Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Cannondale Scalpel 29 Carbon 4 (C24402M10/JNG)
Cannondale Scalpel 29 Carbon 4 (C24402M10/JNG)
Cannondale Scalpel 29 Carbon 4 (C24402M10/JNG)
Cannondale Scalpel 29 Carbon 4 (C24402M10/JNG)
Cannondale Scalpel 29 Carbon 4 (C24402M10/JNG)

Cannondale Scalpel 29 Carbon 4 (C24402M10/JNG)

C24402M10/JNG
Legitimně rychlejší. Výrazně lehčí. Komplexně lepší. To je nový přepracovaný celoodpružený model Scalpel, jež zaručeně podpoří váš výkon. Progresivní geometrie a nový systém odpružení FlexPivot. Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
89 999 Kč
Skladem (1 ks)

89 999 Kč
Skladem u dodavatele

89 999 Kč
Skladem u dodavatele

Skladem (1 ks) 2 zákazníci již zakoupili
Expedice:DNES
Doručení ZDARMA (CZ)
Běžně 114 999 Kč89 999 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
CENA BEZ DPH:
74 379.5 Kč | DPH 21 %
KÓD PRODUKTU:
61602
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
30 let zkušeností v oboru

Detailní informace k produktu cannondale Scalpel 29 Carbon 4 (C24402M10/JNG):

Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Parametry u produktu

Barva
zelená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano M6100 Deore
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Cannondale 1, BB30
Modelový rok
-
Náboj - přední
Shimano HB-MT400
Náboj - zadní
Shimano FH-MT410
Pastorky
Shimano CS-M6100
Pastorky - rozsah zubů
10-51
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
Maxxis Ardent 2,20, Maxxis Rekon
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
Cannondale 2
Přehazovačka (měnič)
Shimano XT
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
32
Průměr pláště (palce)
29
Ráfek
WTB STX i23 TCS
Rám - materiál
Karbon
Rám - model
Cannondale Scalpel Carbon
Rám - velikosti
XL, L, M, S
Rám - velikosti (cm)
52, 48, 44, 43
Rám - velikosti (palec)
20,5, 19, 17,5, 17
Řazení
Shimano SL-M6100
Řídítka
Cannondale 2
Sedlo
Cannondale Scoop Shallow
Sedlovka
Cannondale 2 31,6 mm
Styl jízdy
Sportovní jízda, Závodní jízda
Technologie
FlexPivot
Tlumič
Fox Float DPS Performance
Tlumič - zdvih
100 mm
Vidlice
FOX 32 Float Performance
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
100

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Karbon

Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.

Rám - model - Cannondale Scalpel Carbon

Jezděte na hraně

Odpružení navržené pro rychlost

Nejpokrokovější odpružení pro XC, které kdy bylo vytvořeno. Zatímco ostatní obětují výkon, aby ušetřili gramy, náš patentovaný systém FlexPivot nabídne obojí. Je neskutečně lehký a nabídne vynikající grip, akceleraci a kontrolu. Díky němu můžete jet naplno všude. Více rychlosti, více zábavy.

Stupně rozdílu

Progresivní geometrie Scalpelu se ještě více vyvinula hlavová trubka je položenější o 1,5°, sedlová trubka je o stupeň vzpřímenější. Díky tomu je výsledkem XC kolo, které je agresivnější, rychlé jako blesk, zábavné a stabilní za všech okolností. Nezáleží na tom, jestli jedete závod světového poháru nebo se jen jedete projet na nejbližší trail.

Tuhý, lehký, rychlý

S hmotností jen lehce přes 1900 gramů včetně tlumiče je rám Scalpelu jedním s absolutně nejlehčích celoodpružených rámů, jaké kdy byly vyrobeny. Neuvěřitelné odpružení, skvělé řízení a nízká hmotnost je to recept na vítězství.

Nejlepší XC odpružená vidlice. Tečka.

Lefty je zkrátka nejpokrokovější, vidlice s nejhladším chodem a precizním řízením. To vše v ultralehkém balení. Díky své konstrukci, která nemá v cyklistice obdoby, se můžete vydat do těch nejtěžších pasáží.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Styl jízdy - Závodní jízda

Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.

Technologie - FlexPivot

Klíč k neuvěřitelnému výkonu odpružení kola Scalpel a jeho nízké hmotnosti.

