Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
VELIKONOCE - OTVÍRACÍ DOBA
Orbea Gain D40 - zeleno-červená 2020 (28)

Orbea Gain D40 - zeleno-červená 2020 (28)

Silniční elektrokolo Orbea Gain D40 s převody Shimano Tiagra 2x10, hliníkovým rámem, motorem Ebikemotion X35, baterií Ebikemotion 36V/6.9A a koly o rozměru 700x28. Zobrazit celý text.
Není k dispozici
Kód produktu:
49423
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru
Produkt není dostupný, nelze proto zakoupit.

Detailní informace k produktu orbea Gain D40 - zeleno-červená 2020 (28):



Silniční elektrokolo Orbea Gain D40 s převody Shimano Tiagra 2x10, hliníkovým rámem, motorem Ebikemotion X35, baterií Ebikemotion 36V/6.9A a koly o rozměru 700x28.

Parametry u produktu

Barva
khaki
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano R4720 Tiagra
Displej
-
Hmotnost (kg)
-
Kapacita baterie
6,9 Ah (250 Wh)
Kliky
Shimano FC-R4700 Tiagra
Materiál (vidlice)
Karbon
Modelový rok
2020
Náboj - přední
-
Náboj - zadní
-
Pastorky
Shimano CS-HG500
Pastorky - rozsah zubů
11-32
Pevná osa
NE
Pláště
Hutchinson Fusion 5
Počet převodů
2x10 (20)
Pohlaví
Unisex, Pánské
Představec
OC1
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-R4700 Tiagra
Přesmykač
Shimano FD-R4700 Tiagra
Převodníky počet zubů
50-34
Průměr pláště (palce)
28
Ráfek
Ready GR
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Orbea Gain
Rám - velikosti
XL, L, M, S, XS
Rám - velikosti (cm)
61, 58, 55, 51, 46
Řazení
Shimano Tiagra
Řídítka
OC1
Sedlo
Selle Royal Asphalt
Sedlovka
OC2 27,2
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Zadní
Vidlice
Pevná
Značka motoru
Mahle Ebikemotion
Značka pohonu
Mahle

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Elektrokola / Silniční a gravel elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze