ZOBRAZIT KATALOG
Top v kategorii
HEAVY TOOLS KAMMU PT 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - černá/oranžová
HEAVY TOOLS KAMMU PT 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - černá/oranžová
HEAVY TOOLS KAMMU PT 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - černá/oranžová
HEAVY TOOLS KAMMU PT 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - černá/oranžová
Tabulka velikosti k postavě

HEAVY TOOLS KAMMU PT 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - černá/oranžová

Hodnocení(0x)

HEAVY TOOLS KAMMU, kola 29, motor BOSCH Performance CX generace 4./85Nm, akumulátor BOSCH PowerTube 625 Wh, displej Purion, nabíječka BOSCH 4A. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
79 990.0 Kč
Skladem Budějovice (3 ks)
VYZVEDNETE DNES, DORUČÍME ZÍTRA

79 990.0 Kč
Skladem Budějovice (11 ks)
VYZVEDNETE DNES, DORUČÍME ZÍTRA

CENA BEZ DPH
66 107.5 Kč | DPH 21 %
79 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Přidat do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
56401

Detailní informace k produktu hEAVY TOOLS KAMMU PT 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - černá/oranžová:

Parametry

rám Kammu MTB 29" BOSCH gen.4 osa 12mm, Alloy 6061
vidlice Suntour XCR34 coil BOOST RLR osa 15mm
motor BOSCH Performance CX Gen.4
displej BOSCH Purion
baterie BOSCH PowerTUBE 625Wh horizontal
nabíječka BOSCH 4A
hlavové složení FSA 55R 11/8" x 11/2"
představec H. Tools ASM01
řídítka H. Tools RB22 700mm/rise 10mm
grip VELO VLG-776AD3
brzdy Shimano BL-MT401 / rotor SM-RT30 180mm
kliky FSA BOSCH G4 170mm / 34z
přehazovačka Shimano Deore R-DM 4120SGS 10spd SHADOW
řazení Shimano Deore S-LM 4100RA 10spd
řetěz Shimano KCNE 6090 118čl. 10 spd
kazeta Shimano C-SM 4100. 11-42z Deore
náboje Shimano HBM 400 osa 15mm /HMT 400 osa 12mm
ráfky REMERX ROCKY 22 RX 32h
pevná osa náboj kola přední - 15mm / zadní - 12mm
pláště Schwalbe SMART SAM 29" x 2,6"
sedlo H. Tools VL-3381
sedlovka H. Tools SP-719K 30,9mm/350mm
pedály VP - 197
hmotnost kola 22,9

 

 

Geometrie kola

 

Geometrie rámu S M M L
Průměr kol ["] 27,5" 27,5" 29" 29"
A - úhel hlavové trubky [st.] 69 69 68 68
B - výška hlavové trubky [mm] 115 120 110 120
C - horizontální délka horní trubky [mm] 595 605 605 625
D - dálka horní trubky [mm] 568 578 576 594
E - délka sedlové trubky [mm] 405 450 450 500
F - délka zadní stavby [mm] 445 445 460 460
G - úhel sedlové trubky [st.] 71 71 72 72
H - rozvor kol [mm] 1130 1150 1166 1188

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT401
Displej
Bosch Purion
Hmotnost (kg)
22,9
Kapacita baterie
16,7 Ah (625Wh)
Kliky
FSA Bosch G4
Modelový rok
2021
Motor model
Bosch Performance CX 4.gen (MY20)
Náboj - přední
Shimano HB-MT400
Náboj - zadní
Shimano FH-MT400
Pastorky
Shimano CS-M4100 Deore
Pastorky - rozsah zubů
11-42
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam
Počet převodů
1x10 (10)
Pohlaví
Pánské
Představec
Heavy Tools ASM01
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M4120 Deore
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
i
29
Ráfek
Remerx Rocky Disc 21mm
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Al 6061
Rám - velikosti
L, M
Rám - velikosti (cm)
45, 50
Rám - velikosti (palec)
17,5, 19,5
Řazení
Shimano SL-M4100 Deore
Řídítka
Heavy Tools RB22 700mm/rise 10mm
Sedlo
Velo
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour XCR 34
Zdvih vidlice (mm)
100
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Motor model - Bosch Performance CX 4.gen (MY20)

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 75 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Informace o výrobci Heavy Tools:

Rakouskou značku Heavy Tools založili bratři Heldtanzerovi v roce 1988. Značka se původně věnovala snowboardingu. V 90. letech rozšířila svůj program o jízdní kola. Stala se jednou z nejprogresivnějších světových bikových značek zaměřenou především na MTB a BMX. Dnes Heavy Tools Bikes patří rakouské značce KTM Bikes. V letech 2005-2007 bylo umístněno na český trh 35000 kol. Dnes přichází značka na trh s kolekcí akčních kol vyvíjených speciálně pro český trh. Jsou osazeny komponenty japonských firem Shimano a SR Suntour. Jsou vyráběny v České republice. Distributorem pro český trh se stal Apache Bicycles. www.heavy-tools.eu


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Horská elektrokola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00-18:00 hodin
So: 9:00-12:00 hodin
Příjem servisů Po-Pá: od 7:00
Ověřeno zákazníky
Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.