Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
VELIKONOCE - OTVÍRACÍ DOBA
Merida CROSSWAY 100 Glossy Black(Matt Silver)

Merida CROSSWAY 100 Glossy Black(Matt Silver)

21CT10A
Merida CROSSWAY. Rám Crossway TFS. Zobrazit celý text.
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.
Není k dispozici
Kód produktu:
55980
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Tektro HD-M275
Hmotnost (kg)
13,1
Kliky
Samox
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Shimano HB-TX505 Tourney
Náboj - zadní
Shimano FH-TX505 Tourney
Pastorky
Shimano CS-HG200
Pastorky - rozsah zubů
11-34
Pláště
Maxxis Overdrive II
Počet převodů
3x9 (27)
Pohlaví
Pánské
Představec
Merida Comp CC
Přehazovačka (měnič)
Shimano Alivio
Přesmykač
Shimano FD-M370 Altus
Převodníky počet zubů
48-36-26
Průměr pláště (palce)
28
Ráfek
Merida Comp CC
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Merida Crossway TFS III
Rám - velikosti
XL, L, M, S, XS, XXS
Rám - velikosti (cm)
59, 55, 51, 47, 43, 39
Rám - velikosti (palec)
23, 21,5, 20, 18,5, 17, 15
Řídítka
Merida Comp CC
Sedlo
Merida Cross Sport
Sedlovka
Merida Comp CC
Styl jízdy
Rekreační jízda
Technologie
-
Vidlice
SR Suntour NEX HLO
Vidlice - provedení
Pružina
Zdvih vidlice (mm)
63

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Styl jízdy - Rekreační jízda

Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.

Vidlice - provedení - Pružina

Jde o konstrukčně nejjednodušší vidlice. Pružení vidlice zajišťuje pružina/elastomer. Vidlice lze v nastavovat na patroně vidlice šroubem. V případě, že vidlice je moc měkká nebo tvrdá lze v servise vyměnit ve vidlici pružinu za tvrdší nebo měkkčí.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Strategie rozvoje, schopnost řešit technologické problémy, najít vhodné materiálové zdroje a zajistit dokonalou koordinaci a financování výrobního procesu - toto jsou stěžejní faktory, které dnes mají společné úspěšné světové značky.
Představa výroby kola založené na výjimečných schopnostech konstruktéra, který vše vyvíjí doma ve své garáži je dnes mýtem, který živí několik málo výrobců, kteří se nedokázali přizpůsobit moderním trendům. Za posledních deset let se výroba kol a s ní souvisejících technologií natolik posunula, že se každá z velkých značek musí spoléhat na outsorcing, který je vždy rovněž otázkou peněz. Na dnešním trhu s koly si pouze několik málo velkých značek dokáže zajistit ty nejmodernější a nejkvalitnější výrobní technologie.
I MERIDA přiznává, že jakkoli je pyšná na schopnosti svých konstruktérů z oddělení vývoje a výzkumu, nikdy by nedokázala realizovat projekty jako jsou NINETY-SIX nebo O.NINE pouze vlastními výrobními zdroji. K dokončení těchto top modelů bylo potřeba ohromné množství finančních prostředků, které by si značky prezentující se výhradní výrobou a prodejem tzv. "kultovních" modelů, nikdy při svých obratech nedokázaly zajistit. Realita dnešního cykloprůmyslu je taková, že všechny významné značky musejí být úspěšní v prodeji kol nižší a střední třídy, z nichž potom mohou financovat svoje výstavní projekty. Pokud by tomu tak nebylo, dosahovaly by částky, které by zákazníci za taková kola museli zaplatit, astronomických výšek.
Merida v sedmdesátých letech začala svoji existenci jako výrobní závod, který se specializoval na zajištění co nejlepších technologií pro výrobu kol pro přední světové značky. Teprve v osmdesátých letech se majitelé společnosti rozhodli začít vyrábět kola pod vlastní značkou. Z důvodu udržení kroku se současnými světovými konstrukčními trendy, založila MERIDA na konci osmdesátých let svoji pobočku v Evropě, odkud řídí vývoj nových modelů a velkou část svých konstrukčních záležitostí. Vývojové centrum v německém městě Magstadt řídí šéfkonstruktér Juergen Falke.
I přes obrovský růst, jaký MERIDA od devadesátých let zažívá, tato společnost nikdy nepřestala být rodinným podnikem. Její majitelé, taiwanská rodina Tsengových, do svého kruhu zahrnula všechny distributory kol značky MERIDA v 60 zemích světa. Všichni se několikrát do roka schází na pravidelných setkáních, kde se všichni členové "MERIDA family" svými poznatky z jednotlivých světových trhů podílejí na dalším směřování a rozvoji značky.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Jízdní kola / Krosová a trekingová kola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze