Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
Top v kategorii
Cannondale Topstone Carbon 3 (C15372U20/QSD)
Cannondale Topstone Carbon 3 (C15372U20/QSD)
Cannondale Topstone Carbon 3 (C15372U20/QSD)

Cannondale Topstone Carbon 3 (C15372U20/QSD)

C15372U20/QSD
Cannondale Topstone Carbon 3 - karbonový model s osazením Shimano GRX 600... Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
74 999 Kč
Skladem (1 ks)

Skladem (1 ks) 2 zákazníci již zakoupili
Expedice:DNES
Doručení ZDARMA (CZ)
Běžně 83 999 Kč74 999 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
CENA BEZ DPH:
61 982.5 Kč | DPH 21 %
KÓD PRODUKTU:
61630
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
30 let zkušeností v oboru

Detailní informace k produktu cannondale Topstone Carbon 3 (C15372U20/QSD):

Vyladěno pro jezdce: Náš přístup Proportional Response zajišťuje každé velikosti rámu optimální tuhost, poddajnost a vyváženost. Tento systém vám tak umožňuje čerpat z těch nejlepších jízdních vlastnosti ať už jste jakéhokoli vzrůstu.
Jednoduchost nadevše: Nově řešená pouzdra, v nichž se pohybuje osa odpružení Kingpin, disponují nízkým třením a bezúdržbovým chodem. Navíc oproti své předchozí verzi nabízí úsporu více jak 100 g.
Průchodnost a kompatibilita: Díky sníženým řetězovým vzpěrám bezproblémově osadíte svůj nový Topstone Carbon širokými plášti (700 x 45 mm nebo 27,5 x 2,1” s průchodností 6 mm na každé straně). To vše navíc s běžně používaným offsetem.
Geometrie OutFront: Jistota stability, jež se snoubí s jistotou hbitosti. Extra dlouhý offset vidlice v kombinaci s podloženějším úhlem hlavové trubky nabízí neskutečnou jistotu v rychlosti a drsnějších jízdních podmínkách.
Připraven na teleskopickou sedlovku: Nový Topstone Carbon je kompatibilní s teleskopickými sedlovkami o průměru 27,2. U tak schopného gravel biku to ostatně bereme jako již samozřejmost.
Integrovaný Wheel sensor přináší extrémně přesné měření rychlosti, vzdálenosti a trase, pomůže vám s registrací kola, upozorní vás na servisní prohlídky, a to vše skrz aplikaci Cannondale.

Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Parametry u produktu

Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano GRX 600
Hmotnost (kg)
-
Kliky
Shimano GRX FC-RX600
Materiál (vidlice)
Karbon
Modelový rok
-
Náboj - přední
Formula
Náboj - zadní
Formula
Pastorky
Shimano CS-HG700 105
Pastorky - rozsah zubů
11-34
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
WTB Riddler
Počet převodů
2x11 (22)
Pohlaví
Pánské
Představec
Cannondale 3
Přehazovačka (měnič)
Shimano GRX RD-RX810
Přesmykač
Shimano FD-RX810 GRX
Převodníky počet zubů
46-30
Průměr pláště (palce)
28
Ráfek
WTB KOM Light i23 TCS
Rám - materiál
Karbon
Rám - model
Cannondale BallisTec Carbon
Rám - velikosti
XL, L, M, S, XS
Rám - velikosti (cm)
59, 55, 50, 46, 41
Řazení
Shimano ST-RX600 GRX
Řídítka
Cannondale 3
Sedlo
Fizik Aliante Delta
Sedlovka
Cannondale C3 27,2 mm
Technologie
-
Vidlice
Pevná

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Karbon

Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.

