Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Top v kategorii
Apache Tanka Tate Bosch 625Wh - bílá (27,5)

Apache Tanka Tate Bosch 625Wh - bílá (27,5)

Apache Tanka Tate je horské elektrokolo s hliníkovým rámem, které je vybaveno středovým motorem Bosch PF CX Gen. 4, baterií o kapacitě 625 Wh, pohonem Shimano 1x10, odpruženou vidlicí... Zobrazit celý text.
Zvolit variantu produktu
74 990 Kč
skladem (1 ks)

74 990 Kč
skladem (1 ks)

skladem (1 ks) 4 zákazníci již zakoupili
Expedice:Zítra
Doručení ZDARMA (CZ)
Běžně 95 990 Kč74 990 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
CENA BEZ DPH:
61 975 Kč | DPH 21 %
Kód produktu:
62357
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru

Detailní informace k produktu apache Tanka Tate Bosch 625Wh - bílá (27,5):

DISPLEJ INTUVIA 100

Snadno pochopitelný společník pro každý den

Intuvia 100 je displej s intuitivní obsluhou, se kterým můžete ihned vyrazit na cesty. Díky velkému písmu je displej mimořádně přehledný a spolu s rádcem řazení zajišťuje větší bezpečnost a pohodlí při jízdě. Ovládání pomocí řídicí jednotky je intuitivní - ruce tak zůstanou bezpečně na řídítkách

Přehledně

Důležité jízdní údaje
Displej Intuvia 100 zobrazuje informace o vzdálenosti, době jízdy, dojezdu, rychlosti, čase a režimu jízdy.

Přesný stav nabití akumulátoru
Informace o stavu nabití akumulátoru eBike se na displeji Intuvia 100 zobrazují s přesností na jednotky procent.

Užitečný rádce řazení
Nechejte si poradit, kdy zařadit jiný stupeň - a zvyšte svůj dojezd.

Informace o ochraně před odcizením
Displej Intuvia 100 zobrazuje, zda je funkce eBike Lock aktivní a podpora motoru vypnutá.

Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Parametry u produktu

Barva
bílá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT500
Displej
Bosch Intuvia 100
Hmotnost (kg)
-
Kapacita baterie
16,7 Ah (625Wh)
Kliky
FSA Bosch G4
Modelový rok
-
Náboj - přední
Shimano HB-MT400-B
Náboj - zadní
Shimano FH-MT400-B
Pastorky
MicroShift
Pastorky - rozsah zubů
11-48
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam
Počet převodů
1x10 (10)
Pohlaví
Dámské
Představec
Nespecifikováno
Přehazovačka (měnič)
MicroShift Advent X
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
27,5
Ráfek
Remerx Rock Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Apache Tanka Tate Bosch 2023
Rám - velikosti
M, S
Rám - velikosti (cm)
45, 41
Rám - velikosti (palec)
18, 16
Řazení
MicroShift Advent X
Řídítka
alloy
Sedlo
Apache Sport
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
SR Suntour XCR 34
Zdvih vidlice (mm)
120
Značka motoru
Bosch Performance CX 4.gen

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bosch Performance CX 4.gen

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 85 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie

 

Záruční doba na výrobní vady nebo vady materiálů baterie je 24 měsíců.
Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

Firma APACHE-BIKE je předním českým výrobcem crossových a horských kol různých cenových kategorií a modelových řad.. Na těchto kolech např. začínal náš olympionik Jarda Kulhavý a další špičkoví jezdci. V posledních letech se pak stala leaderem v oblasti elektrokol, kde nabízí v současné době zdaleka nejucelenější nabídku od city/trek elektrokol nižších cenových kategorií až po špičková horská a crossová elektrokola s nejpokročilejším systémem pohonu od firem BOSCH a SHIMANO.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Elektrokola / Horská elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze