Akce  Využijte speciální slevu. Sleva 20% na položky skladem na obchodě. Více informací o akci ...
Více
ZOBRAZIT KATALOG
Novinky
Merida BIG.SEVEN 300 - šedá 2020 (27,5)
Merida BIG.SEVEN 300 - šedá 2020 (27,5)
Tabulka velikosti k postavě
Video

Merida BIG.SEVEN 300 - šedá 2020 (27,5)

Hodnocení(0x)

Merida BIG.SEVEN 300 - klasický hardtail na 27,5 kolech a vzduchovou vidlicí Suntour. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
21 990.0 Kč
Skladem Budějovice (1 ks)
VYZVEDNETE DNES, DORUČÍME za 3 dny

21 990.0 Kč
Skladem u dodavatele
VYZVEDNETE za 4 dny, DORUČÍME za 5 dní

Akce  Navíc speciální sleva 10% na položky skladem na obchodě.
Konečná cena produktu po slevě bude: 19 791.0 Kč
Sleva z ceny produktu se zobrazí v nákupním košíku.
CENA BEZ DPH
18 173.5 Kč | DPH 21 %
21 990.0 Kč
POČET KUSŮ
KOUPIT
Porovnat
Ježíškovi do seznamu
Nákup na prodejně.
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
KÓD PRODUKTU:
52095

Detailní informace k produktu Merida BIG.SEVEN 300 - šedá 2020 (27,5):

Merida BIG.SEVEN 300 - klasický hardtail na 27,5 kolech a vzduchovou vidlicí Suntour.

TOTO JE TO, CO DĚLÁME
Naše klasické hardtaily jsou páteří naší nabídky a ukazují obrovské zkušenosti a vědomosti, které jsme během 47 let návrhů a produkce kol získali. Řady BIG.NINE a BIG.SEVEN symbolizují symbiózu mezi technologiemi moderních rámů, zaměření na detaily a řemeselnou zručností se známkou „Made in Taiwan“.

VÍCERO ÚROVNÍ RÁMŮ
Po představení nového rámu BIG.NINE/SEVEN v sezóně 2018, byl pro sezónu 2019 přepracovaný i rám SPEED. Štíhlé trubky vytváří nový vzhled a uvolněnější geometrii s kratší délkou rámu a vyšší hlavovou trubkou, výsledkem čehož je vzpřímenější pozice na kole a lepší viditelnost před sebe. Nový rám je vybaven úchyty brzd IS, které jsou umístěny uvnitř zadního rámového trojúhelníku spolu s montážními body na stojan a blatníky.

RÁM BIG.NINE/SEVEN TFS
Rám z double butted trubek z hliníkové slitiny 6061 tvarovaných technologií technoforming s uvolněnou geometrií. Vybaven je nejmodernějšími prémiovými technologiemi jako jsou hladké svary "smooth welding", kónická hlavová trubka, pozice zadní brzdy uvnitř zadní stavby, vnitřním vedením lanek, jakož i montážními body pro blatníky, nosiče a stojan.

VELIKOST KOL PODLE VELIKOSTI RÁMU
V závislosti na velikosti rámu jsou v nabídce 29" nebo 650B (27,5") verze. Požadavky nižších jezdců (nižší výška rámu v místě obkročení, níže umístěný kokpit) nejlépe splňují kola 650B, které najdete na velikostech rámů S, přičemž na druhé straně spektra mají rámy velikostí M, L a XL možnost pouze 29" kol.

PŘIPRAVENY PRO TELESKOPICKOU SEDLOVKU
Všechny modely od úrovně BIG.NINE / SEVEN 40 mají sedlovou trubku o průměru 30,9 mm. Zvětšená styčná plocha zvyšuje pevnost v místě spojení horní rámové a sedlové trubky a navíc umožňuje instalaci teleskopické sedlovky. Modely od úrovně BIG.NINE LIMITED a vyšší umožňují vedení kabelů vnitřkem rámu, u ostatních modelů je třeba použít externí vedení kabelů.

SMART ENTRY
Lanka, bowdeny a brzdové hadičky jsou uchyceny v napnutém stavu, aby se předešlo jejich klepání při jízdě v náročném terénu. Všechny vstupy se dají vyměnit, aby bylo možné vést Di2, hydraulické hadičky, brzdové hadičky, řadící lanka apod.

MODERNÍ HARDTAILOVÁ GEOMETRIE
Naše karbonové modely CF a hliníkové modely LITE disponují dlouhým rámem (Reach 422 mm), strmým 73,5 ° úhlem sedlové trubky, mírným 70 ° úhlem hlavové trubky a 80mm představcem (BIG.NINE vel M), díky čemuž mají modely BIG.NINE / SEVEN geometrii ušitou na moderní cross country: vysoká obratnost se stabilním a klidným vedením stopy. Perfektní vlastnosti pro náročné XC tratě.

Parametry u produktu

Barva
šedá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT200
Hmotnost (kg)
12,9
Kliky
FSA Alpha Drive
Modelový rok
2020
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
Shimano CS-HG50 Deore
Pastorky - rozsah zubů
11-36
Pevná osa
NE
Pláště
Maxxis Ikon 2,20
Počet převodů
2x10 (20)
Pohlaví
Pánské
Představec
Merida Comp CC
Přehazovačka (měnič)
Shimano XT
Přesmykač
Shimano Deore
Převodníky počet zubů
36-22
Průměr pláště (palce)
i
27,5
Ráfek
Merida Comp SL
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Al 6061
Rám - velikosti
M, S, XS
Rám - velikosti (cm)
34, 38, 44
Rám - velikosti (palec)
13,5, 15, 17
Řazení
Shimano Deore
Řídítka
Merida Expert CC
Sedlo
Merida Comp CC
Sedlovka
Merida Comp CC
Styl jízdy
Rekreační jízda, Sportovní jízda
Technologie
-
Typ odpružení
Odpružená vidlice
Vidlice
SR Suntour XCR Air
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
100

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Informace o výrobci Merida:

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:
Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Horská kola
ZÁKAZNÍCI KUPUJÍCÍ TOTO ZBOŽÍ ZAKOUPILI TAKÉ

Platba kartami MC
Platba kartami VISA
Odebírat
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více.