Společnost byla založena v roce 1971 Joe Montgomerym, Jimem Catrambonem a Ronem Davisem. Vyráběla batohy a tašky pro táboření a později kola a přívěsy pro cykloturistiku. Jeden z nejúspěšnějších produktů byl Bugger, dětský přívěsný vozík. Dnes, Cannondale vyrábí mnoho různých typů high-end jízdních kol, některá z nich jsou vyráběna ručně přímo v USA.  Specializuje se na výrobu z hliníku (spíše než ocel nebo titan) a uhlíkových vláken, technologie, v níž byli průkopníky. Název společnosti byl převzat podle názvu stanice nádraží Cannondale Metro North v Wiltonv Connecticutu.
Fa Cannondale začala vyrábět hliníkové závodní a cestovní rámy v roce 1983, rámy horských kol byly přidány později. První kolo bylo Cannondale ST-500 Touring. Oversized hliníkový rám svařený technologii TIG šokoval svět svou nízkou hmotností, tuhostí a bláznivým vzhledem tlustých trubek. Éra hliníku byla na světě.
V roce 1991 je Cannondale první kdo vyrábí celoodpružené kolo (EST). Zajímavosti je, že kolo mělo jen odpružení zadní stavby. Přední odpružení zajistil odpružený představec Girvin Flexstem.
Inovace:
BB30: v roce 2000 Cannondale vytvořil standard BB30, střed společně s klikami Hollowgram Si tvoří nejlehčí a zároveň nejtužší set na světě. Později firma Cannondale standard BB30 zdarma uvolnila pro ostatní výrobce.
Vidlice Lefty a ELO: v roce 2001 byla představena kultovní vidlice Lefty, jednostranný systém předního odpružení. Lehčí, pevnější, tužší a s hladším chodem než jiné vidlice na trhu. O rok později firma zavedla použití elektroniky v odpružení. ELO – Elektronic Lockout
2003 bylo představeno inovativní karbonové silniční kolo Six13. Kolo v témže roce vyhrálo etapu na TdF. Six13 byl tak lehký, že mechanici byli nuceni přidat závaží na kolo, aby dostáli pravidlům UCI – minimální hmotnost kola 6,8 kg.
S.A.V.E.: Technologie S.A.V.E. je využíváno zejména u stavby zadní vidlice kola, kdy tvar stavby je konstruován tak, aby pohlcoval nerovnosti terénu, čímž se zvyšuje komfort jezdce. Zároveň ale nedochází ke snížení pevnosti celé stavby či ke ztrátě přenosu síly při šlapání. Tato technologie představuje novou „Performance“ kategorii silničních kol, která poskytuje závodní výkon kola i celodenní pohodlí.
2008 Ebikes: Cannondale společně s firmou Bosch vytvořili nový standard. Kola Ebikes posouvají hranice.
2009 Flash: Byl představen Flash, nejlehčí a nejpevnější hardtail, který byl kdy stvořen (váha 7,54 kg). Je to první rám, který přesahuje hranici tuhosti k hmotnostnímu poměru 100NM/deg/kg
2010 Převratné novinky: Cannondale představil řadu převratných novinek. Zavedli řadu kol  Overmountain... Claymore, Jekyl a Scarlet, která se můžou přepnutím páčky na řidítkách změnit z kola pro normální jízdu na kolo pro sjezd. Nová kola Scalpel – nejlehčí a nejpevnější celoodpružené kolo na světě.
Nejpokročilejší cyklokrosové kolo, které kdy bylo stvořeno, nový celokarbonový SuperX. A úchvatný CAAD10, nejmodernější hliníkový rám na světě – lehčí a tužší než většina karbonových kol.
2011 SuperSix EVO: Cannondale uvádí na trh nejlehčí, nejpevnější a nejrychlejší kolo vůbec. Rám má hmotnost 695g. Podle Zedler Fahrradtechnik dosahuje rám tuhosti k hmotnostímu poměru 142,3 NM/deg/kg.
V současnosti je Cannondale hlavním výrobcem luxusních kol a je považován za hlavního inovátora v cyklistickém průmyslu. Množství nápadů, které drží Cannondale na špici, pochází od sponzorovaných atletů ze závodních týmů této firmy 

Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní stránka / Cyklistika / Jízdní kola / Gravel a Cyklokros kola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze