlet, která se můžou přepnutím páčky na řidítkách změnit z kola pro normální jízdu na kolo pro sjezd. Nová kola Scalpel – nejlehčí a nejpevnější celoodpružené kolo na světě.
Nejpokročilejší cyklokrosové kolo, které kdy bylo stvořeno, nový celokarbonový SuperX. A úchvatný CAAD10, nejmodernější hliníkový rám na světě – lehčí a tužší než většina karbonových kol.
2011 SuperSix EVO: Cannondale uvádí na trh nejlehčí, nejpevnější a nejrychlejší kolo vůbec. Rám má hmotnost 695g. Podle Zedler Fahrradtechnik dosahuje rám tuhosti k hmotnostímu poměru 142,3 NM/deg/kg.
V současnosti je Cannondale hlavním výrobcem luxusních kol a je považován za hlavního inovátora v cyklistickém průmyslu. Množství nápadů, které drží Cannondale na špici, pochází od sponzorovaných atletů ze závodních týmů této firmy 

Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Jízdní kola / Gravel a Cyklokros kola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze