Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

KTM MACINA RACE 291 Black matt (orange) 2020

KTM MACINA RACE 291 Black matt (orange) 2020
Zboží není skladem. Nelze objednat.

Sportovní horské elektrokolo s novým pohonem Bosch Performance CX (75Nm) 4 Generace, plně integrovanou baterií 500Wh a oblíbeným displejem Bosch Intuvia.

Detailní informace k produktu kTM MACINA RACE 291 Black matt (orange) 2020:

Sportovní horské elektrokolo s novým pohonem Bosch Performance CX (75Nm) 4 Generace, plně integrovanou  baterií 500Wh a oblíbeným displejem Bosch Intuvia.

Parametry u produktu

Barva
černá, oranžová
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT420
Displej
Bosch Intuvia
Hmotnost (kg)
22,9
Kapacita baterie
13,4 Ah (500 Wh)
Kliky
KTM Comp ISIS Q16
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Shimano HB-MT400-B
Náboj - zadní
Shimano FH-MT400-B
Pastorky
Shimano CS-HG500
Pastorky - rozsah zubů
11-42
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2,25
Počet převodů
1x10 (10)
Pohlaví
Unisex
Představec
KTM Comp ST-92A
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M6000 Deore
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
38
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
Ambrosio Sport Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
KTM Macina MTB 29
Rám - velikosti
L, M, S
Rám - velikosti (cm)
53, 48, 43
Rám - velikosti (palec)
21, 19, 17
Řazení
Shimano SL-M6000 Deore
Řídítka
KTM Comp
Sedlo
KTM Line MTB
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour XCM 34
Zdvih vidlice (mm)
100
Značka motoru
Bosch Performance CX 4.gen
Značka pohonu
Bosch

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Displej - Bosch Intuvia


Displej Intuvia


Systém se ovládá pomocí LCD displeje umístěného na řídítkách a odděleného tlačítkového ovladače u levého madla. Prostřednictvím displeje se nastavuje úroveň asistence (Off-Eco-Tour-Sport-Turbo) a aktivuje se asistent chůze / rozjíždění (motor pomáhá bez nutnosti šlapat avšak pouze do rychlosti 6 km/h). Displej zobrazuje informace o stavu baterie a aktuálním výkonu motoru, který je přímo úměrný spotřebě energie. Díky tomu můžete sledovat, jaký vliv na spotřebu mají jednotlivé úrovně asistence, styl jízdy a zařazených převodů a následně svůj styl jízdy optimalizovat pro dosažení co nejdelšího dojezdu. Pro efektivní volbu převodů můžete také využít doporučení pro přeřazení na těžší nebo lehčí převod, která se na displeji zobrazují. Displej dále nabízí funkce cyklopočítače jako je okamžitá, maximální a průměrná rychlost, celková a denní ujetá vzdálenost, čas jízdy a hodiny. Vybaven je také USB zásuvkou umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace apod.).

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bosch Performance CX 4.gen

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 85 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)


Klasická verze webu