Tyto patentované flexibilní zóny vyrobené z karbonu se chovají stejně jako čepy Horst Linku, ale jsou lehčí, tužší a odolnější než jakákoli ložisková varianta.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Společnost byla založena v roce 1971 Joe Montgomerym, Jimem Catrambonem a Ronem Davisem. Vyráběla batohy a tašky pro táboření a později kola a přívěsy pro cykloturistiku. Jeden z nejúspěšnějších produktů byl Bugger, dětský přívěsný vozík. Dnes, Cannondale vyrábí mnoho různých typů high-end jízdních kol, některá z nich jsou vyráběna ručně přímo v USA.  Specializuje se na výrobu z hliníku (spíše než ocel nebo titan) a uhlíkových vláken, technologie, v níž byli průkopníky. Název společnosti byl převzat podle názvu stanice nádraží Cannondale Metro North v Wiltonv Connecticutu.
Fa Cannondale začala vyrábět hliníkové závodní a cestovní rámy v roce 1983, rámy horských kol byly přidány později. První kolo bylo Cannondale ST-500 Touring. Oversized hliníkový rám svařený technologii TIG šokoval svět svou nízkou hmotností, tuhostí a bláznivým vzhledem tlustých trubek. Éra hliníku byla na světě.
V roce 1991 je Cannondale první kdo vyrábí celoodpružené kolo (EST). Zajímavosti je, že kolo mělo jen odpružení zadní stavby. Přední odpružení zajistil odpružený představec Girvin Flexstem.
Inovace:
BB30: v roce 2000 Cannondale vytvořil standard BB30, střed společně s klikami Hollowgram Si tvoří nejlehčí a zároveň nejtužší set na světě. Později firma Cannondale standard BB30 zdarma uvolnila pro ostatní výrobce.
Vidlice Lefty a ELO: v roce 2001 byla představena kultovní vidlice Lefty, jednostranný systém předního odpružení. Lehčí, pevnější, tužší a s hladším chodem než jiné vidlice na trhu. O rok později firma zavedla použití elektroniky v odpružení. ELO – Elektronic Lockout
2003 bylo představeno inovativní karbonové silniční kolo Six13. Kolo v témže roce vyhrálo etapu na TdF. Six13 byl tak lehký, že mechanici byli nuceni přidat závaží na kolo, aby dostáli pravidlům UCI – minimální hmotnost kola 6,8 kg.
S.A.V.E.: Technologie S.A.V.E. je využíváno zejména u stavby zadní vidlice kola, kdy tvar stavby je konstruován tak, aby pohlcoval nerovnosti terénu, čímž se zvyšuje komfort jezdce. Zároveň ale nedochází ke snížení pevnosti celé stavby či ke ztrátě přenosu síly při šlapání. Tato technologie představuje novou „Performance“ kategorii silničních kol, která poskytuje závodní výkon kola i celodenní pohodlí.
2008 Ebikes: Cannondale společně s firmou Bosch vytvořili nový standard. Kola Ebikes posouvají hranice.
2009 Flash: Byl představen Flash, nejlehčí a nejpevnější hardtail, který byl kdy stvořen (váha 7,54 kg). Je to první rám, který přesahuje hranici tuhosti k hmotnostnímu poměru 100NM/deg/kg
2010 Převratné novinky: Cannondale představil řadu převratných novinek. Zavedli řadu kol  Overmountain... Claymore, Jekyl a Scarlet, která se můžou přepnutím páčky na řidítkách změnit z kola pro normální jízdu na kolo pro sjezd. Nová kola Scalpel – nejlehčí a nejpevnější celoodpružené kolo na světě.
Nejpokročilejší cyklokrosové kolo, které kdy bylo stvořeno, nový celokarbonový SuperX. A úchvatný CAAD10, nejmodernější hliníkový rám na světě – lehčí a tužší než většina karbonových kol.
2011 SuperSix EVO: Cannondale uvádí na trh nejlehčí, nejpevnější a nejrychlejší kolo vůbec. Rám má hmotnost 695g. Podle Zedler Fahrradtechnik dosahuje rám tuhosti k hmotnostímu poměru 142,3 NM/deg/kg.
V současnosti je Cannondale hlavním výrobcem luxusních kol a je považován za hlavního inovátora v cyklistickém průmyslu. Množství nápadů, které drží Cannondale na špici, pochází od sponzorovaných atletů ze závodních týmů této firmy 

Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Celoodpružená kola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze