ZOBRAZIT KATALOG
-11%
Elektrokolo KTM MACINA RACE 273 WHITE (PETROL+BLACK) 2019
Tabulka velikosti k postavě

Elektrokolo KTM MACINA RACE 273 WHITE (PETROL+BLACK) 2019

Hodnocení(0x)

27.5 palcové elektrokolo KTM Macina Race 294 má plně integrovanou baterii Bosch PowerTube 500Wh a pohon Bosch Performance CX s točivým momentem 75 Nm. Dojezd až 195km. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
74 240.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE DNES, DORUČÍME ZÍTRA

CENA BEZ DPH
61 355.5 Kč | DPH 21 %
CENA BĚŽNÁ
82 490.0 Kč
SLEVA
8 250.0 Kč
 
74 240.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KTM
KÓD PRODUKTU:
39322

Detailní informace k produktu elektrokolo KTM MACINA RACE 273 WHITE (PETROL+BLACK) 2019:

27.5 palcové elektrokolo KTM Macina Race 294 má plně integrovanou baterii Bosch PowerTube 500Wh a pohon Bosch Performance CX s točivým momentem 75 Nm. Dojezd až 195km.

Parametry u produktu

Barva
bílá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT201
Displej
Bosch Intuvia
Hmotnost
21,2 kg
Kapacita baterie
13,4 Ah (500 Wh)
Kliky
Sram NX Eagle
Modelový rok
2019
Motor model
Bosch Performance CX
Náboj - přední
Shimano Deore
Náboj - zadní
Shimano Deore
Pastorky
Sram CS PG-1230
Pastorky - rozsah zubů
11-50z
Pevná osa
ANO - přední / zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2,25
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Dámské
Představec
KTM Comp ST-92A
Přehazovačka (měnič)
Sram NX Eagle
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
17z
Průměr pláště (palce)
i
27,5
Ráfek
KTM Line CC
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
KTM Macina MTB 29
Rám - velikosti
M, S, XS
Rám - velikosti (cm)
38, 43, 48
Rám - velikosti (palec)
15, 17, 19, 21
Řazení
Sram NX
Řídítka
KTM Line HB-RB11
Sedlo
KTM VL-3381
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
Rock Shox Judy SoloAir Boost
Zdvih vidlice
100mm
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bosch Performance CX

MOTORY PERFORMANCE CX


 

Středový pohon od německé značky Bosch je v současné době to nejlepší, co v nabídce elektrokol najdete. Většina světově známých značek jízdních kol pohání své elektro modely právě pohonem Bosch a to pro jeho vysoký výkon, spolehlivost, design, funkce a samozřejmě také silnou značku.

Bosch nabízí několik řad systémů, které se liší především v maximálním točivém momentu a síle asistence:

  • Řada Performance CX byl vyvinut primárně pro horská elektrokola - jeho největší uplatnění je v terénu, stoupáních a horských trailech. Točivý moment až 75 Nm

Pokud hledáte kvalitu bez kompromisu a jste ochotni do svého nového elektrokola investovat více peněz, pak elektrokolo s pohonem Bosch je jednoznačně tou správnou volbou. Zamilujete se už po prvním svezení.

Režim Performance CX
Turbo 300 / 75
Sport 210 / 60
Tour 120 / 50
Eco 50 / 40

Míra asistence v poměru k síle šlapání (v %) / maximální točivý moment

Středový motor Drive Unit

Srdcem systému je výkonný středový motor Drive Unit. Integrovaná řídící jednotka každou vteřinu vyhodnotí až 1000 údajů z připojených snímačů a na jejich základě pak optimalizuje výkon motoru a míru asistence. V motoru je zabudován snímač šlapání (otáčení klik) a torzní snímač síly šlapání, na zadní rámové stavbě je pak umístěn snímač rychlosti (otáček zadního kola). Motor je schopen dosáhnout maximálního točivého momentu až 75 Nm (Performance CX).



Baterie Power Pack

Systém je napájen Li-Ion baterií, která může být umístěna v rámu nebo v nosiči kola. Kapacita baterií Bosch na elektrokolech se liší podle typu motoru. Vyznačují se nízkou hmotností (2,5 kg) a dlouhou životností. Jsou vybaveny BMS deskou (Battery Management System), která baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Pokud necháte baterii dlouho bez dobíjení, dokáže ji BMS uchránit před likvidačním poklesem napětí.


Displej Intuvia


Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence (Off-Eco-Tour-Sport-Turbo) a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a aktuálním výkonu motoru, který je přímo úměrný spotřebě energie. Díky tomu můžete sledovat, jaký vliv na spotřebu mají jednotlivé úrovně asistence, styl jízdy a zařazených převodů a následně svůj styl jízdy optimalizovat pro dosažení co nejdelšího dojezdu. Pro efektivní volbu převodů můžete také využít doporučení pro přeřazení na těžší nebo lehčí převod, která se na displeji zobrazují. Displej dále nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost, čas jízdy a hodiny. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

 

Displej NYON




Display zobrazuje ve čtyřech různých módech informace o jízdě: údaje o jízdě, navigaci, osobního trenéra a synchronizaci se smartphonem. Každý z těchto módů má další podfunkce. Díky velikosti displeye přes 10 cm je za jízdy vše krásně čitelné.

  • LCD displej s podsvícením
  • interní paměť 8 GB
  • velký displej umístěný umožňuje lepší a bezpečné sledování všech hodnot
  • zobrazení aktuálního režimu jízdy (OFF, ECO, TOUR, SPORT, TURBO)
  • grafické zobrazení aktuálního podávaného výkonu motoru
  • zobrazení předpokládaného dojezdu při zapnutém režimu jízdy
  • indikátor baterie
  • microUSB konektor pro nabíjení telefonu nebo MP3 přehrávače.
  • navigace ve 2D nebo 3D
  • ukazatel dojezdu přímo v mapě
  • možnost plánování tras přes počítač a přenesení do Nyonu
  • ukazatel spálených kalorií
  • možnost propojení se smartphoem


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).


Technické parametry

Napětí systému: 36 V
Jmenovitý výkon motoru: 250 W
Maximální točivý moment motoru: 75 Nm (Performance CX) 
Hmotnost motoru: 4 kg
Senzory: Sensory měřící krouticí moment, frekvenci šlapání a rychlost
Max. asitovaná rychlost: 25 km/h
Kapacita baterie: 500 Wh(13,4 Ah) (Perfromance CX) 
Hmotnost baterie: 2,5 kg
Doba nabíjení: 4,5 h (50% za 2 h) (Perfromance CX) 
Dojezdová vzdálenost: 75 – 150 km (Perfromance CX)

 

Pozn.: Použitý typ displeje je vždy uveden ve specifikaci konkrétního modelu kola, stejně tak typ použitého motoru.

Pevná osa - ANO - přední / zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Informace o výrobci KTM:

Kola KTM = kvalitní jízdní kola rakouské kvality. Vyzkoušejte oblíbené modely do města i do terénu!
Rakouská značka KTM byla založena už v roce 1934 Hansem Trunkenpolzem.
Značka KTM prosnula zejména motocykly, které díky své kvalitě obsazovaly první místa ve světových šampionátech a především v dálkové rally Paříž - Dakar. V roce 1992 byla firma rozdělena do několika dalších divizí, mimo jiné vznikla také samostatná divize KTM Bike Industries.
Díky neustálým inovacím a vysoké kvalitě produktů se i produktům KTM Fahrrad podařilo získat mezinárodní renome a pevnou pozici na trhu kol a elektrokol.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Horská elektrokola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Ne: zavřeno
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.