Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Přihlášení/Registrace

Registrace
Hlavní stránka
Katalog zboží
Nákupní košík
Oblíbené položky
Přihlášení
Ostatní informace
Country / Language
 

Plášť MAXXIS HIGH ROLLER II kevlar 27,5x2.40/3C EXO T.R

Plášť MAXXIS HIGH ROLLER II kevlar 27,5x2.40/3C EXO T.R
skladem 2 ks
Expedice: Dnes
Běžně 1 649 Kč1 499 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
Kód produktu:
37526
Expedice:Dnes
Doručení od 69 Kč (CZ)
4 zákazníci již zakoupili

Jeden z nejoblíbenšjších univerzálních plášťů, s rychlým odvalováním a dobrou stabilitou v rychlých zatáčkách.

Otevřený a agresivní vzhled běhounu poskytuje High Roller II vynikající přilnavost a schopnost samočištění. Čtvercový profil poskytuje stabilní a předvídatelné chování. Modifikované knoflíky na okraji a středu zlepšují brzdný výkon a přilnavost na tvrdých plochách. Skvělá volba pro technický terén a freeride

rozměr: 27,5 x 2.40 (61-584)
patka: skáladcí
TPI: 60
směs: 3C MAXX TERRA
hmotnost: 915 g

Parametry u produktu

Barva
černá
Bezdušové
Ano
ETRTO
61-584
Provedení
Plášť - kevlarová patka
Průměr pláště (palce)
27,5
Reflexní pruh
Ne
Šířka (rozsah)
55 - 76mm (2,11 - 3,00)
Šířka pláště (mm)
61
Technologie
3C MaxxTerra, EXO Protection (EXO), Tubeless Ready (T.R.)
Vnitřní průměr (mm)
584

Podrobné informace k parametrům u produktu

Technologie - 3C MaxxTerra
3C MaxxTerra je měkčí a nabízí více trakce než 3C MaxxSpeed a zároveň poskytuje menší opotřebení běhounu a menší valivý odpor než MaxxGrip.
Technologie - EXO Protection (EXO)
Ochrana boku pláště. Toto řešení využívá přídavnou vrstvu extra odolného matriálu, který chrání plášť po celém jeho obvodu, zejména proti prodření či proříznutí. Tento materiál je navíc vysoce flexibilní, proto nedochází k ovlivnění jízdních vlastností, pouze se lehce navýší hmotnost.
Technologie - Tubeless Ready (T.R.)
Bezdušovým systém využívající těsnící "mléko". Pláště bez duše lze vozit s nižším tlakem, díky čemuž vzroste styčná plocha, schopnost vzorku kopírovat terén a zároveň odpadá riziko proražení, tedy poškození duše. V neposlední řadě dochází k úspoře hmotnosti a díky absenci samostatné duše se sníží i tření uvnitř kola.

Klasická verze webu