Otvírací doba v době květnových svátků: Sobota 1.5.2021 a Sobota 8.5.2021 - ZAVŘENO
ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
-8%
Merida SILEX+ 6000 - modrá 2020
Merida SILEX+ 6000 - modrá 2020
Merida SILEX+ 6000 - modrá 2020
Merida SILEX+ 6000 - modrá 2020
Tabulka velikosti k postavě
Video

Merida SILEX+ 6000 - modrá 2020

Hodnocení(0x)

Merida Silex+ 6000 je celokarbonový model s pevnými osami, komponenty Sram Force1 1x11 převody a hydraulickými kotoučovými brzdami Sram Force1. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
69 990.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE DNES, DORUČÍME za 3 dny

69 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 5 dní, DORUČÍME za 6 dní

CENA BEZ DPH
57 843.0 Kč | DPH 21 %
CENA BĚŽNÁ
75 990.0 Kč
SLEVA
6 000.0 Kč
 
69 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
48829

Detailní informace k produktu Merida SILEX+ 6000 - modrá 2020:

Merida Silex+ 6000 je celokarbonový model s pevnými osami, komponenty Sram Force1 1x11 převody a hydraulickými kotoučovými brzdami Sram Force1.

DVĚ VERZE
Novinkou pro sezónu 2020 je, že SILEX nabízíme v dvou verzích. „Klasický“ SILEX je postavený na kolech 700c, s kterými je perfektní volbou jako kolo na „všechny cesty“, které má v oblibě boční cestičky stejně jako i lesní a štěrkové cesty. Zatímco nová více „terénnější“ verze SILEX+ s lehkostí zvládne i náročnější terén díky svým robustnějším kolům 650B se 45mm plášti. Obě verze jsou postavené na stejném rámu, takže kola se dají po čase vyměnit.

GO BIG (AS STANDARD)
Standartní SILEX je nabízený se 700x38C plášti a SILEX+ s plášti 650Bx45C. Maximální prostor pro pláště u 700c kol je 42mm (silniční profil) zatímco při kolech 650B je prostor až do šířky 50mm širokého silničního profilu na karbonovém rámu a do 42mm na hliníkovém.

RÁM SILEX LITE
Lehký rám z triple butted trubek z hliníkové slitiny 6066 tvarovaných pomocí technologie Hydroforming. Geometrie pro vzpřímený posed pro stabilní, ale obratné ovládání.

PLNĚ NALOŽENÝ
Plně v souladu s myšlenkou konceptu být všestranný a dostat se kamkoliv, jsou k modelůmm SILEX dostupné různé možnosti vybavení doplňky a zavazadly včetně tašky do rámu a velkých podsedlových tašek. Rám je vybaven montážnimi úchyty na blatníky na vidlici a na zadním rámovém trojúhelníku, které zvyšují jeho každodenní všestrannost - změní se z rychlého tréninkového kola na zimní kolo rychle a jednoduše.

JEDNODUCHOST ŘAZENÍ
Velká část modelů SILEX je se záměrem docílení jednoduchého ovládání osazena převody 1x. Výsledkem je i nižší hmotnost a méně pohyblivých částí. Převody 1x však dokáží poskytnout 98% rozsah převodů kompaktního systému 50-34z s kazetou 11-32z.

NEJNOVĚJŠÍ TECHNOLOGIE
Vybaveno 12mm pevnými osami pro maximální tuhost rámu, které zároveň značně zjednodušují založení kola na přesnou pozici. Zadní brzda standardu Flat Mount je pro lepší odvod tepla vznikajícího při brzdění umístěna na spodních vzpěrách zadní stavby. Umístění vevnitř trojúhelníku zadní stavby ji zároveň lépe chrání proti poškození. Technologie chlazení kotouče odvádí teplo z brzdy přes CNC vypracované chladicí žebra, což je zvláště důležité při kole plně naloženém zavazadly.

KARBONOVÉ A HLINÍKOVÉ VERZE
Lehké karbonové nebo sofistikované hliníkové verze rámu. Klíčové rozdíly kromě konstrukčních materiálů jsou, že karbonový rám má nižší hmotnost a je vybaven integrovanou sedlovou objímkou pro redukování tvorby turbulencí v okolí horní rámové trubky.

Parametry u produktu

Barva
modrá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Sram Force Cx1
Hmotnost (kg)
9,0
Kliky
Sram
Materiál (vidlice)
Karbon
Modelový rok
2020
Náboj - přední
VP173SB
Náboj - zadní
VP 273SB
Pastorky
Sram CS PG-1130
Pastorky - rozsah zubů
11-42
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Kenda
Počet převodů
1x11 (11)
Pohlaví
Pánské
Představec
Merida Comp CC
Přehazovačka (měnič)
Sram Force Cx1
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
38
Průměr pláště (palce)
i
28
Ráfek
Merida Comp SL
Rám - materiál
Karbon
Rám - model
Merida Silex CF2
Rám - velikosti
L, M, S, XL
Rám - velikosti (cm)
47, 50, 53, 56
Řazení
Sram Force Cx1
Řídítka
Merida Expert GR
Sedlo
Merida Comp CC
Sedlovka
Merida Comp CC
Technologie
-
Vidlice
Merida Silex CF2

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Karbon

Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.

Informace o výrobci Merida:

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Gravel a Cyklokros kola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.