Email
Heslo
Registrace
Email
Choose country of delivery
Choose language
CANNONDALE TOPSTONE NEO SL 2 (C62401M10/GRA)

CANNONDALE TOPSTONE NEO SL 2 (C62401M10/GRA)

Lehký, schopný a velmi univerzální gravel bike s elektrickou dopomocí, na kterém hravě zdoláte náročná stoupání, prozkoumáte dosud neobjevená místa a zintenzivníte své každodenní zážitky z jízdy... Zobrazit celý popis.
ZVOLIT VARIANTU PRODUKTU
81 999 Kč
Skladem (1 ks)

Skladem (1 ks)
Expedice:DNES
Doručení ZDARMA (CZ)
81 999 Kčs DPH
-
+
KOUPIT
CENA BEZ DPH:
67 768 Kč | DPH 21 %
KÓD PRODUKTU:
60708
ZÁRUKA:
24 měsíců
VÝROBCE:
30 let zkušeností v oboru

Detailní informace k produktu CANNONDALE TOPSTONE NEO SL 2 (C62401M10/GRA):

Neviditelná dopomoc
Nenápadně řešený a výkonný elektromotor Mahle ebikemotion X35+ nabízí vysokou míru zábavy a čistý ničím nerušený zážitek z jízdy.

Připraven na dobrodružství
Tento lehký a plně funkční gravel bike je díky mnoha montážním bodům pro lahve a brašny plně připraven pro dlouhá celodenní dobrodružství.

Jisté ovládání.
Celkově vyvážená geometrie nabízí dostatečně pohodlný posed pro mnohahodinové jízdy, ale zajišťuje i plnou kontrolu při jízdě v terénu.

Hladký a schopný
Dostatek prostoru pro pláště až do šíře 42 mm je zárukou pohodlí, spolehlivého záběru a schopnosti přenést vás i přes velmi hrubé nerovnosti.
Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační.

Parametry u produktu

Barva
černá
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano RX400
Displej
-
Hmotnost (kg)
-
Kapacita baterie
6,9 Ah (250 Wh)
Kliky
Shimano FC-RX600 GRX
Materiál (vidlice)
Karbon
Modelový rok
2022
Náboj - přední
Formula
Náboj - zadní
-
Pastorky
Shimano CS-HG500
Pastorky - rozsah zubů
11-34
Pevná osa
ANO - přední
Pláště
WTB Resolute Comp
Počet převodů
2x10 (20)
Pohlaví
Unisex, Pánské
Přehazovačka (měnič)
Shimano GRX 400
Přesmykač
Shimano GRX 400
Převodníky počet zubů
46-30
Průměr pláště (palce)
28
Ráfek
Cannondale RD 2.0 Disc
Rám - materiál
Hliník
Rám - model
Cannondale SmartForm C2 Alloy
Rám - velikosti
XL, L, M, S, XS
Rám - velikosti (cm)
-
Řazení
Shimano GRX RX400
Řídítka
Cannondale 3
Sedlo
Fabric Scoop Shallow Sport
Sedlovka
Promax SP-9032
Umístění baterie
Vnitřní
Umístění motoru
Zadní
Vidlice
Cannondale Topstone Carbon
Značka motoru
Mahle Ebikemotion
Značka pohonu
Mahle

