BARVY | BLK // BLU // SLV |
RÁM | 24 GT LegitFit Design, Alloy w/ Replaceable Hanger |
VIDLICE | All Terra CH-565, 50mm, Coil |
KLIKY | Prowheel w/ Double Guard, 30T, 130mm |
PEDÁLY | GT BMX Flat Pedal, Resin |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano Tourney |
ŘAZENÍ | Shimano Revo Twist Shifter, SL-RS36, 7-speed |
KAZETA | Shimano TZ500, 14-28, 7-speed Freewheel |
ŘETĚZ | KMC Z7, 7-speed |
BRZDY | GT V-Brake |
BRZDOVÉ PÁKY | Tektro 3 Finger |
RÁFKY | All Terra Double Wall, 28h |
DRÁTY | Stainless Steel, 14g |
PŘEDSTAVEC | Alloy Ahead, 30mm |
PLÁŠTĚ | Kenda Small Block Eight 24 x 2.10 |
ŘIDÍTKA | Steel Riser Bar, 20mm Rise, 540mm Width |
GRIPY | GT MTB |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | 1 1/8 Ahead |
SEDLO | GT MTB |
SEDLOVKA | Alloy Micro Adjust |
Výhodou ráfkový brzd(V-Brake) je nízká cena, nízká hmotnost a jednoduchost servisu. Oproti tomu se hůře chovají za nepříznivého počasí, což lze částečně řešit volbou kvalitních brzdových špalků. V-brake brzdy se v dnešní době nejvíce používají na kola krosová, levnější modely horských kol a kola dětská.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Značka z USA od roku 1972 vyrábějící kola proslavená především terénními speciály mtb pevná (hardtail) a celoodpružená (fullsuspension) ale poté i silničními a gravel koly, včetně elektrokol a dětskými koly.