Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Pøihlá¹ení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zbo¾í
Nákupní ko¹ík
Oblíbené polo¾ky
Pøihlá¹ení
Ostatní informace
Country / Language
 

Plá¹» Maxxis Forekaster 27,5x2.35 (60-584), kevlar, EXO, T.R.

Plá¹» Maxxis Forekaster 27,5x2.35 (60-584), kevlar, EXO, T.R.
skladem 1 ks
Expedice: Po 01.04.
1 249 Kès DPH
-
+
KOUPIT
Kód produktu:
36403
Expedice:Po 01.04.
Doruèení od 69 Kè (CZ)
5+ zákazníci ji¾ zakoupili

MTB plá¹» MAXXIS Forekaster kevlar 27.5x2.35- s Forekastrem mù¾ete zapmenout na poèasí a u¾ívat si pouze jízdu.

Kdy¾ zaèíná padat listí a poèasí se stává nestálé, pøichází èas na Forekastra. Výstupky støednì vysokého dezénu jsou rovnomìrnì rozmístìny tak, aby zajistili dostatek pøilnavosti na trailu a dezén je proti jiným závodním plá¹»ùm velmi otevøený pro kvalistní sebeèistící schopnosti. Støedové sdru¾ené výstupky dodávají trakci pøi br¾dìní i na nejprud¹ím sigletreku.

Rozmìr: 27,5 x 2.35
Barva: Èerná
Smìs: dual
Patka:kevlar, Tubeless ready
TPI: 120

EXO Protection
Na boku plá¹tì je pøidaná vrstva vysoce odolná proti proøíznutí a odìru. Tato hustá tkanina je lehká a fl exibilní, aby nebyl naru¹en výkon plá¹tì.

Parametry u produktu

Barva
èerná
Bezdu¹ové
Ano
ETRTO
60-584
Provedení
Plá¹» - kevlarová patka
Prùmìr plá¹tì (palce)
27,5
Reflexní pruh
Ne
©íøka (rozsah)
55 - 76mm (2,11 - 3,00)
©íøka plá¹tì (mm)
60
Technologie
EXO Protection (EXO), Tubeless Ready (T.R.)
Vnitøní prùmìr (mm)
584

Podrobné informace k parametrùm u produktu

Technologie - EXO Protection (EXO)
Ochrana boku plá¹tì. Toto øe¹ení vyu¾ívá pøídavnou vrstvu extra odolného matriálu, který chrání plá¹» po celém jeho obvodu, zejména proti prodøení èi proøíznutí. Tento materiál je navíc vysoce flexibilní, proto nedochází k ovlivnìní jízdních vlastností, pouze se lehce navý¹í hmotnost.
Technologie - Tubeless Ready (T.R.)
Bezdu¹ovým systém vyu¾ívající tìsnící "mléko". Plá¹tì bez du¹e lze vozit s ni¾¹ím tlakem, díky èemu¾ vzroste styèná plocha, schopnost vzorku kopírovat terén a zároveò odpadá riziko prora¾ení, tedy po¹kození du¹e. V neposlední øadì dochází k úspoøe hmotnosti a díky absenci samostatné du¹e se sní¾í i tøení uvnitø kola.

Klasická verze webu