Podrobné informace k parametrům u produktu

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Společnost byla založena v roce 1971 Joe Montgomerym, Jimem Catrambonem a Ronem Davisem. Vyráběla batohy a tašky pro táboření a později kola a přívěsy pro cykloturistiku. Jeden z nejúspěšnějších produktů byl Bugger, dětský přívěsný vozík. Dnes, Cannondale vyrábí mnoho různých typů high-end jízdních kol, některá z nich jsou vyráběna ručně přímo v USA.  Specializuje se na výrobu z hliníku (spíše než ocel nebo titan) a uhlíkových vláken, technologie, v níž byli průkopníky. Název společnosti byl převzat podle názvu stanice nádraží Cannondale Metro North v Wiltonv Connecticutu.
Fa Cannondale začala vyrábět hliníkové závodní a cestovní rámy v roce 1983, rámy horských kol byly přidány později. První kolo bylo Cannondale ST-500 Touring. Oversized hliníkový rám svařený technologii TIG šokoval svět svou nízkou hmotností, tuhostí a bláznivým vzhledem tlustých trubek. Éra hliníku byla na světě.
V roce 1991 je Cannondale první kdo vyrábí celoodpružené kolo (EST). Zajímavosti je, že kolo mělo jen odpružení zadní stavby. Přední odpružení zajistil odpružený představec Girvin Flexstem.
Inovace:
BB30: v roce 2000 Cannondale vytvořil standard BB30, střed společně s klikami Hollowgram Si tvoří nejlehčí a zároveň nejtužší set na světě. Později firma Cannondale standard BB30 zdarma uvolnila pro ostatní výrobce.
Vidlice Lefty a ELO: v roce 2001 byla představena kultovní vidlice Lefty, jednostranný systém předního odpružení. Lehčí, pevnější, tužší a s hladším chodem než jiné vidlice na trhu. O rok později firma zavedla použití elektroniky v odpružení. ELO – Elektronic Lockout
2003 bylo představeno inovativní karbonové silniční kolo Six13. Kolo v témže roce vyhrálo etapu na TdF. Six13 byl tak lehký, že mechanici byli nuceni přidat závaží na kolo, aby dostáli pravidlům UCI – minimální hmotnost kola 6,8 kg.
S.A.V.E.: Technologie S.A.V.E. je využíváno zejména u stavby zadní vidlice kola, kdy tvar stavby je konstruován tak, aby pohlcoval nerovnosti terénu, čímž se zvyšuje komfort jezdce. Zároveň ale nedochází ke snížení pevnosti celé stavby či ke ztrátě přenosu síly při šlapání. Tato technologie představuje novou „Performance“ kategorii silničních kol, která poskytuje závodní výkon kola i celodenní pohodlí.
2008 Ebikes: Cannondale společně s firmou Bosch vytvořili nový standard. Kola Ebikes posouvají hranice.
2009 Flash: Byl představen Flash, nejlehčí a nejpevnější hardtail, který byl kdy stvořen (váha 7,54 kg). Je to první rám, který přesahuje hranici tuhosti k hmotnostnímu poměru 100NM/deg/kg
2010 Převratné novinky: Cannondale představil řadu převratných novinek. Zavedli řadu kol  Overmountain... Claymore, Jekyl a Scarlet, která se můžou přepnutím páčky na řidítkách změnit z kola pro normální jízdu na kolo pro sjezd. Nová kola Scalpel – nejlehčí a nejpevnější celoodpružené kolo na světě.
Nejpokročilejší cyklokrosové kolo, které kdy bylo stvořeno, nový celokarbonový SuperX. A úchvatný CAAD10, nejmodernější hliníkový rám na světě – lehčí a tužší než většina karbonových kol.
2011 SuperSix EVO: Cannondale uvádí na trh nejlehčí, nejpevnější a nejrychlejší kolo vůbec. Rám má hmotnost 695g. Podle Zedler Fahrradtechnik dosahuje rám tuhosti k hmotnostímu poměru 142,3 NM/deg/kg.
V současnosti je Cannondale hlavním výrobcem luxusních kol a je považován za hlavního inovátora v cyklistickém průmyslu. Množství nápadů, které drží Cannondale na špici, pochází od sponzorovaných atletů ze závodních týmů této firmy 

Tento produkt je zařazen v těchto kategoriích:Úvodní stránka / Cyklistika / Elektrokola / Silniční a gravel elektrokola
Copyright © 2024, DAJSPORT s.r.o.  |  Mobilní verze