Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
HEAVY TOOLS KOHALA 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - zelená
HEAVY TOOLS KOHALA 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - zelená
HEAVY TOOLS KOHALA 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - zelená
HEAVY TOOLS KOHALA 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - zelená
Patka přehazovačky
Patka přehazovačky
Patka přehazovačky
Patka přehazovačky

HEAVY TOOLS KOHALA 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - zelená

Celoodpružené elektrokolo HEAVY TOOLS KOHALA 290 Bosch Performance CX s pohonem Bosch Performance CX 4. generace, baterií o kapacitě 625 Wh, displej Purion, nabíječka BOSCH 4A. Zobrazit celý text.
Zvolit variantu produktu
99 900 Kč
skladem (2 ks)

skladem (2 ks) 2 zákazníci již zakoupili
Expedice:Dnes
Doručení ZDARMA (CZ)
Běžně 106 900 Kč99 900 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
CENA BEZ DPH:
82 562 Kč | DPH 21 %
Kód produktu:
57340
ZÁRUKA:
24 měsíců
Výrobce:
30 let zkušeností v oboru

Detailní informace k produktu hEAVY TOOLS KOHALA 290 BOSCH PERFORMANCE CX 625Wh - zelená:

Parametry

rám HEAVY TOOLS Kohala 29" FS 150mm Alloy 6061 BOSCH generace 4
tlumič RockShox Deluxe Select+
vidlice RockShox Recon 29" 150mm
motor BOSCH Performance CX generace 4 - 85 Nm
displej BOSCH Purion
baterie BOSCH PowerTUBE 625 Wh
nabíječka BOSCH 4A
hlavové složení FSA 55R 1,1/2 x 1,1/8"
představec HEAVY TOOLS KT6
řídítka HEAVY TOOLS HB-353 740mm
grip VELO VLG-776AD3 gel
brzdy Shimano AMT401 4-pístkové SMRT30 180mm
kliky FSA BOSCH G4 CK-745 ISIS 170mm
přehazovačka SRAM SX EAGLE 12spd
řazení SRAM SX EAGLE 12spd
řetěz SRAM SX EAGLE 120 článků 12spd
kazeta SRAM PG1210 EAGLE 12 spd 11-50
náboje Shimano 400BB přední 110x15mm/zadní 148x12 mm CL 32H
ráfky Remerx RX2030 ENDURO PLUS 622x30
pláště SCHWALBE SMART SAM K-Guard 65-622 (29x2,6)
sedlo VELO VL-3381 HT
sedlovka TRANZ - X JD-YSP23J teleskopická 30,9mm, 411mm
pedály VP - 501 BMX
hmotnost kola 24,1
Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Parametry u produktu

Barva
zelená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano MT401
Displej
Bosch Purion
Hmotnost (kg)
-, 24,2
Kapacita baterie
16,7 Ah (625Wh)
Kliky
FSA Bosch G4
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Shimano HB-MT400
Náboj - zadní
Shimano FH-MT400
Pastorky
Sram CS PG-1210
Pastorky - rozsah zubů
11-50
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2,6
Počet převodů
1x11 (11)
Pohlaví
Pánské
Představec
Heavy Tools ASM04
Přehazovačka (měnič)
Sram SX Eagle
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
Remerx RX 2030
Rám - materiál
Hliník
Rám - velikosti
L, M
Rám - velikosti (cm)
48, 45
Rám - velikosti (palec)
19, 18
Řazení
Sram SX Eagle
Řídítka
Heavy Tools HT HB-353 740mm
Sedlo
Velo VL-3381
Sedlovka
TranzX teleskopická 30,9/125 mm
Tlumič
RockShox Deluxe Select+
Tlumič - zdvih
150 mm
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Středový
Vidlice
Rock Shox Recon
Zdvih vidlice (mm)
150
Značka motoru
Bosch Performance CX 4.gen

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Displej - Bosch Purion


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bosch Performance CX 4.gen

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 85 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Rakouskou značku Heavy Tools založili bratři Heldtanzerovi v roce 1988. Značka se původně věnovala snowboardingu. V 90. letech rozšířila svůj program o jízdní kola. Stala se jednou z nejprogresivnějších světových bikových značek zaměřenou především na MTB a BMX. Dnes Heavy Tools Bikes patří rakouské značce KTM Bikes. V letech 2005-2007 bylo umístněno na český trh 35000 kol.
Dnes přichází značka na trh s kolekcí elektrokol na pohonu značky BOSCH vyvíjených speciálně pro český trh.
Jsou osazeny komponenty japonských firem Shimano a SR Suntour a jsou vyráběny v České republice.


Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní strana / Cyklistika / Elektrokola / Celoodpružená elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze