Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

GT Zaskar 29 Comp (G26601M10/RED)

GT Zaskar 29 Comp (G26601M10/RED)
GT Zaskar 29 Comp (G26601M10/RED)
GT Zaskar 29 Comp (G26601M10/RED)
Varianty produktu
skladem 1 ks
Expedice: Dnes
37 999 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
Kód produktu:
56027
Expedice:Dnes
Doručení ZDARMA (CZ)
5+ zákazníci již zakoupili

Horské kolo legendární americké značky GT Zaskar 29 Comp

Detailní informace k produktu gT Zaskar 29 Comp (G26601M10/RED):

Komponenty

BARVY RED
RÁM Zaskar Alloy Frame, Triple Triangle™ Frame Construction feat. Floating Seatstays, BSA 73mm, Boost 12x148 Thru-Axle, Tapered Head Tube
VIDLICE RockShox Recon TBA RL, 100mm, 15x110 Boost, Remote Lockout, Maxle Lite, 51mm Offset
KLIKY SRAM SX Eagle Power Spline, 34t
PŘEHAZOVAČKA SRAM NX Eagle
ŘAZENÍ SRAM SX Eagle, 12-speed
KAZETA SRAM SX Eagle, 11-50, 12-speed
ŘETĚZ SRAM SX Eagle, 12-speed
BRZDY Shimano MT400 Hydro Disc, 160/160mm Rotors
RÁFKY WTB ST i21 TCS 2.0, 32h, Tubeless Ready
DRÁTY Stainless Steel, 14g
PŘEDSTAVEC GT All Terra 3D Forged Alloy, 31.8, 7°, 80mm
PLÁŠTĚ Vittoria Barzo, 27.5/29 x 2.25", Wire Bead
ŘIDÍTKA GT All Terra Alloy Riser, Double-Butted, 15mm Rise, 7° Rise, 760mm Width
GRIPY GT Statement
HLAVOVÉ SLOŽENÍ FSA No.42E, Integrated
SEDLO WTB Silverado Sport
SEDLOVKA GT All-Terra Micro Adjust Alloy Seat Post, 30.9mm

 

 

Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Parametry u produktu

Barva
červená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT400
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Sram SX Eagle
Modelový rok
-
Náboj - přední
Formula
Náboj - zadní
Formula
Pastorky
Sram CS SX Eagle
Pastorky - rozsah zubů
11-50
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Vittoria Barzo 2,25
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
GT All Terra 31,8mm
Přehazovačka (měnič)
Sram NX Eagle
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
WTB ST i21 TCS
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Zaskar Alloy Frame
Rám - velikosti
XL, L, M, S
Rám - velikosti (cm)
52, 48, 44, 40
Rám - velikosti (palec)
20,5, 19, 17, 15
Řazení
Sram SX Eagle
Řídítka
GT All Terra 760mm
Sedlo
WTB Silverado Sport
Sedlovka
GT All-Terra Micro Adjust
Styl jízdy
Rekreační jízda, Sportovní jízda
Technologie
-
Typ odpružení
Odpružená vidlice
Vidlice
Rock Shox Recon RL
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
100

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.


Klasická verze webu